Skocz do zawartości

jaki blowoff do WRX?


kaserro

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 99
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie, ale nie oznacza to, ze nie mozna pieniedzy wydac z sensem lub bez sensu na swoje Subaru :)
zgoda, ale pamiętaj: dobre gulgul i pssst to system bezwzrokowego rozpoznawania marki :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, ale nie oznacza to, ze nie mozna pieniedzy wydac z sensem lub bez sensu na swoje Subaru :)
zgoda, ale pamiętaj: dobre gulgul i pssst to system bezwzrokowego rozpoznawania marki :mrgreen:

 

No to np. u mnie bys nie zgadl ani po jednym, ani po drugim :P

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

tak czytam czytam i jedni mowia ze BOV HKS drudzy Forge, sam juz niewiem co lepsze ale chyba sam wybiore Forge tylko niewiem który się lepiej przyjmie do mojego subaru GC 2.0 GT 211KM z 95r. poradzi ktoś uprzejmy?

http://allegro.pl/zawor-recyrkulacyjno-atmosferyczny-forge-fmdvspltr-i1461553350.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już od jakiegoś czasu się czaje na założenie blow-off'a, ale ceny mnie lekko odstraszają. Czy takie cuś polskiej produkcji będzie dawało radę i nie będzie sprawiać kłopotów w WRX MY06?

 

http://allegro.pl/blow-off-bov-subaru-impreza-wrx-sti-gt-forester-i1465678555.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już od jakiegoś czasu się czaje na założenie blow-off'a, ale ceny mnie lekko odstraszają. Czy takie cuś polskiej produkcji będzie dawało radę i nie będzie sprawiać kłopotów w WRX MY06?

 

To sie przestan czaic i zostaw seryjny zawor - oszczedzisz sobie niepotrzebnego wydatku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedzial ten ktory 6lat temu pomykal z HKSem :wink:

hehe no i to w 1,8tVAG :)

stare czasy - no i nauka na własnej skórze.

Firmowe bov'y są jak najbardziej ok - ale w aucie bez przepływki.

W lekko i średniomodzonych subarakch nie mają sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq, a teraz masz jakiś?

 

Seryjny DV i to z WRX-a. Any further questions? :twisted:

 

(przy osiągach 420 KM / 550 Nm)

Harv twierdzi że jeździ z blitz'em i nie ma problemów :P

 

i nie wiem co zrobić, z jednej strony chciał bym żeby forek robił psss ale boję się problemów :|

 

-- N lut 20, 2011 9:49 pm --

 

lukass, a miałeś cat'y czy miałeś wycięte?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq, a teraz masz jakiś?

 

Seryjny DV i to z WRX-a. Any further questions? :twisted:

 

(przy osiągach 420 KM / 550 Nm)

 

mam taki do sprzedania

jak widzicie zajebisty jest cena

600 pln :mrgreen:

 

zeby nie bylo ot bov to zlo :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukass, a miałeś cat'y czy miałeś wycięte?

W WRX miałem katalizatory (wszystkie 3) i Turbosmarta dual port (hybrydowy) z regulacją twardości sprężyny - żadnych problemów.

W STi miałem pełen przelot bez katów i polski Proracingtechnology, niezbyt głośny i z twardą spręzyną, dzięki czemu nie było żadnego mulenia czy innych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...