AMI Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 A zaoszczedzone pieniadze a to subaru kupuje się do oszczędzania ? :?: Nie, ale nie oznacza to, ze nie mozna pieniedzy wydac z sensem lub bez sensu na swoje Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Nie, ale nie oznacza to, ze nie mozna pieniedzy wydac z sensem lub bez sensu na swoje Subaru zgoda, ale pamiętaj: dobre gulgul i pssst to system bezwzrokowego rozpoznawania marki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Nie, ale nie oznacza to, ze nie mozna pieniedzy wydac z sensem lub bez sensu na swoje Subaru zgoda, ale pamiętaj: dobre gulgul i pssst to system bezwzrokowego rozpoznawania marki No to np. u mnie bys nie zgadl ani po jednym, ani po drugim Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
77Luki77 Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 tak czytam czytam i jedni mowia ze BOV HKS drudzy Forge, sam juz niewiem co lepsze ale chyba sam wybiore Forge tylko niewiem który się lepiej przyjmie do mojego subaru GC 2.0 GT 211KM z 95r. poradzi ktoś uprzejmy? http://allegro.pl/zawor-recyrkulacyjno-atmosferyczny-forge-fmdvspltr-i1461553350.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 HKS 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zarzyk Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Już od jakiegoś czasu się czaje na założenie blow-off'a, ale ceny mnie lekko odstraszają. Czy takie cuś polskiej produkcji będzie dawało radę i nie będzie sprawiać kłopotów w WRX MY06? http://allegro.pl/blow-off-bov-subaru-impreza-wrx-sti-gt-forester-i1465678555.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Już od jakiegoś czasu się czaje na założenie blow-off'a, ale ceny mnie lekko odstraszają. Czy takie cuś polskiej produkcji będzie dawało radę i nie będzie sprawiać kłopotów w WRX MY06? To sie przestan czaic i zostaw seryjny zawor - oszczedzisz sobie niepotrzebnego wydatku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zarzyk Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 AMI, dzięki, tak też myślałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 To sie przestan czaic i zostaw seryjny zawor - oszczedzisz sobie niepotrzebnego wydatku. I niepotrzebnych kłopotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 hmm kolejny temat o BOV i jak zawsze głosy podzielone to jak brać czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawas Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 oczywiście, że nie brać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 powiedzial ten ktory 6lat temu pomykal z HKSem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 brać, ale dobry... który swoje kosztuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 brać, ale dobry... który swoje kosztuje Dobry, nie dobry - miałem do czynienia z Forgem, HKS-em, polskim ProTurbo - każdy generował takie, czy inne, problemy. Nie brać! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Przemeq, a teraz masz jakiś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 a blitz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawas Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 powiedzial ten ktory 6lat temu pomykal z HKSem :wink: hehe no i to w 1,8tVAG stare czasy - no i nauka na własnej skórze. Firmowe bov'y są jak najbardziej ok - ale w aucie bez przepływki. W lekko i średniomodzonych subarakch nie mają sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Przemeq, a teraz masz jakiś? Seryjny DV i to z WRX-a. Any further questions? (przy osiągach 420 KM / 550 Nm) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 każdy generował takie, czy inne, problemy. Kurde, a ja miałem w WRX i STi i wżadnym nie było najmniejszych problemów :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Przemeq, a teraz masz jakiś? Seryjny DV i to z WRX-a. Any further questions? (przy osiągach 420 KM / 550 Nm) Harv twierdzi że jeździ z blitz'em i nie ma problemów i nie wiem co zrobić, z jednej strony chciał bym żeby forek robił psss ale boję się problemów :| -- N lut 20, 2011 9:49 pm -- lukass, a miałeś cat'y czy miałeś wycięte? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Harv twierdzi że jeździ z blitz'em i nie ma problemów Nie on jeden. Ja z BOV-ami mam same złe doświadczenia. Najbardziej denerwowało mnie mulenie silnika, pomijam już awaryjność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Najbardziej denerwowało mnie mulenie silnika, pomijam już awaryjność. możesz coś więcej napisać o tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Przemeq, a teraz masz jakiś? Seryjny DV i to z WRX-a. Any further questions? (przy osiągach 420 KM / 550 Nm) mam taki do sprzedania jak widzicie zajebisty jest cena 600 pln zeby nie bylo ot bov to zlo :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 lukass, a miałeś cat'y czy miałeś wycięte? W WRX miałem katalizatory (wszystkie 3) i Turbosmarta dual port (hybrydowy) z regulacją twardości sprężyny - żadnych problemów. W STi miałem pełen przelot bez katów i polski Proracingtechnology, niezbyt głośny i z twardą spręzyną, dzięki czemu nie było żadnego mulenia czy innych problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się