czexx Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Mam drobny problem z moim WRX'em 2.0 z 2005 roku. Po kilkunastu minutach jazdy po mokrym placu, jakieś drifty itp zawsze dość długo studze autko i w drodze powrotnej ciśnienie doładowania wynosi 0,4-0,5. Czuć, że auto nie ma takiego przyspieszenie jak zawsze. Zgaszenie i ponowne odpalenie silnika nie pomaga. Wszystko wraca do normy dopiero następnego dnia i ciśnienie wynosi wtedy 0,9-0,95. Sytuacja powtórzyła się już kilka razy. Przepływomierz wymieniłem odrazu po zakupie autka (3 tygodnie temu), więc napewno jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 wyglada tak jakby auto wpadalo w tryb awaryjny. check engine wyskakuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czexx Opublikowano 12 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Wcześniej wywalało mi checka i miałem podobne objawy, ale wymiana przepływki i reset kompa załatwił sprawe. Teraz auto musi poprostu odstać kilka godzin i wszystko wraca do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 jaka temperatura w dolocie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalk Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 może spalanie stukowe się pojawia i komp odcina? Na jakim paliwku jeździsz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czexx Opublikowano 12 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Nie mierzyłem temperatury dolotu, ale mam zupełnie seryjny, Robiłem próby ze stożkiem to wyskakiwał check engine i moc wynosiła 198KM (!). Po zmianie na serie, wymianie przepływki i resecie moc podniosła się do 242KM (na seryjnej mapie). Jeżdże normalnie na paliwku 98. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 242KM na 0,9-0,95 bara? masz jakies mody w aucie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Pytanie raczej brzmi: w jaki sposób zmierzyłeś tą moc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czexx Opublikowano 13 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 w jaki sposób zmieżyłem moc ? w normalny Wszystkie pomiary na tej samej hamowni w Kreatorze Mocy. Mam napewno seryjną mape i doładowanie. Nie sądze, że auto miało jakieś modyfikacje, poza tłumikiem Supersprint, który daje tylko ładny dźwięk. Jeśli chcecie to poszukam wykresów. A co może być powodem spadku ciśnienia doładowania po katowaniu na placu ? Może turbina już powoli się kończy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 A co może być powodem spadku ciśnienia doładowania po katowaniu na placu ? Może turbina już powoli się kończy ? podmień selenoid od turbo, zamontuj nowe wężyki i sprawdź :cool: , jest duze prawdopodobieństwo że to to :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 w jaki sposób zmieżyłem moc ? w normalny Masz duże zaufanie do takich urządzeń jak hamownia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 z kreatora mocy to ja widzialem wykresy fiata coupe na 280KM a mial max 240 pare Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 czexx, zanim coś wymienisz sprawdź IAM romraiderem lub ecuexplorerem (jest jeszcze jedna opcja - o tym poniżej), poniżej pewnych wartości będzie takie doładowanie. potem być może jakieś wymienianie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Co do Kreatora - nie wiedziałem, że mają hamownię 4x4. Jak ja do nich jeździłem Hondą (najpierw CRX, później Del Sol) to jeszcze mieli tylko zwykłą. Natomiast jedno co mogę powiedzieć, to że mi nigdy wyników nie zawyżali - (nawet jak robiłem coś u nich). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 miałem to samo w WRX'06. po przegonieniu auta po kilku prostych wszystko wracało do normy. spróbuj na PB98 lub mocniejszej, bo to podobno kwestia pojawiania się spalania stukowego i komp odcina boost, że nie rozwaliło silnika. jak trochę ostygnie to mu przejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 pablonas miał coś podobnego, finalnie winna okazała się pompa paliwa... Po wymianie na 255l/h problem więcej nie wystąpił, ZTCW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 a może faktycznie wymień pół auta jak piszą koledzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WPR Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Spróbuj jeszcze zrobić badania w VTG. Ja tak zrobiłem i wiesz co moc i moment wróciły (było to 20KM różnicy). A w Kreotorze też mi proponowali remap i tym podobne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BURi_ Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 W VTG byl Panek - pojechal bo mu WRX nie jezdzil jak powinien to mu sprzedali BLOW OFF HKS za 1300zl bo stwierdzili ze to tego wina a sie pozniej okazalo oczywiscie po diagnozie fachowca ze na jednym tloku WRX zgubil kompresje i nie mial mocy i dlatego do serii mu duzo brakowalo .... Co do Kreatora hamuje u nich od paru lat rozne auta i jestem zadowolony i nie wychodza jakies wyniki wyssane z palca !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WPR Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Ja absolutnie nie mówię, żeby się sugerować tym co mówią w Keratorze czy w VTG ale pierwszy to "zwykły" warsztat a drugi jak by nie było doświadczenie ma. Jeżeli chodzi o to, że coś komuś wcisneli to już sprawa tego kto się zgodził na to. Mi jak zakładali Turbo Timer i nie współgrał z alarmem to tylko straciłem 2 godziny. TT im oddałem a za robociznę zapłaciłem 0zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się