filester Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Jak jest na prawdę? Czy regeneracja amortyzatora kiedy uszczelniacz odmówił posłuszeństwa jest w stanie przywrócić fabryczną sprawność? Czy to totalne druciarstwo, profanacja i świętokradztwo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Czy regeneracja amortyzatora kiedy uszczelniacz odmówił posłuszeństwa jest w stanie przywrócić fabryczną sprawność? Czy to totalne druciarstwo, profanacja i świętokradztwo? Kilka razy korzystałem z usług wyspecjalizowanej firmy przy regeneracji amorków w rzadkich autach i działają. Cena OK i gwarancja 6 miesięcy (w przypadku tej firmy). Czy robić? To zależy ile kosztuje nowy amortyzator. Jak 200 pln to wolałbym nowy. Jak tysiąc to warto rozważyć regenerację. Na marginesie powiem tylko, że prawdopodobnie moje tylne AGXy powiedziały dość. O dziwo ta firma regeneruje również amortyzatory z regulacją twardości. Chyba ją wypróbuję :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 12 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Chodzi o gwint H&R - wartość w PL - nie wiem. W sklepach w USA widziałem takie zestawy po 1500$ (+ew cła, transport) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael7s Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Czy regeneracja amortyzatora kiedy uszczelniacz odmówił posłuszeństwa jest w stanie przywrócić fabryczną sprawność? Czy to totalne druciarstwo, profanacja i świętokradztwo? Kilka razy korzystałem z usług wyspecjalizowanej firmy przy regeneracji amorków w rzadkich autach i działają. Cena OK i gwarancja 6 miesięcy (w przypadku tej firmy). gdzie można zlecić taką regenerację? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Firma Blistein miała kiedyś (może teraz też?) taką usługę, że można było im wysłać amortyzatory do fabrycznej regeneracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael7s Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 zawias jest Ohlins. poza tym ostatnio robiłem naprawę i regenerację teina do evo w Teinie i było całkiem drogo. dlatego wolałbym użyć takiej firmy jak wspominana przez pablonasa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Ohlins kosztuje swoje, i nie da się raczej skutecznie naprawić w jakiejś zwykłej firmie regenerującej zwykłe amory, ale jak dadzą jakąś gwarancję, może i można spróbować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 pablonas, prosze przyslij mi namiar na te firme, moze D2 naprawia :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Tu naprawiają amory od stu lat. Amortyzatory gazowo-olejowe 03-112 Warszawa ul. Uczniowska 34 czynne od 8.00 do 16.00 tel./fax: (022) 614 39 90 tel. kom.: 0 603 85 85 01 E-mail: bilstein@zerkopol.pl Kierownik: Tadeusz Bieńczyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 zerkopol polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 zawias jest Ohlins. poza tym ostatnio robiłem naprawę i regenerację teina do evo w Teinie i było całkiem drogo. dlatego wolałbym użyć takiej firmy jak wspominana przez pablonasa. Brawo, masz zawias Ohlinsa i chcesz żeby było tanio, i jeszcze zeby to zerkopol za 500zł :shock: zapomnij, chcesz dobrze trzeba zapłacić, z tego co wiem to min. 2400 netto za 4 amory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 zerkopol polecam zrkopol jest ok, ale bilstaina , bo ma czesci , oleje, i doswiadczenie, z resztą innych jest porażka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael7s Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 zawias jest Ohlins. poza tym ostatnio robiłem naprawę i regenerację teina do evo w Teinie i było całkiem drogo. dlatego wolałbym użyć takiej firmy jak wspominana przez pablonasa. Brawo, masz zawias Ohlinsa i chcesz żeby było tanio, i jeszcze zeby to zerkopol za 500zł :shock: zapomnij, chcesz dobrze trzeba zapłacić, z tego co wiem to min. 2400 netto za 4 amory tyle to płacę za regenerację w Teinie w uk (przy zawiasie za 11tys zł nowy), więc jakaś polska firma powinna być tańsza, nie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 zawias jest Ohlins. poza tym ostatnio robiłem naprawę i regenerację teina do evo w Teinie i było całkiem drogo. dlatego wolałbym użyć takiej firmy jak wspominana przez pablonasa. Brawo, masz zawias Ohlinsa i chcesz żeby było tanio, i jeszcze zeby to zerkopol za 500zł :shock: zapomnij, chcesz dobrze trzeba zapłacić, z tego co wiem to min. 2400 netto za 4 amory tyle to płacę za regenerację w Teinie w uk (przy zawiasie za 11tys zł nowy), więc jakaś polska firma powinna być tańsza, nie?? podaj mi kilka powodów dlaczego w PL ma być taniej ? Z moich dośw. wynika że nie koniecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael7s Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 bo stawka pracogodziny jest różna. w jednym kraju zajmuje zarobić te 2400 zł w 6-8dni, w innym dobry miesiąc na podobnym stanowisku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Na marginesie powiem tylko, że prawdopodobnie moje tylne AGXy powiedziały dość. A ile przejechałeś na tych AGX'ach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 bo stawka pracogodziny jest różna.w jednym kraju zajmuje zarobić te 2400 zł w 6-8dni, w innym dobry miesiąc na podobnym stanowisku. No na chłopski rozum to masz rację ale niestety mam inne doswiadczenia. Są części+ robota które niestety są tańsze w Germanii niżw PL. Kiedyś się zastanawiałem dlaczego ale już mi przeszło i wolę sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Tu naprawiają amory od stu lat Hoguś, od stu lat to one mogo ...klepać resory. mamusia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 A ile przejechałeś na tych AGX'ach ? Jednak żyją :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 A ile przejechałeś na tych AGX'ach ? Jednak żyją :wink: A po jakich objawach sądziłeś, że się skończyły i dlaczego zmieniłeś zdanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 bo stawka pracogodziny jest różna.w jednym kraju zajmuje zarobić te 2400 zł w 6-8dni, w innym dobry miesiąc na podobnym stanowisku. stawka robocizny w Polsce , jest już prawie takie sama jak w europie, (mówię tu o fachowcach z pierwszej ligi ). Bo niestety wiedza kosztuje, transport towarów z EU , USA , Japoni kosztuje, marże nie są wielkie, a wszelkie towary są importowane. i przykładowo producent czesci z Japoni ma jakiegoś głownego dystrybutora na europe, przykładowo w U.K. , do polski to musi przyjechac, z U.K., to kosztuje, VAT w U.K. 17,5 % w Polsce 22%, różnica 4,5 % , do tego dochodzi proces szkoleń i wyjazdów na nie. :roll: Pamietaj że Polska to jeszcze niestety trzeci świat , jeśli chodzi o motorsport. Nie ma generalnych magazynów, dystrubutorów itp., wiekszość rzeczy jest importowana z Uni. , ze wzgledu na koszty, mało kto zainwestuje aby kupić np. kontener zawiasów Teina, albo wydechów Blitza. Bo ie jest to towar pierwszej potrzeby, a wkładanie kasy w taki towar to spore ryzyko, dlatego twierdzenie że w Polsce jest cena niższa jak w EU , moze być prawdą , ale na tyle pomijalną że reszta (koszty) zjada tą róznice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael7s Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 bo stawka pracogodziny jest różna.w jednym kraju zajmuje zarobić te 2400 zł w 6-8dni, w innym dobry miesiąc na podobnym stanowisku. stawka robocizny w Polsce , jest już prawie takie sama jak w europie, (mówię tu o fachowcach z pierwszej ligi ). Bo niestety wiedza kosztuje, stawka godzinowa (przykładowo) kosztuje w pl 6zł/h i w uk 6funtów/h (przy podobnym stanowisku), więc przyjmuję stosunek jest 1 do 1 "jednostki". robiąc NP. wymienę turbiny w PL zapłacisz jakies 500 jednostek, w uk niecałe 200 (oba przypadki w dobrym zakładzie) przełozenie opon z wyważeniem: w pl 130 jednostek (w firmie quattro cośtam), a w uk 50. laweta 100km w jedną: w pl z 300, w uk 150. znaczek na list: 2-3zł ( ?), a w uk 0,40. rozumiem koszt i cene czesci ale mowimy o robociznie. nieraz zastanawiam się jak ludzi stac na życie w tym ładnym ale względnie drogim kraju :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 bo stawka pracogodziny jest różna.w jednym kraju zajmuje zarobić te 2400 zł w 6-8dni, w innym dobry miesiąc na podobnym stanowisku. stawka robocizny w Polsce , jest już prawie takie sama jak w europie, (mówię tu o fachowcach z pierwszej ligi ). Bo niestety wiedza kosztuje, stawka godzinowa (przykładowo) kosztuje w pl 6zł/h i w uk 6funtów/h (przy podobnym stanowisku), więc przyjmuję stosunek jest 1 do 1 "jednostki". robiąc NP. wymienę turbiny w PL zapłacisz jakies 500 jednostek, w uk niecałe 200 (oba przypadki w dobrym zakładzie) przełozenie opon z wyważeniem: w pl 130 jednostek (w firmie quattro cośtam), a w uk 50. laweta 100km w jedną: w pl z 300, w uk 150. znaczek na list: 2-3zł ( ?), a w uk 0,40. rozumiem koszt i cene czesci ale mowimy o robociznie. nieraz zastanawiam się jak ludzi stac na życie w tym ładnym ale względnie drogim kraju :shock: Michael, chyba sie nie rozumiemy, mnie mało interesuje ile kosztuje znaczek pocztowy w U.K. czy wymiana opon,czy piwo w biedrońce, mnie interesuje koszt usługi i czesci w U.K. via Polska , specjalistycznych rzeczy , takich jak montaż klatki z materiałem, koszt serwisu profi amorów, strojenie aut itp. Moim zdaniem te koszty są identyczne , lub nawet droższe w Polsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael7s Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 tez przeciez mowię, ze sa duzo droższe z jakiegos powodu w pl a propo strojenia, w uk kosztuje 650 juz z licencją ecuteca i czasem na hamowni (u najlepszych), potem juz 400, a w pl 3000!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 tez przeciez mowię, ze sa duzo droższe z jakiegos powodu w pl a propo strojenia, w uk kosztuje 650 juz z licencją ecuteca i czasem na hamowni (u najlepszych), potem juz 400, a w pl 3000!! nie są dużo droższe, albo pomijalne (dlaczego już pisałem), a 650 funtów to ok 3100 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się