subar_u Posted December 11, 2009 Share Posted December 11, 2009 witam. chcialem zapytac o skrzynie o numerze TY752VBCAA moze ktos sie orientuje od jakiego modelu jest ta skrzynia? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted December 11, 2009 Share Posted December 11, 2009 witam. chcialem zapytac o skrzynie o numerze TY752VBCAA moze ktos sie orientuje od jakiego modelu jest ta skrzynia? Google mówi: JDM Impreza WRX & WRX STi Ver.III/IV MY97-98 TY752VBCAA lub JDM Legacy GT B-Spec MY97-98 TY752VBCAA 4.444 (also GT B-Spec Limited) http://spda-online.ca/modules/tinyconte ... tc_28.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
szociu Posted December 11, 2009 Share Posted December 11, 2009 JDM legacy GT97-98 przelozenie główne 4,44 Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted December 11, 2009 Share Posted December 11, 2009 JDM legacy GT97-98 przelozenie główne 4,44 Legacy GT czyli TwinTurbo? Te skrzynie są mocniejsze niż w Imprezie GT? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szociu Posted December 11, 2009 Share Posted December 11, 2009 nie bardzo, tylko krótsze przełożenie wiec inny moment na zęby Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted December 12, 2009 Share Posted December 12, 2009 ja cos takiego mam u siebie, moja pierwotnie jezdzila w sti ver.3 v-limited, w polaczeniu z dyfrem robi robote wzgledem seryjnego GT co do wytrzymalosci to ciezko mi narazie cokolwiek powiedziec, ale pewne jest to, ze fabrycznie jezdzila w aucie, ktore mialo 280KM i 343Nm a wiec sporo wiecej niz seria GT Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted December 12, 2009 Share Posted December 12, 2009 grygo, jaki koszt takiej skrzynki? Może być na PW. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted December 12, 2009 Share Posted December 12, 2009 z dyfrem 500 funtow, swoja sprzedalem za 1500zl wiec za circa 800zl mialem zestaw, ktory sprawil, ze w koncu subarak prowadzi sie tak jak to sobie wyobrazalem zanim go kupilem Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted December 12, 2009 Share Posted December 12, 2009 z dyfrem 500 funtow Nie zapomnijmy o tym, że ktoś zaufany tam w UK musi ją nam kupić, wysłać, a w PL najlepiej zrobić rewizję skrzyni, co też kosztuje, i potem ją przełożyć, co też kosztuje. Czyli oprócz dołożenia ~800 zł za samą skrzynię trzeba się liczyć z problemem z zakupem i przekładką... Piszę o tym, bo sam o tym myślałem, ale właśnie głównie te problemy zakupowe mnie zniechęciły. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted December 12, 2009 Share Posted December 12, 2009 teoretycznie tak, ale to wiaze sie z kazda czynnoscia przy aucie jesli nie ma sie mozliwosci samodzielnego dzialania, od wymiany oleju po wymiane skrzyni i silnika co do reszty kosztow to akurat w moim przypadku ponioslem je na bardzo niskim, wrecz marginalnym poziomie. jesli idzie o rewizje to nie bylo potrzeby jej robic jak most i skrzynia byly zakladane. teraz trzeba bedzie wymienic wsteka, bo niestety zalatwilem go w glupi sposob, ale mozna powiedziec, ze bylo to zrobione na wlasne zyczenie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
allin Posted September 15, 2012 Share Posted September 15, 2012 odgrzeje kotleta jak ta skrzynia będzie sie sprawdzała do codziennego uzytku..? wzrośnie spalanie etc? 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted September 15, 2012 Share Posted September 15, 2012 nic poza bananem na buzi ci nie wzrosnie auto w koncu zacznie lepiej jezdzic, ta skrzynia jest duzo lepsza od serii, w koncu mozna uzywac 5 biegow w miescie, jesli masz opcje zakupu takiego sprzetu to zdecydowanie polecam Link to comment Share on other sites More sharing options...
allin Posted September 15, 2012 Share Posted September 15, 2012 takiej odpowiedzi oczekiwalem wielkie dzieki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now