Jump to content

skrzynia o nr TY752VBCAA


subar_u
 Share

Recommended Posts

witam. chcialem zapytac o skrzynie o numerze TY752VBCAA moze ktos sie orientuje od jakiego modelu jest ta skrzynia?

 

Google mówi:

JDM Impreza WRX & WRX STi Ver.III/IV MY97-98 TY752VBCAA

 

lub

 

JDM Legacy GT B-Spec MY97-98 TY752VBCAA 4.444

(also GT B-Spec Limited)

 

 

http://spda-online.ca/modules/tinyconte ... tc_28.html

Link to comment
Share on other sites

ja cos takiego mam u siebie, moja pierwotnie jezdzila w sti ver.3 v-limited, w polaczeniu z dyfrem robi robote wzgledem seryjnego GT ;) co do wytrzymalosci to ciezko mi narazie cokolwiek powiedziec, ale pewne jest to, ze fabrycznie jezdzila w aucie, ktore mialo 280KM i 343Nm a wiec sporo wiecej niz seria GT

Link to comment
Share on other sites

z dyfrem 500 funtow

Nie zapomnijmy o tym, że ktoś zaufany tam w UK musi ją nam kupić, wysłać, a w PL najlepiej zrobić rewizję skrzyni, co też kosztuje, i potem ją przełożyć, co też kosztuje.

 

Czyli oprócz dołożenia ~800 zł za samą skrzynię trzeba się liczyć z problemem z zakupem i przekładką...

 

Piszę o tym, bo sam o tym myślałem, ale właśnie głównie te problemy zakupowe mnie zniechęciły.

Link to comment
Share on other sites

teoretycznie tak, ale to wiaze sie z kazda czynnoscia przy aucie jesli nie ma sie mozliwosci samodzielnego dzialania, od wymiany oleju po wymiane skrzyni i silnika

 

co do reszty kosztow to akurat w moim przypadku ponioslem je na bardzo niskim, wrecz marginalnym poziomie.

 

jesli idzie o rewizje to nie bylo potrzeby jej robic jak most i skrzynia byly zakladane. teraz trzeba bedzie wymienic wsteka, bo niestety zalatwilem go w glupi sposob, ale mozna powiedziec, ze bylo to zrobione na wlasne zyczenie...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

nic poza bananem na buzi ci nie wzrosnie ;) auto w koncu zacznie lepiej jezdzic, ta skrzynia jest duzo lepsza od serii, w koncu mozna uzywac 5 biegow w miescie, jesli masz opcje zakupu takiego sprzetu to zdecydowanie polecam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...