Jump to content

Miękki hamulec po zmianie


kowalr6
 Share

Recommended Posts

Zmieniłem caly zestaw(tarcze zaciski klocki przód i tył) w wrx us spec na eurpejską.niestety pedał wpada dalej w podłogę hamuje troszkę lepiej.pytanie czy to norma taki miękki pedał czy pompa jest taka sama us a eu?, czy jest jakiś sposób sprawdzenia sprawności pompy?

dzięki za odp pozdr.

Link to comment
Share on other sites

Zmieniłem caly zestaw(tarcze zaciski klocki przód i tył) w wrx us spec na eurpejską.niestety pedał wpada dalej w podłogę hamuje troszkę lepiej.pytanie czy to norma taki miękki pedał czy pompa jest taka sama us a eu?, czy jest jakiś sposób sprawdzenia sprawności pompy?

dzięki za odp pozdr.

 

zrób 200-300km a potem napisz jak bedzie problem , ale pewnie nie bedzie :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Miałem taki problem z zaciskami od WRX w Forku. Odkręciłem zaciski i podniosłem je maksymalniedo góry na tyle na ile pozwalały przewody tak aby odpowietrznik był w górze i dopiero wtedy odpowietrzałem(trzeba włożyc coś pomiędzy klocki zamiast tarczy). Powietrze nie chciało inaczej wyjść z zacisków. W tym przypadku pomogło.

Link to comment
Share on other sites

Zmieniłem caly zestaw(tarcze zaciski klocki przód i tył) w wrx us spec na eurpejską.niestety pedał wpada dalej w podłogę hamuje troszkę lepiej.pytanie czy to norma taki miękki pedał czy pompa jest taka sama us a eu?, czy jest jakiś sposób sprawdzenia sprawności pompy?

dzięki za odp pozdr.

 

czy zestaw tarcze-klocki był całkiem nowy? czy używany? jak używany, wystarczy, że założyłeś klocki nie tam gdzie były wcześniej, i teraz trzeba poczekać aż się ułożą, jak napisał carfit, 200-300km powinno wystarczyć... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mnie po przejsciu na zestaw z WRXa - wszystko nowe za wyjatkiem tylnych zaciskow, te zostaly zregenerowane - prawy przod na poczatku hamowania wydaje twarde, dosyc glosne 'klik'. Zwlaszcza slychac jak sie ruszy i gwaltownie zahamuje. 'KLIK'.

 

Jedno ramie felgi jest lekko wyszczerbione (ze 2mm) bo spotkalo sie z zaciskiem, ale je podszlifowalem i juz nie koliduje. Zacisk nadal przykrecony fest, luzow nie wykazuje. Jedyne co zastanawia, ze przy nowych klockach (DS2500) i nowych tarczach Zimmermann'a tloczki w zacisku wysuniete sa circa do polowy. Wyglada jakby mialy wypasc gdy sie klocki zuzyja. W sobote porownam z lewym zaciskiem.

 

Tylko co tak klika? Przy poprzednim zestawie (277mm, dwa tloczki) nic nie klikalo wiec to nie luzy w zawieszeniu czy napedzie. Teraz zas stuka. Czy klocek moze miec taki luz w zacisku?

 

Edwin, to te zaciski co mi pol roku temu wyslales, tylko czas na przekladke byl dopiero teraz :oops:

Link to comment
Share on other sites

Tylko co tak klika? Przy poprzednim zestawie (277mm, dwa tloczki) nic nie klikalo wiec to nie luzy w zawieszeniu czy napedzie. Teraz zas stuka. Czy klocek moze miec taki luz w zacisku?

 

ja mam klocek CL RC5+ w zacisku STi i klika (rzeklbym wrecz napier#@$!) przy pierwszej aplikacji hamulca potem OK, tak ma byc, trzeba sie do tego przyzwyczaic, ja np. po cofaniu, gdy zapinam jedynke i zaczynam sie napedzac delikatnie kopie w hamulec zeby klocki sie ulozyly i potem juz nie ma problemu :razz:

Link to comment
Share on other sites

Jacool, ale tylko z prawej strony :roll: Posprawdzam jeszcze w sobote wszystkie srubunki i... moze tak ma byc.

Ivi jeszcze sie skarzy ze obciachowo piszczy przy hamowaniu i sie ludzie w korkach gapia. Na drugi raz zaloze jej CarbonLorain :twisted:

 

Wiciu, to Ty nie hamujesz już kijem przetkniętym przez tunel? :twisted::lol: a piszczy, jak się coś zapieka, albo jak są twarde, fajansiarskie klocki....

Link to comment
Share on other sites

ja mam klocek CL RC5+ w zacisku STi i klika (rzeklbym wrecz napier#@$!) przy pierwszej aplikacji hamulca potem OK, tak ma byc, trzeba sie do tego przyzwyczaic,

 

U mnie "pukanie" jest ale z tyłu z zaciskiem STI i DS2500 po pierwszym przyhamowaniu w danym kierunku też się uspokaja.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

wydaje mi sie, ze carfitowi bardziej chodzilo o kwestie przyzwyczajenia. ja tez tak mam jak przesiadam sie z audi mojej kobiety to wydaje sie, ze subaru w ogole nie hamuje... ale tylko czasu mocniejszego wcisniecia pedalu hamulca ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...