kowalr6 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Zmieniłem caly zestaw(tarcze zaciski klocki przód i tył) w wrx us spec na eurpejską.niestety pedał wpada dalej w podłogę hamuje troszkę lepiej.pytanie czy to norma taki miękki pedał czy pompa jest taka sama us a eu?, czy jest jakiś sposób sprawdzenia sprawności pompy? dzięki za odp pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 kowalr6, poproś kogoś aby usiadł za kierą i naciskał na hamulec - pompował, a Ty otwórz maskę i popatrz na pompę hamulcową. Rozwiązanie nasunie się samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Zmieniłem caly zestaw(tarcze zaciski klocki przód i tył) w wrx us spec na eurpejską.niestety pedał wpada dalej w podłogę hamuje troszkę lepiej.pytanie czy to norma taki miękki pedał czy pompa jest taka sama us a eu?, czy jest jakiś sposób sprawdzenia sprawności pompy?dzięki za odp pozdr. zrób 200-300km a potem napisz jak bedzie problem , ale pewnie nie bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Moze zapowietrzyl pompe ABS przy wymianie zaciskow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanek Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Miałem taki problem z zaciskami od WRX w Forku. Odkręciłem zaciski i podniosłem je maksymalniedo góry na tyle na ile pozwalały przewody tak aby odpowietrznik był w górze i dopiero wtedy odpowietrzałem(trzeba włożyc coś pomiędzy klocki zamiast tarczy). Powietrze nie chciało inaczej wyjść z zacisków. W tym przypadku pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 zrób 200-300km a potem napisz jak bedzie problem , ale pewnie nie bedzie Mialem tak w Lagunie, miekko bylo po zmianie klockow i tarcz, ale po kilkudziesieciu kilometrach wrocilo do normy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Zmieniłem caly zestaw(tarcze zaciski klocki przód i tył) w wrx us spec na eurpejską.niestety pedał wpada dalej w podłogę hamuje troszkę lepiej.pytanie czy to norma taki miękki pedał czy pompa jest taka sama us a eu?, czy jest jakiś sposób sprawdzenia sprawności pompy?dzięki za odp pozdr. czy zestaw tarcze-klocki był całkiem nowy? czy używany? jak używany, wystarczy, że założyłeś klocki nie tam gdzie były wcześniej, i teraz trzeba poczekać aż się ułożą, jak napisał carfit, 200-300km powinno wystarczyć... :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Mnie po przejsciu na zestaw z WRXa - wszystko nowe za wyjatkiem tylnych zaciskow, te zostaly zregenerowane - prawy przod na poczatku hamowania wydaje twarde, dosyc glosne 'klik'. Zwlaszcza slychac jak sie ruszy i gwaltownie zahamuje. 'KLIK'. Jedno ramie felgi jest lekko wyszczerbione (ze 2mm) bo spotkalo sie z zaciskiem, ale je podszlifowalem i juz nie koliduje. Zacisk nadal przykrecony fest, luzow nie wykazuje. Jedyne co zastanawia, ze przy nowych klockach (DS2500) i nowych tarczach Zimmermann'a tloczki w zacisku wysuniete sa circa do polowy. Wyglada jakby mialy wypasc gdy sie klocki zuzyja. W sobote porownam z lewym zaciskiem. Tylko co tak klika? Przy poprzednim zestawie (277mm, dwa tloczki) nic nie klikalo wiec to nie luzy w zawieszeniu czy napedzie. Teraz zas stuka. Czy klocek moze miec taki luz w zacisku? Edwin, to te zaciski co mi pol roku temu wyslales, tylko czas na przekladke byl dopiero teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Tylko co tak klika? Przy poprzednim zestawie (277mm, dwa tloczki) nic nie klikalo wiec to nie luzy w zawieszeniu czy napedzie. Teraz zas stuka. Czy klocek moze miec taki luz w zacisku? ja mam klocek CL RC5+ w zacisku STi i klika (rzeklbym wrecz napier#@$!) przy pierwszej aplikacji hamulca potem OK, tak ma byc, trzeba sie do tego przyzwyczaic, ja np. po cofaniu, gdy zapinam jedynke i zaczynam sie napedzac delikatnie kopie w hamulec zeby klocki sie ulozyly i potem juz nie ma problemu :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Jacool, ale tylko z prawej strony :roll: Posprawdzam jeszcze w sobote wszystkie srubunki i... moze tak ma byc. Ivi jeszcze sie skarzy ze obciachowo piszczy przy hamowaniu i sie ludzie w korkach gapia. Na drugi raz zaloze jej CarbonLorain Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Jacool, ale tylko z prawej strony :roll: Posprawdzam jeszcze w sobote wszystkie srubunki i... moze tak ma byc.Ivi jeszcze sie skarzy ze obciachowo piszczy przy hamowaniu i sie ludzie w korkach gapia. Na drugi raz zaloze jej CarbonLorain Wiciu, to Ty nie hamujesz już kijem przetkniętym przez tunel? a piszczy, jak się coś zapieka, albo jak są twarde, fajansiarskie klocki.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Elku, kijem juz nie, bo po tym jak schudlem to drugi koniec kija miotal mna po calej szoferce. Klocki straszny fajans: p:DS2500, t:DS2000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 ja mam klocek CL RC5+ w zacisku STi i klika (rzeklbym wrecz napier#@$!) przy pierwszej aplikacji hamulca potem OK, tak ma byc, trzeba sie do tego przyzwyczaic, U mnie "pukanie" jest ale z tyłu z zaciskiem STI i DS2500 po pierwszym przyhamowaniu w danym kierunku też się uspokaja. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MISIEK062006 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 kowalr6, pedał rośnie przy pompowaniu? jeżeli tak to zapowietrzone . jeżeli nie to sprawdź zaciski i czy wszystkie klocki mają swobodny ruch może któryś krawędzią zaciera i trzeba go szlifnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 wydaje mi sie, ze carfitowi bardziej chodzilo o kwestie przyzwyczajenia. ja tez tak mam jak przesiadam sie z audi mojej kobiety to wydaje sie, ze subaru w ogole nie hamuje... ale tylko czasu mocniejszego wcisniecia pedalu hamulca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się