Skocz do zawartości

Rosyjski sposób na problemy z subaru:)


seiken

Rekomendowane odpowiedzi

Umieszczam żeby pokazać szokujące zagranie właściciela Forestera XT.

Tłumaczenie informacji na billboadzie:

Subaru Forester 2009r. 2 razy w ciągu roku "gwarancyjna" wymiana silnika. Przy 15 000 km wymiana amortyzatorów, przy 23 000 km wymiana tylnego dyfra. W ciągu 365 dni posiadania 40 dni auto w naprawie.

 

Klientowi kazali zapłacić za wymianę, ponieważ uznali że jeździ z łamaniem ograniczeń prędkości więc gwarancja się nie należy. Gościu się "zdenerwował" i wykupił ten billboard:)

Poniżej kwity z ASO, żeby nie było że to złośliwiec:)

Link:

http://fishki.net/comment.php?id=62039

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co jest na tym bilbordzie napisane? :wink:

Tłumaczenie informacji na billboadzie:

Subaru Forester 2009r. 2 razy w ciągu roku "gwarancyjna" wymiana silnika. Przy 15 000 km wymiana amortyzatorów, przy 23 000 km wymiana tylnego dyfra. W ciągu 365 dni posiadania 40 dni auto w naprawie.

 

:roll: :roll: :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co jest na tym bilbordzie napisane? :wink:

 

Tłumaczenie informacji na billboadzie:

Subaru Forester 2009r. 2 razy w ciągu roku "gwarancyjna" wymiana silnika. Przy 15 000 km wymiana amortyzatorów, przy 23 000 km wymiana tylnego dyfra. W ciągu 365 dni posiadania 40 dni auto w naprawie.

Pisałeś już egzamin gimnazjalny czy jeszcze nie ? :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja sobie tak obrazoburczo rzeknę - KOMPLETNA DYSKREDYTACJA SERWISU, IMPORTERA ORAZ MARKI !

I nie wciskajcie mi tu, że pewnie kierowca idiota. Żeby w NOWYM, autoryzowanie serwisowanym samochodzie dwa razy z rzędu zarżnąć silnik i rozwalić dyfer musiałby specjalnie olej spuszczać i jeździć na sucho. A odmowa naprawy gwarancyjnej z powodu przekraczania dopuszczalnej prędkości jakoś tak przypomina mi argumentację z niechlubnego postu o tarczach hamulcowych Forków 2,5 XT. :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś jechałem za Mercedesem Vito, który miał naklejony napis: "Patrzysz na najbardziej nieudany model"

 

:P

 

jak już o tym mówimy to ja widziałem w miarę nowego Mercedesa ML z taczkami na dachu oraz napisem na boku

 

"Ten samochód zżera rdza"

 

 

b6c66d98.jpg

 

:razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś jechałem za Mercedesem Vito, który miał naklejony napis: "Patrzysz na najbardziej nieudany model"

 

:P

 

jak już o tym mówimy to ja widziałem w miarę nowego Mercedesa ML z taczkami na dachu oraz napisem na boku

 

"Ten samochód zżera rdza"

 

 

Obrazek

 

:razz:

 

i to nie tylko jemu, znajomy ma to samo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś jechałem za Mercedesem Vito, który miał naklejony napis: "Patrzysz na najbardziej nieudany model"

 

:P

 

jak już o tym mówimy to ja widziałem w miarę nowego Mercedesa ML z taczkami na dachu oraz napisem na boku

 

"Ten samochód zżera rdza"

 

 

Obrazek

 

:razz:

 

i to nie tylko jemu, znajomy ma to samo...

 

Podobno wszystkie mercedesy wyprodukowane po 2005 roku mają problemy z korozją tylnej klapy, maski i progów.*

 

 

*Opinia kolegi pracującego w Mercedesie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak już o tym mówimy to ja widziałem w miarę nowego Mercedesa ML z taczkami na dachu oraz napisem na boku

 

"Ten samochód zżera rdza"

 

 

Na Brackiej jest klub o nazwie rdza, to chyba po prostu reklama

 

wątpię :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2x silnik ? Dyfer ? amortyzatory ? Hmm to się łączy... koleś musiał szaleć tym autem w ciężkim terenie, wtedy to by do siebie pasowało. Inaczej takie awarie są strasznie nieprawdopodobne.

 

Panie Dyrektorze, tu kolega wykazał pełne kwalifikacje i chyba ... powiedzmy to sobie szczerze ... próbuje się załapać do SIP do działu Reklamacji .

 

:mrgreen:

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli ktos wlada rosyjskim i ma troche wolnego czasu, niech se uwaznie przejzy caly ten watek :arrow: http://www.e1.ru/talk/forum/read.php?f= ... 3451&page= (oraz przejzyjcie linki zamieszczone w tym watku)

 

 

mnooooooostwo ciekawych rzeczy o "nowym" Forku :idea:

o "bezawaryjnych" 2.5T, o tylnym zawieszeniu, etc.

 

 

 

p.s. to, ze Forkiem 2.5XT nie wolno szybko jezdzic i hamowac z wiekszych szybkosci, wiedzialem wczesniej (patrz. MEGA-ciekawy watek o tarczach hamulcowych w 2.5XT :lol: ), teraz zas dowiedzialem sie, ze nie wolno szybko jezdzic po zakretach, bo tylny dyfer sie rozwala :shock:

 

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mi się spodobała opinia "experta" , wynajętego przez ASO, który stwierdził że gościu zbyt ostro przyśpieszał, więc olej w dyfrze powiedzmy "uciekał" do tylnej ścianki, a elementy z "przedniej ścianki" nie mieli w tym czasie wystarczającego smarowania, co spowodowało szybkie zużycie i uszkodzenie dyfra:))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co jest na tym bilbordzie napisane? :wink:

 

Tłumaczenie informacji na billboadzie:

Subaru Forester 2009r. 2 razy w ciągu roku "gwarancyjna" wymiana silnika. Przy 15 000 km wymiana amortyzatorów, przy 23 000 km wymiana tylnego dyfra. W ciągu 365 dni posiadania 40 dni auto w naprawie.

Pisałeś już egzamin gimnazjalny czy jeszcze nie ? :lol:

 

Oho, ale wtopa :roll: :roll:

 

PS Ale egzamin pisałem i pamiętam nawet, że miałem więcej punktów niż Ty :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...