seiken Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Umieszczam żeby pokazać szokujące zagranie właściciela Forestera XT. Tłumaczenie informacji na billboadzie: Subaru Forester 2009r. 2 razy w ciągu roku "gwarancyjna" wymiana silnika. Przy 15 000 km wymiana amortyzatorów, przy 23 000 km wymiana tylnego dyfra. W ciągu 365 dni posiadania 40 dni auto w naprawie. Klientowi kazali zapłacić za wymianę, ponieważ uznali że jeździ z łamaniem ograniczeń prędkości więc gwarancja się nie należy. Gościu się "zdenerwował" i wykupił ten billboard:) Poniżej kwity z ASO, żeby nie było że to złośliwiec:) Link: http://fishki.net/comment.php?id=62039 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 A co jest na tym bilbordzie napisane? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Że forum zamula! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 A co jest na tym bilbordzie napisane? :wink: Tłumaczenie informacji na billboadzie: Subaru Forester 2009r. 2 razy w ciągu roku "gwarancyjna" wymiana silnika. Przy 15 000 km wymiana amortyzatorów, przy 23 000 km wymiana tylnego dyfra. W ciągu 365 dni posiadania 40 dni auto w naprawie. :roll: :roll: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 A co jest na tym bilbordzie napisane? :wink: Tłumaczenie informacji na billboadzie:Subaru Forester 2009r. 2 razy w ciągu roku "gwarancyjna" wymiana silnika. Przy 15 000 km wymiana amortyzatorów, przy 23 000 km wymiana tylnego dyfra. W ciągu 365 dni posiadania 40 dni auto w naprawie. Pisałeś już egzamin gimnazjalny czy jeszcze nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seiken Opublikowano 9 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 To do mnie pytanie z tym egzaminem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Do Mikad'a Miałem mu coś napisać dokładnym czytaniu poleceń, ale dam już sobie spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junasz Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 A ja sobie tak obrazoburczo rzeknę - KOMPLETNA DYSKREDYTACJA SERWISU, IMPORTERA ORAZ MARKI ! I nie wciskajcie mi tu, że pewnie kierowca idiota. Żeby w NOWYM, autoryzowanie serwisowanym samochodzie dwa razy z rzędu zarżnąć silnik i rozwalić dyfer musiałby specjalnie olej spuszczać i jeździć na sucho. A odmowa naprawy gwarancyjnej z powodu przekraczania dopuszczalnej prędkości jakoś tak przypomina mi argumentację z niechlubnego postu o tarczach hamulcowych Forków 2,5 XT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 w Wawie na pl. Konstytucja stala kiedys (i to przez dluzszy czas) Kia Carnival z banerem w podobnym tonie. tylko tam chyba ASO dalo ciala z hamulcami (?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Kiedyś jechałem za Mercedesem Vito, który miał naklejony napis: "Patrzysz na najbardziej nieudany model" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PJAY Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Kiedyś jechałem za Mercedesem Vito, który miał naklejony napis: "Patrzysz na najbardziej nieudany model" jak już o tym mówimy to ja widziałem w miarę nowego Mercedesa ML z taczkami na dachu oraz napisem na boku "Ten samochód zżera rdza" :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Kiedyś jechałem za Mercedesem Vito, który miał naklejony napis: "Patrzysz na najbardziej nieudany model" jak już o tym mówimy to ja widziałem w miarę nowego Mercedesa ML z taczkami na dachu oraz napisem na boku "Ten samochód zżera rdza" Obrazek :razz: i to nie tylko jemu, znajomy ma to samo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Kiedyś jechałem za Mercedesem Vito, który miał naklejony napis: "Patrzysz na najbardziej nieudany model" jak już o tym mówimy to ja widziałem w miarę nowego Mercedesa ML z taczkami na dachu oraz napisem na boku "Ten samochód zżera rdza" Obrazek :razz: i to nie tylko jemu, znajomy ma to samo... Podobno wszystkie mercedesy wyprodukowane po 2005 roku mają problemy z korozją tylnej klapy, maski i progów.* *Opinia kolegi pracującego w Mercedesie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 jak już o tym mówimy to ja widziałem w miarę nowego Mercedesa ML z taczkami na dachu oraz napisem na boku "Ten samochód zżera rdza" Na Brackiej jest klub o nazwie rdza, to chyba po prostu reklama Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PJAY Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 jak już o tym mówimy to ja widziałem w miarę nowego Mercedesa ML z taczkami na dachu oraz napisem na boku "Ten samochód zżera rdza" Na Brackiej jest klub o nazwie rdza, to chyba po prostu reklama wątpię :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 2x silnik ? Dyfer ? amortyzatory ? Hmm to się łączy... koleś musiał szaleć tym autem w ciężkim terenie, wtedy to by do siebie pasowało. Inaczej takie awarie są strasznie nieprawdopodobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 seiken, suchar - było w "nietegesie" . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 2x silnik ? Dyfer ? amortyzatory ? Hmm to się łączy... koleś musiał szaleć tym autem w ciężkim terenie, wtedy to by do siebie pasowało. Inaczej takie awarie są strasznie nieprawdopodobne. Panie Dyrektorze, tu kolega wykazał pełne kwalifikacje i chyba ... powiedzmy to sobie szczerze ... próbuje się załapać do SIP do działu Reklamacji . Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazi666 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 NICE!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 jezeli ktos wlada rosyjskim i ma troche wolnego czasu, niech se uwaznie przejzy caly ten watek :arrow: http://www.e1.ru/talk/forum/read.php?f= ... 3451&page= (oraz przejzyjcie linki zamieszczone w tym watku) mnooooooostwo ciekawych rzeczy o "nowym" Forku o "bezawaryjnych" 2.5T, o tylnym zawieszeniu, etc. p.s. to, ze Forkiem 2.5XT nie wolno szybko jezdzic i hamowac z wiekszych szybkosci, wiedzialem wczesniej (patrz. MEGA-ciekawy watek o tarczach hamulcowych w 2.5XT ), teraz zas dowiedzialem sie, ze nie wolno szybko jezdzic po zakretach, bo tylny dyfer sie rozwala :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 teraz zas dowiedzialem sie, ze nie wolno szybko jezdzic po zakretach, bo tylny dyfer sie rozwala Do tej pory padające dyfry to była domena EVO! Widać Subaru równa do konkurencji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seiken Opublikowano 10 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Bardzo mi się spodobała opinia "experta" , wynajętego przez ASO, który stwierdził że gościu zbyt ostro przyśpieszał, więc olej w dyfrze powiedzmy "uciekał" do tylnej ścianki, a elementy z "przedniej ścianki" nie mieli w tym czasie wystarczającego smarowania, co spowodowało szybkie zużycie i uszkodzenie dyfra:)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 A co jest na tym bilbordzie napisane? :wink: Tłumaczenie informacji na billboadzie:Subaru Forester 2009r. 2 razy w ciągu roku "gwarancyjna" wymiana silnika. Przy 15 000 km wymiana amortyzatorów, przy 23 000 km wymiana tylnego dyfra. W ciągu 365 dni posiadania 40 dni auto w naprawie. Pisałeś już egzamin gimnazjalny czy jeszcze nie ? Oho, ale wtopa :roll: :roll: PS Ale egzamin pisałem i pamiętam nawet, że miałem więcej punktów niż Ty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Chyba przestanę czytać to Forum, bo można nabawić się depresji... :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 no i prosze, sprawa zakonczona... ...polubowna umowa klienta i dilera niestety warunki umowy sa tajemnica dla szerokiej publicznosci :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się