Jump to content

Stuki w zawieszeniu?


didimario1313
 Share

Recommended Posts

Mam głuche metalowe stuki w przednim zawieszeniu ,byłem juz trzy razy na szarpakach i w serwisie i nikt nie moze znalezc przyczyny i żadnego luzu ,jedynie troszeczke ciastowate są tylne gumy wachaczy ,ale nie mozna nazwac tego jeszcze luzem .Jesli jest ktos wstanie mi pomóc to bym był wdzieczny .Osobiscie wydaje mi sie ze to siodła amortyzatorów ,ale serwis nie widzi luzu .dzieje sie to jak i na prostych kołach tak i na skreconych.Stuki są pojedyncze przy wpadnieciu w dziure(jedna dziura jeden stuk :???: )SUBARU IMPREZAra 2006 pozdro

Link to comment
Share on other sites

Mam głuche metalowe stuki w przednim zawieszeniu ,byłem juz trzy razy na szarpakach i w serwisie i nikt nie moze znalezc przyczyny i żadnego luzu ,jedynie troszeczke ciastowate są tylne gumy wachaczy ,ale nie mozna nazwac tego jeszcze luzem .Jesli jest ktos wstanie mi pomóc to bym był wdzieczny .Osobiscie wydaje mi sie ze to siodła amortyzatorów ,ale serwis nie widzi luzu .dzieje sie to jak i na prostych kołach tak i na skreconych.Stuki są pojedyncze przy wpadnieciu w dziure(jedna dziura jeden stuk :???: )SUBARU IMPREZAra 2006 pozdro

Myślę , że jakieś 55 części może Ci stukać . Po takim lakonicznym opisie i wróżka Ci nie podpowie . Napisz gdzie mieszkasz , to może przynajmniej namiary na doświadczonego mechanika dostaniesz , który odróżnia odgłosy w subaru .

Link to comment
Share on other sites

Ale w zawieszeniu jest tak dużo części do stukania , że podpowiedż jest jak trafienie w totka czwórkę . Nie da się zlokalizować przyczyny przez internet . Moży któryś z forumowiczów posłucha . Moim zdaniem , tylko dobry mechanik na szarpakach może zdiagnozować .

Link to comment
Share on other sites

Proszę do wyboru od najprostszych: gumy stabilizatora, łączniki stabilizatora,przekładnia kierownicza i jeżeli łączniki i gumy są ok to wskazania są na przekladnię kierowniczą.Łatwe do zdiagnozowania przez mechanika zajmującego się subaru. :idea:

Link to comment
Share on other sites

didimario1313 sam widzisz , że nie da się podpowiedzieć . Stukaczy może być bardzo wiele . Możemy się tylko licytować kto więcej sobie przypomni . Jedyna rada , to dobry diagnosta - najlepiej z szarpakami . Nie wiem gdzie byłeś z autem , ale może potrzebne jest doświadczenie w subaru , bo nieobeznany diagnosta może nawet nie wiedzieć gdzie się spodziewać stuków

Link to comment
Share on other sites

Najgorsze jest to że zostały sprawdzone wszystkie elementy zawieszenia i to tak jak napisałem wyzej nawet w serwisie i nikt nie widzi luzu ! A jesli stuki są z lewej i prawej strony to czy to moze byc przekładnia kierownicy?!!!Jesli by mi ktos polecił kogos kto ogarnieas subaru w okolicy łodzi to bym sie cieszył.

Link to comment
Share on other sites

Bo nigdy nie możesz mieć pewności co Ci stuka . Może to być np. lużno wisząca kostka elektryczna , albo przewód hydrauliczny . W Radomiu masz na miejscu doświadczonych mechaników i na dodatek stacją diagnostyczną z szarpakami . Zamiast jeżdzić , tracić czas i nerwy , możesz wszystko załatwić w jednym miejscu . Masz dobrą drogę i za jednym razem załatwiasz wszystko .

Link to comment
Share on other sites

Wreszcie znalazłem goscia ogarniającego temat diagnostyki i znalazl ewidentny luz na gumach stabilizatora i minimalny na siodle amortyzatora ,ale dlaczego serwis tego nie jest wstanie zdiagnozowac pomijajac juz dwie inne stacje diagnostyczne . Auto jest jeszcze tydzien na gwarancji.....czy to o to chodzi?!Mam jeszcze dwa inne subaru i wszystkie były kupione nowe w salonie ,dziwne ze wtedy byli tacy mili a teraz juz nie!Ale jestem zły, jutro JADE jeszcze raz do serwisu,i sam wejde do kanału i pokaze palcem hihihi :razz:

 

[ Dodano: Czw Gru 10, 2009 3:21 pm ]

A tak wogóle to dlaczego nie widac luzu stabilizatora badajac auto szarpakiem ,tylko wychodzi gdy złapiemy stabilizator w rączki i szarpiemy góra dół ,moze to w tym tajemnica ?

Link to comment
Share on other sites

didimario1313Masz okazję pokazać im kto tu ma rację , ale nie pokazując im stukacza . Pojedż do innego ASO . Ja mam wątpliwości czy czasem po prostu Cię nie olewali , masz okazję się zrewanżować . To Twoje piniądze i Twoje auto . Nie musisz naprawiać w tym serwisie .

Link to comment
Share on other sites

Tak jak mówiłem wcześniej,potrzebny jest ktoś kto zna subaru od podstaw.Jak pokazuje życie wcale nie trzeba mieć sprzętu z kosmosu tylko olej w głowie i doświadczenie.Stabilizator właśnie sprawdza się w ten sposób ruch góra-dół.Jak są luzy nie ma cudów wszystko wyjdzie.Apropo luzu na przekładni jedną ręką sprawdziś czy takowy luz występuje.I jedna prośba ostudzcie emocje,sprawę można załatwić łagodnie. Pozdrowionka

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...