Jump to content

outback USA MY05 - problem z elektroniką - kto pomoże?


ADAM1976
 Share

Recommended Posts

Mam taką sprawę, jestem z Zielonej Góry i chcę zakupić outbacka H6

wersja USA (MY05), który jest w Lublinie i pomagają mi w tym forumowicze

z Lublina (Siekla, Piotr Sieklucki), jednak mamy pewien problem z

elektroniką i nie wiemy jak się do niego zabrać.

 

Mianowicie jakiś czas temu właściciel stwierdził niedziałające

sterowanie radia w kierownicy i postanowił zmienić taśme w kierownicy.

Po wymianie taśmy (twierdzi, że postępował zgodnie z instrukcją, 2.5

obrota w lewo....itd) po jakimś czasie zaczęła się świecić kontrolka

trakcji. Po kilkukrotnym zresetowaniu za każdym razem kontrolka po

jakimś czasie się zapala. W serwisie powiedzieli, że trzeba taką wymianę

robić z podłączonym komputerem, prawdopodobnie aby zapisać zmiany kąta

obrotu w komputerze. Jednak nie podjęli się tego bo "się nie znają" oraz

zawsze się wykręcają "że to wersja USA".

 

Czy znacie może temat i wiecie jak się do tego zabrać, kto to

ewentualnie mógłby zrobić, czy to może być coś poważnego?

 

Z góry dzięki :)

Link to comment
Share on other sites

Auto przegladane bylo w serwisie - niestety serwis obecny subaru nie posiada jescze komputera ani wiedzy, poprzedni serwis, ktory do tej pory funkcjonowal powiedzial ze nie potrafi podac przyczyny ani naprawic usterki.

 

Wymieniana byla poduszka kierowcy na nowa, oryginalna. Po jakims czasie przestaly dzialac przyciski od tempomatu i radia na kierownicy, zatem wlasciciel zakupil nowa tasme - taka zostala stwierdzona usterka w serwisie, poniewaz serwis rozlozyl rece, wlasciciel auta zamontowal ja samemu zgodnie z dolaczona instrukcja. Po jakims czasie pojawila sie na desce kontrolka trakcji i swieci ciaglym swiatlem. Odlaczenie klem pomoglo, kontrolka zgasla, po jakims czasie wrocila.

 

Wczoraj podlaczalismy sie innym komputerem - pokazal blad C 0142 - niezydentyfikowany blad. Niestety komputer nie mogl go wykasowac - zawieszal sie.

Link to comment
Share on other sites

Na mojego maila tak odpowiedział CARFIT:

 

Witaj tak znam temat, najprawdopodobniej trzeba cały układ zaadaptowac

zgodnie z procedurą FHI. W tej taśmie jest czujnik położenia skretu i nawet

minimalne odchylenie powoduje świecenie kontrolki trakcji. Generalnie to

pierdoła

PZDR

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...