Skocz do zawartości

Jak wykorzystać port AUX-IN w fabrycznym audio w Forku?


AD4M

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż fabryczny odtwarzacz CD (ze zmieniarką) w moim foresterze wyposażony jest w port AUX-IN. Zastanawiam się, czy ktoś z Was próbował podłączyć do niego telefon komórkowy kablem jack? Telefon niby ma wbudowany odtwarzacz mp3 (samsung avila) i jest możliwość dokupienia do niego przejściówki z samsungowego portu ładowarki na mini-jack.

 

Druga opcja pewnie niewykonalna - próba wykorzystania przejściówki z usb na mini-jack (widziałem takie cudo :wink: na allegro) i podpięcia pendriva pod fabryczne audio :???: Tu pewnie przekombinowałem - sygnał z usb będzie cyfrowy a jack analogowy? - jest jakakolwiek szansa na to żeby całość działała? :mrgreen:

 

P.S.

jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o te podłączenia...

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) musi zadziałać...tak samo jak działa kaseta adapter + odtwarzacz MP3 w starych kaseciakach, możesz podłączyć więc dowolne źródło dźwięku...

2) czy radio ma opcję podpięcia sticka i odtwarzania z niego formatu mp3? pewnie jakby miało...to by miało gniazdo USB na panelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz cyknac zdjecie i wrzucic na forum? Moze byc nawet telefonem.

 

Kurde ile ja sie nameczylem, zeby cos zrobic z tym OEM'owym radiem zeby sie dalo cos podlaczyc. W koncu zamontowalem transponder FM, ale jakosc dzwieku mnie nie zadowala.

 

Moze by tak wymienic radio na wersje z US? Tylko co z tymi nieparzystymi czestotliowsciami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po świętach wrzucę jak zrobić BT stereo da naszego radia :D

 

działa to tak, wchodzisz do auta parujesz komórkę z urządzeniem stereo HQ audio i hula aż miło, co więcej nie gryzie się z zestawem głośnomówiącym, bo to inny protokół bt - sprawdzone :D