Mont Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Witajcie! Wyjaśnijcie mi proszę kiedy zapala się czerwona lampka przy prędkościomierzu (+ bip) ?? Tyle o ile zauważyłem, że sygnał aktywują zbyt wysokie obroty dla wrzuconego biegu. Odebrałem auto od mechanika, wymieniał mi m.in.żarówkę oświetlenia zegarów, i sygnalizator wziął sobie wolne albo ja czegoś nie kapuję bo lampka nie reaguje na wysokie obroty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ScorpioGemini Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Mont, zapala się przy takich obrotach na jakie ją ustawisz. Sygnał dźwiękowy można wyłączyć. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 7 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 A jak się ją ustawia ?? Ja nie chcę jej wyłączać ale najprawdopodobniej "ktoś" ją przez przypadek wyłączył :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ScorpioGemini Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Mont, przekręć klucz w stacyjce na "ON", pokrętło REV (to z lewej) przekręć w prawo i w lewo, następnie kręć pokrętłem w prawo aż do ustawienia progu alarmowego wartości obrotów. Po 3 sek system się aktywuje i usłyszysz brzęczyk. Możesz go wyłączyć przekręcając REV w lewo. Ponowne przekręcenie REV w prawo aktywuje brzęczyk. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 7 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Już doszedłem do tego sam dzięki . Najlepiej chyba ustawić na górną granicę tj.75 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ScorpioGemini Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Ja ustawiam REV na obroty przy których zmieniam bieg na wyższy, więc nie ma maxa, bo to już słychać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 wg mnie powinna byc ustawiona dla dobrego efektu na maxymalny momęt (tzn na predkosc obroto przy jakiej osiągany jest max momęt obrotowy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Ja ustawiłbym na prędkość obrotową maksymalnej mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Ja mam ustawione na 7200 żeby jeszcze zdążyć zmienic bieg przed odcięciem - szczególnie ważne na 1 i 2 biegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinH Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 to ja się podepnę pod temat, czy zmieniając zegary w wrx na te z sti będzie to również działać? czy pozostanie nieaktywne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Powinno działać bo to tylko dodana funkcja do zegarów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Odebrałem auto od mechanika, wymieniał mi m.in.żarówkę oświetlenia zegarów, i sygnalizator wziął sobie wolne albo ja czegoś nie kapuję bo lampka nie reaguje na wysokie obroty. To się resetuje zawsze, jak odłączysz akumulator. Domyślna pozycja to "off". Ja mam ustawione na 7200 żeby jeszcze zdążyć zmienic bieg przed odcięciem - szczególnie ważne na 1 i 2 biegu. Mam ustawione prawie tak samo tj. 7K rpm, z tego samego powodu 8). wg mnie powinna byc ustawiona dla dobrego efektu na maxymalny momęt (tzn na predkosc obroto przy jakiej osiągany jest max momęt obrotowy) Po pierwsze "moment", nie "momęt", a po drugie toczyła się tu dyskusja na ten temat. Opinie były podzielone, ale konkluzja, że biegi trzeba "wyjeżdżać" do końca, a nie zmieniać przy obrotach z maksymalnym momENtem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinH Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Powinno działać bo to tylko dodana funkcja do zegarów hmm... no właśnie, może ktoś to już przerabiał i może potwierdzić? pytam tak z czystej ciekawości, bo zegarów nie zamierzam zmieniać... no chyba że razem z samochodem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 MarcinH, przeszukaj forum z hasłem "shift light", bo tak to się określa - rozmów na ten temat było sporo (pierwszy raz widzę "REV-alarmsystem", to chyba jakieś niemieckie określenie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 8 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 "REV-alarmsystem", to chyba jakieś niemieckie określenie ) jaka instrukcja takie określenie :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 jaka instrukcja takie określenie Genau . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się