Skocz do zawartości

Za wysoko przód czy za nisko tył:/


Zwibel

Rekomendowane odpowiedzi

Kto mi powie według zdjęcia co z moim subarakiem jest nie tak?? Dodam że auto na zdjęciu stoi na pasztetowych 14/175/65 z obciachowymi kołpakami-zresztą już ich nie ma :mrgreen: : .

Czy powinienem kupić sprężyny tył czy przód, czy może tak ma stać :lol: Nie wiem czy może ktoś założył jakieś dziwne sprężyny od lżejszego auta i dlatego przód się podniósł, czy może tył po prostu powiedział że już mu się nie chce??

Jeżeli tak to czy mogę założyć sprężyny od GTka lub WRXa?? -bo już kilku osobom zawróciłem ...cztery litery a nie wiem jak podejść do tematu.

p1140017.jpg w1024.png

 

ps. dom w tle to niestety sąsiedzi :???:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To powinieneś podnieść go bo jak naładujesz do bagażnika albo wsiądą z tyłu ze dwie osoby to będzie dobijać . Nawet jeśli masz nowe amory , to został za mały skok zawieszenia . Mogę Ci jutro wrzucić fotę , ale w dzień , bo o tej porze wyjdzie tylko czarna dupa .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie chciałbym pełną serie teraz stoi na 15 alu i już jest trochę lepiej ale jak zaleje do pełna bak to właśnie siada jak na zdjęciach. I teraz czy moge wsadzić springi od GTka co byłby twardszy a wyższy czy będzie za wysoki, a może od WRXa, chyba że jednak szukać serii??

 

Wełniacz, rozważałem opcję kupienia właśnie twojego Subaraka ale niestety odległość zaważyła :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie chciałbym pełną serie teraz stoi na 15 alu i już jest trochę lepiej ale jak zaleje do pełna bak to właśnie siada jak na zdjęciach. I teraz czy moge wsadzić springi od GTka co byłby twardszy a wyższy czy będzie za wysoki, a może od WRXa, chyba że jednak szukać serii??
Jeśli masz sprawne amory i chcesz serię , to wystarczy sprężyny wymienić . Skoro nie upalasz , to zmiana jest - moim zdaniem - bez sensu .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radzę zmienić sprężyny , aby zwiększyć skok zawieszenia . Teraz masz połowę tego co powinno być , a jeszcze usiądzie po załadowaniu bagażnika . Te seryjne ale sprawne spokojnie wystarczają do normalnej jazdy . Wasze obecne sprężyny po prostu usiadły . Nie wspominam o regulacji świateł .Sprężyny nie kosztują wiele , ale poprawią trakcję , nośność , bezpieczeństwo i samopoczucie . Ja wymieniałem raz na 250kkm . Jak ktoś bardzo lubi to może zrobić to sam , ale jest ryzyko wystrzelenia sprężyny .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwibel,

mój tez tak miał. umierające amory i wymęczona sprężyna były przyczyną. Zmiana spręzyn przez Smiecha, poprawiła wygląd. GL fajnie wygląda na springach z WRXa. Harvester chyba jeszcze ma ;)

 

[ Dodano: Pon Gru 07, 2009 10:57 pm ]

czyżby jednak N/A tak miały w serii :shock:

nie miał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DNL, masz może jakieś foto??

W sumie to nie bardzo mi się chce wymieniac teraz komplet sprężyn bo troche zabawy jest. Amorki jeszcze żyją i mają się nieźle. Może w przyszłym roku pomyśle nad zawieszeniem kompletnym, ale... teraz chciałbym żeby przód z tyłem był równo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każde GC8/GF8 ma przód optycznie wyżej niż tył. Nowsze chyba też, ale nie jestem pewien. Nie ma to nic wspólnego z amortyzatorami zepsutymi. Taka specyfika zawieszenia w naszych samochodach.
Niech ktoś z was weźmie miarkę/poziomicę i stojąc na równym sprawdzi czy to słowo nie ma tu kluczowego znaczenia :razz: :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po części patrząc na dolną krawędź progu można wnioskować złudzenie ze względu na dokładki na progach i tylnym zderzaku. Jednak patrząc na miejsce w nadkolach śmiem twierdzić że tył siedzi. :wink:

 

Chyba jednak muszę poszukać kogoś ze zdrowymi tylnymi springami przełożyć i wsio się wyjaśni :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IRAZU fantastyczne zdjęcie. Szkoda, że nam nie narysowałeś jak jest u Ciebie.

 

Miejsca pod nadkolem jest więcej, co nie znaczy, że krzywo stoi. Pod nadkolem w każdej Imprezie z tyłu jest więcej miejsca niż z przodu mistrzowie. Ale, spoko, zmieniajcie amortyzatory, sprężyny i co tam jeszcze potrzeba :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IRAZU fantastyczne zdjęcie. Szkoda, że nam nie narysowałeś jak jest u Ciebie.

Nie zatrybiłem o co chodzi . Wiem , że mam sprawne zawieszenie i w bagażniku jest 50 kg zaprawy i pełen zbiornik paliwa . Tak było zawsze .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiszę po raz ostatni, bo nie mogę czytać tego. Na moim GT-ku były trzy różne sety zawieszeń i zawsze było tak samo. Z ciekawości sprawdziłem jeszcze dwa inne GT-ki i jednego New Age'a 03-05 i... zgadenijcie co? :twisted:

 

Ale jak chcecie to sobie tył postawcie na szczudłach ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...