Zwibel Posted December 7, 2009 Share Posted December 7, 2009 Kto mi powie według zdjęcia co z moim subarakiem jest nie tak?? Dodam że auto na zdjęciu stoi na pasztetowych 14/175/65 z obciachowymi kołpakami-zresztą już ich nie ma : . Czy powinienem kupić sprężyny tył czy przód, czy może tak ma stać Nie wiem czy może ktoś założył jakieś dziwne sprężyny od lżejszego auta i dlatego przód się podniósł, czy może tył po prostu powiedział że już mu się nie chce?? Jeżeli tak to czy mogę założyć sprężyny od GTka lub WRXa?? -bo już kilku osobom zawróciłem ...cztery litery a nie wiem jak podejść do tematu. ps. dom w tle to niestety sąsiedzi :???: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyzio_d Posted December 7, 2009 Share Posted December 7, 2009 One tak mają. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted December 7, 2009 Share Posted December 7, 2009 Ja mam takiego wolnego ssaka w całości oryginał . U mnie tył jest wyżej - podobnie jak u Cibie przód . No chyba , że chcesz sobie obniżyć . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wełniacz Posted December 7, 2009 Share Posted December 7, 2009 Nawet nie zwróciłem na to uwagi ale mój też tak siedzi jakby przyczajony do mocnego startu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted December 7, 2009 Share Posted December 7, 2009 To powinieneś podnieść go bo jak naładujesz do bagażnika albo wsiądą z tyłu ze dwie osoby to będzie dobijać . Nawet jeśli masz nowe amory , to został za mały skok zawieszenia . Mogę Ci jutro wrzucić fotę , ale w dzień , bo o tej porze wyjdzie tylko czarna dupa . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwibel Posted December 7, 2009 Author Share Posted December 7, 2009 Właśnie chciałbym pełną serie teraz stoi na 15 alu i już jest trochę lepiej ale jak zaleje do pełna bak to właśnie siada jak na zdjęciach. I teraz czy moge wsadzić springi od GTka co byłby twardszy a wyższy czy będzie za wysoki, a może od WRXa, chyba że jednak szukać serii?? Wełniacz, rozważałem opcję kupienia właśnie twojego Subaraka ale niestety odległość zaważyła :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted December 7, 2009 Share Posted December 7, 2009 Właśnie chciałbym pełną serie teraz stoi na 15 alu i już jest trochę lepiej ale jak zaleje do pełna bak to właśnie siada jak na zdjęciach. I teraz czy moge wsadzić springi od GTka co byłby twardszy a wyższy czy będzie za wysoki, a może od WRXa, chyba że jednak szukać serii?? Jeśli masz sprawne amory i chcesz serię , to wystarczy sprężyny wymienić . Skoro nie upalasz , to zmiana jest - moim zdaniem - bez sensu . Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpol Posted December 7, 2009 Share Posted December 7, 2009 Mój ssak miał podobnie: http://temp.politowski.pl/ImprezaRX/pub ... c_9252.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwibel Posted December 7, 2009 Author Share Posted December 7, 2009 Skoro nie upalasz , to zmiana jest - moim zdaniem - bez sensu . Tzn. że nie ma sensu zmieniac wogóle czy założyć serię sprawną :roll: Qrcze tymi zdjęciami zadaliście gwoździa...czyżby jednak N/A tak miały w serii :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted December 7, 2009 Share Posted December 7, 2009 Radzę zmienić sprężyny , aby zwiększyć skok zawieszenia . Teraz masz połowę tego co powinno być , a jeszcze usiądzie po załadowaniu bagażnika . Te seryjne ale sprawne spokojnie wystarczają do normalnej jazdy . Wasze obecne sprężyny po prostu usiadły . Nie wspominam o regulacji świateł .Sprężyny nie kosztują wiele , ale poprawią trakcję , nośność , bezpieczeństwo i samopoczucie . Ja wymieniałem raz na 250kkm . Jak ktoś bardzo lubi to może zrobić to sam , ale jest ryzyko wystrzelenia sprężyny . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wełniacz Posted December 7, 2009 Share Posted December 7, 2009 Wełniacz, rozważałem opcję kupienia właśnie twojego Subaraka ale niestety odległość zaważyła :wink: Ty miałeś 360 ja 480km i nie załuję zakupu :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dehnel Posted December 7, 2009 Share Posted December 7, 2009 Zwibel, mój tez tak miał. umierające amory i wymęczona sprężyna były przyczyną. Zmiana spręzyn przez Smiecha, poprawiła wygląd. GL fajnie wygląda na springach z WRXa. Harvester chyba jeszcze ma [ Dodano: Pon Gru 07, 2009 10:57 pm ] czyżby jednak N/A tak miały w serii :shock: nie miał... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kazio Posted December 7, 2009 Share Posted December 7, 2009 GL fajnie wygląda na springach z WRXa. Jest wyższy czy niższy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dehnel Posted December 7, 2009 Share Posted December 7, 2009 wyższy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwibel Posted December 8, 2009 Author Share Posted December 8, 2009 DNL, masz może jakieś foto?? W sumie to nie bardzo mi się chce wymieniac teraz komplet sprężyn bo troche zabawy jest. Amorki jeszcze żyją i mają się nieźle. Może w przyszłym roku pomyśle nad zawieszeniem kompletnym, ale... teraz chciałbym żeby przód z tyłem był równo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 Każde GC8/GF8 ma przód optycznie wyżej niż tył. Nowsze chyba też, ale nie jestem pewien. Nie ma to nic wspólnego z amortyzatorami zepsutymi. Taka specyfika zawieszenia w naszych samochodach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 Każde GC8/GF8 ma przód optycznie wyżej niż tył. Nowsze chyba też, ale nie jestem pewien. Nie ma to nic wspólnego z amortyzatorami zepsutymi. Taka specyfika zawieszenia w naszych samochodach.Niech ktoś z was weźmie miarkę/poziomicę i stojąc na równym sprawdzi czy to słowo nie ma tu kluczowego znaczenia :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 Jutro wkleję Wam zdjęcie . Moja impreza stoi równo . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwibel Posted December 8, 2009 Author Share Posted December 8, 2009 Po części patrząc na dolną krawędź progu można wnioskować złudzenie ze względu na dokładki na progach i tylnym zderzaku. Jednak patrząc na miejsce w nadkolach śmiem twierdzić że tył siedzi. :wink: Chyba jednak muszę poszukać kogoś ze zdrowymi tylnymi springami przełożyć i wsio się wyjaśni :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 U mnie jest tak! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 IRAZU fantastyczne zdjęcie. Szkoda, że nam nie narysowałeś jak jest u Ciebie. Miejsca pod nadkolem jest więcej, co nie znaczy, że krzywo stoi. Pod nadkolem w każdej Imprezie z tyłu jest więcej miejsca niż z przodu mistrzowie. Ale, spoko, zmieniajcie amortyzatory, sprężyny i co tam jeszcze potrzeba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 IRAZU fantastyczne zdjęcie. Szkoda, że nam nie narysowałeś jak jest u Ciebie. Nie zatrybiłem o co chodzi . Wiem , że mam sprawne zawieszenie i w bagażniku jest 50 kg zaprawy i pełen zbiornik paliwa . Tak było zawsze . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aga Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 Fajny wątek, a ja wciąż nie wiem czy mój GTek ma za wysoko przód, czy za nisko tył :razz: . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwibel Posted December 8, 2009 Author Share Posted December 8, 2009 Ja założyłem wątek i nadal mam dylemat. Dobra kto się poświęci i przekaże w celach badawczych komplet sprężynek to zmuszę się przełożę i sprawdzę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 Napiszę po raz ostatni, bo nie mogę czytać tego. Na moim GT-ku były trzy różne sety zawieszeń i zawsze było tak samo. Z ciekawości sprawdziłem jeszcze dwa inne GT-ki i jednego New Age'a 03-05 i... zgadenijcie co? Ale jak chcecie to sobie tył postawcie na szczudłach ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now