Jump to content

Za wysoko przód czy za nisko tył:/


Zwibel
 Share

Recommended Posts

Kto mi powie według zdjęcia co z moim subarakiem jest nie tak?? Dodam że auto na zdjęciu stoi na pasztetowych 14/175/65 z obciachowymi kołpakami-zresztą już ich nie ma :mrgreen: : .

Czy powinienem kupić sprężyny tył czy przód, czy może tak ma stać :lol: Nie wiem czy może ktoś założył jakieś dziwne sprężyny od lżejszego auta i dlatego przód się podniósł, czy może tył po prostu powiedział że już mu się nie chce??

Jeżeli tak to czy mogę założyć sprężyny od GTka lub WRXa?? -bo już kilku osobom zawróciłem ...cztery litery a nie wiem jak podejść do tematu.

p1140017.jpg w1024.png

 

ps. dom w tle to niestety sąsiedzi :???:

Link to comment
Share on other sites

Ja mam takiego wolnego ssaka w całości oryginał . U mnie tył jest wyżej - podobnie jak u Cibie przód . No chyba , że chcesz sobie obniżyć . :idea:

Link to comment
Share on other sites

To powinieneś podnieść go bo jak naładujesz do bagażnika albo wsiądą z tyłu ze dwie osoby to będzie dobijać . Nawet jeśli masz nowe amory , to został za mały skok zawieszenia . Mogę Ci jutro wrzucić fotę , ale w dzień , bo o tej porze wyjdzie tylko czarna dupa .

Link to comment
Share on other sites

Właśnie chciałbym pełną serie teraz stoi na 15 alu i już jest trochę lepiej ale jak zaleje do pełna bak to właśnie siada jak na zdjęciach. I teraz czy moge wsadzić springi od GTka co byłby twardszy a wyższy czy będzie za wysoki, a może od WRXa, chyba że jednak szukać serii??

 

Wełniacz, rozważałem opcję kupienia właśnie twojego Subaraka ale niestety odległość zaważyła :wink:

Link to comment
Share on other sites

Właśnie chciałbym pełną serie teraz stoi na 15 alu i już jest trochę lepiej ale jak zaleje do pełna bak to właśnie siada jak na zdjęciach. I teraz czy moge wsadzić springi od GTka co byłby twardszy a wyższy czy będzie za wysoki, a może od WRXa, chyba że jednak szukać serii??
Jeśli masz sprawne amory i chcesz serię , to wystarczy sprężyny wymienić . Skoro nie upalasz , to zmiana jest - moim zdaniem - bez sensu .
Link to comment
Share on other sites

Skoro nie upalasz , to zmiana jest - moim zdaniem - bez sensu .

Tzn. że nie ma sensu zmieniac wogóle czy założyć serię sprawną :roll:

 

Qrcze tymi zdjęciami zadaliście gwoździa...czyżby jednak N/A tak miały w serii :shock:

Link to comment
Share on other sites

Radzę zmienić sprężyny , aby zwiększyć skok zawieszenia . Teraz masz połowę tego co powinno być , a jeszcze usiądzie po załadowaniu bagażnika . Te seryjne ale sprawne spokojnie wystarczają do normalnej jazdy . Wasze obecne sprężyny po prostu usiadły . Nie wspominam o regulacji świateł .Sprężyny nie kosztują wiele , ale poprawią trakcję , nośność , bezpieczeństwo i samopoczucie . Ja wymieniałem raz na 250kkm . Jak ktoś bardzo lubi to może zrobić to sam , ale jest ryzyko wystrzelenia sprężyny .

Link to comment
Share on other sites

Zwibel,

mój tez tak miał. umierające amory i wymęczona sprężyna były przyczyną. Zmiana spręzyn przez Smiecha, poprawiła wygląd. GL fajnie wygląda na springach z WRXa. Harvester chyba jeszcze ma ;)

 

[ Dodano: Pon Gru 07, 2009 10:57 pm ]

czyżby jednak N/A tak miały w serii :shock:

nie miał...

Link to comment
Share on other sites

DNL, masz może jakieś foto??

W sumie to nie bardzo mi się chce wymieniac teraz komplet sprężyn bo troche zabawy jest. Amorki jeszcze żyją i mają się nieźle. Może w przyszłym roku pomyśle nad zawieszeniem kompletnym, ale... teraz chciałbym żeby przód z tyłem był równo.

Link to comment
Share on other sites

Każde GC8/GF8 ma przód optycznie wyżej niż tył. Nowsze chyba też, ale nie jestem pewien. Nie ma to nic wspólnego z amortyzatorami zepsutymi. Taka specyfika zawieszenia w naszych samochodach.
Niech ktoś z was weźmie miarkę/poziomicę i stojąc na równym sprawdzi czy to słowo nie ma tu kluczowego znaczenia :razz: :lol:
Link to comment
Share on other sites

Po części patrząc na dolną krawędź progu można wnioskować złudzenie ze względu na dokładki na progach i tylnym zderzaku. Jednak patrząc na miejsce w nadkolach śmiem twierdzić że tył siedzi. :wink:

 

Chyba jednak muszę poszukać kogoś ze zdrowymi tylnymi springami przełożyć i wsio się wyjaśni :razz:

Link to comment
Share on other sites

IRAZU fantastyczne zdjęcie. Szkoda, że nam nie narysowałeś jak jest u Ciebie.

 

Miejsca pod nadkolem jest więcej, co nie znaczy, że krzywo stoi. Pod nadkolem w każdej Imprezie z tyłu jest więcej miejsca niż z przodu mistrzowie. Ale, spoko, zmieniajcie amortyzatory, sprężyny i co tam jeszcze potrzeba :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

IRAZU fantastyczne zdjęcie. Szkoda, że nam nie narysowałeś jak jest u Ciebie.

Nie zatrybiłem o co chodzi . Wiem , że mam sprawne zawieszenie i w bagażniku jest 50 kg zaprawy i pełen zbiornik paliwa . Tak było zawsze .

Link to comment
Share on other sites

Napiszę po raz ostatni, bo nie mogę czytać tego. Na moim GT-ku były trzy różne sety zawieszeń i zawsze było tak samo. Z ciekawości sprawdziłem jeszcze dwa inne GT-ki i jednego New Age'a 03-05 i... zgadenijcie co? :twisted:

 

Ale jak chcecie to sobie tył postawcie na szczudłach ;-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...