Skocz do zawartości

Wyważenie kół


spawalniczy

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj założyłem nowe zimówki (zainstalowane na nowych felgach kupionych w ASO). Jak oglądałem gotowe koła zdziwiła mnie jedna rzecz - średnia waga ciężarków naklejonych na jedną felgę oscyluje pomiędzy 50 a 70 g. Nie znam się na tym, ale wydaje mi się, że to bardzo dużo, zwłaszcza jak na fabrycznie nowy zestaw. Mam zmienić gumiarza? P.S. Przy prędkościach oscylujących w okolicach 140 km/h odczuwam niestety lekką wibrację na kierownicy, której nie było na letnich kołach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak oglądałem gotowe koła zdziwiła mnie jedna rzecz - średnia waga ciężarków naklejonych na jedną felgę oscyluje pomiędzy 50 a 70 g. Nie znam się na tym, ale wydaje mi się, że to bardzo dużo, zwłaszcza jak na fabrycznie nowy zestaw.

 

Czyzbys zalozyl nokiany?

 

U mnie niewywazenie zimowych kol jest w granicach 25-40g. To juz uwazam za sporo. Mozesz sprawdzic, czy ciezarki nie sa zalozone przeciwlegle (po srednicy) do wentyla. Wtedy jest szansa, ze przekrecenie opony wzgledem felgi moze pomoc (dobry gumiarz powinien zrobic to od razu). Tak czy owak, polecam kolejne wywazenie po ok. 5-10kkm.

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

70 g to bardzo dużo

 

co nieco opisałem w tym wątku

 

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=964492

 

generalnie szukaj huntera z testem drogowym plus optymalizacja i będzie ok.

 

p.s.

większość oponiarzy zakłada jak leci a potem się wszystko trzęsie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach