Skocz do zawartości

OBK 2.5 MY05 M/T czy A/T


Jaro_G

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni,

Niektórzy znaja moją drogę poszukiwania tego OKB'a, stanęło na silniku 2.5, ale zastanawiam się nad skrzyna biegów stąd prośba o opipnie uzytkowników jednych i drugich i najlepiej tych co uzywali obydwu M/T i A/T. Wiem, że dynamika automatu bedzie słabsza, ale zastanawiam się też na ile przydatny będzie reduktor przy kilku wypadach w zimie do lasu na polowanie :-), czy te 4 biegi w auto. sa wystarczające? Czy a/t da się dynamicznie ruszyć? Podajcie po prostu jakie są Wasze opinie.

 

H6 czy H4? At czy MT?

 

Najlepiej sobie zrobisz jak się i jednym i drugim bujniesz ze 100 km. Dla jednych H6 M/T to zbyt mało a innym 2.5 AT na polskie drogi wystarcza. I odpowiedz sobie na pytanie ile będziesz kręcił km miesięcznie. Ja też miałem taki dylemat. Co do AT to dla mnie wygoda podróżowania z A do B, gdzie odległości między A o B wynoszą minimum 200 km to bajka o korkach nie wspominając.

 

Ważne - Jak chcesz ciągnąć przyczepę to H6. Niestety 2.5 będzie miał zbyt mało mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie było OBK z silnikiem H6 i MT.

 

Zgadza się - pomyliłem 2.5 XT z 3.0 a że brykałem i jednym i drugim to jakoś tak mi się potaśtały te A/T i M/T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, ja mam akurat 2,5 AT, a że mieszkam w Beskidach to ze śniegiem mam kontakt :)

Gdzieś po głowie krąży mi pomysł zmienienia 2,5 AT na 2,5 XT (ale to inny temat). Powiem tak, nie jeździłem 3.0 i nie mam porównania, natomiast dla samego, nawet dynamicznego jeżdżenia 2,5 w automacie daje rade i to zarówno po śniegu jak i błocie w warunkach zimowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, ja mam akurat 2,5 AT, a że mieszkam w Beskidach to ze śniegiem mam kontakt :)

Gdzieś po głowie krąży mi pomysł zmienienia 2,5 AT na 2,5 XT (ale to inny temat). Powiem tak, nie jeździłem 3.0 i nie mam porównania, natomiast dla samego, nawet dynamicznego jeżdżenia 2,5 w automacie daje rade i to zarówno po śniegu jak i błocie w warunkach zimowych.

 

Czy dobrze rozumiem że modele 2.5 AT mają 4 biegową skrzynię?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...