TP_S Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Szanowni,Niektórzy znaja moją drogę poszukiwania tego OKB'a, stanęło na silniku 2.5, ale zastanawiam się nad skrzyna biegów stąd prośba o opipnie uzytkowników jednych i drugich i najlepiej tych co uzywali obydwu M/T i A/T. Wiem, że dynamika automatu bedzie słabsza, ale zastanawiam się też na ile przydatny będzie reduktor przy kilku wypadach w zimie do lasu na polowanie :-), czy te 4 biegi w auto. sa wystarczające? Czy a/t da się dynamicznie ruszyć? Podajcie po prostu jakie są Wasze opinie. H6 czy H4? At czy MT? Najlepiej sobie zrobisz jak się i jednym i drugim bujniesz ze 100 km. Dla jednych H6 M/T to zbyt mało a innym 2.5 AT na polskie drogi wystarcza. I odpowiedz sobie na pytanie ile będziesz kręcił km miesięcznie. Ja też miałem taki dylemat. Co do AT to dla mnie wygoda podróżowania z A do B, gdzie odległości między A o B wynoszą minimum 200 km to bajka o korkach nie wspominając. Ważne - Jak chcesz ciągnąć przyczepę to H6. Niestety 2.5 będzie miał zbyt mało mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Nie było OBK z silnikiem H6 i MT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Nie było OBK z silnikiem H6 i MT. Zgadza się - pomyliłem 2.5 XT z 3.0 a że brykałem i jednym i drugim to jakoś tak mi się potaśtały te A/T i M/T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_G Opublikowano 11 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Rozwinę jeszcze tamat o Wasze opinie odnośnie A/T i jazdy w terenie, błocie śniegu. Czy automat daje radę czy lepszy jednak będzie manual z reduktorem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Witaj, ja mam akurat 2,5 AT, a że mieszkam w Beskidach to ze śniegiem mam kontakt Gdzieś po głowie krąży mi pomysł zmienienia 2,5 AT na 2,5 XT (ale to inny temat). Powiem tak, nie jeździłem 3.0 i nie mam porównania, natomiast dla samego, nawet dynamicznego jeżdżenia 2,5 w automacie daje rade i to zarówno po śniegu jak i błocie w warunkach zimowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supersonic Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Witaj, ja mam akurat 2,5 AT, a że mieszkam w Beskidach to ze śniegiem mam kontakt Gdzieś po głowie krąży mi pomysł zmienienia 2,5 AT na 2,5 XT (ale to inny temat). Powiem tak, nie jeździłem 3.0 i nie mam porównania, natomiast dla samego, nawet dynamicznego jeżdżenia 2,5 w automacie daje rade i to zarówno po śniegu jak i błocie w warunkach zimowych. Czy dobrze rozumiem że modele 2.5 AT mają 4 biegową skrzynię? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Tak, 2.5i ma 4 biegi a w XT i 3.0 jest ich 5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supersonic Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Jak to się przekłada na np. ilość obrotów silnika przy prędkości powiedzmy 140km/h na autostradzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 zabawie sie w archeologa i odkopie temat OBK MY07 2.5 AT .............. ilość obrotów silnika przy prędkości powiedzmy 140km/h na autostradzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcbeth Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Pewnie podobnie jak u mnie czyli 3,5krpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 mcbeth, a jak to sie przeklada u Ciebie na spalanie Stala predkosc, dluga trasa :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcbeth Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 120 km/h - 8l/100km 140 km/h - 9l/100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 :shock: :shock: :shock: 120 km/h - 8l/100km140 km/h - 9l/100km bardzo ekonomicznie 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba-epp11 Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 120 km/h - 8l/100km140 km/h - 9l/100km Potwierdzam. Przed założeniem junkersa jechałem trase 800 km wszystko autostrada w Niemczech. Spalanie wyszło troche ponad 9l przy prędkościach 140-160 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się