Jump to content

żarówki (światła mijania) hawk-eye 07 wrx us spec


tommyk
 Share

Recommended Posts

Czy mogłbym prosić o poradę jaki model żarówek zastosować do świateł mijania w 2007 wrx us spec? Skłaniałbym się ku mocnym żarówkom (lubie widzieć gdzie jadę) ale zupełnie nie mam w tym doświadczenia.

dzieki

Link to comment
Share on other sites

Zależy co ile chcesz je też wymieniać ;)

Osrama są fajne ale dwa miesiące i... Spalona. Nie wiem jak z innymi, ale też wrócę do żarówek. Bo te xenony g... warte. Fajnie samochód wygląda, ale i tak jeżdżę na czuja. W końcu to przedłużenie mego.. :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Bo te xenony g... warte. Fajnie samochód wygląda, ale i tak jeżdżę na czuja. W końcu to przedłużenie mego.. :twisted:

Ale piszesz to o oryginalnych lampach ksenonowych w SI, czy o "chińskich ksenonach" zainstalowanych zamiast żarówek halogenowych :?:

Bo jeśli piszesz o oryginalnych ksenonach, to moje odczucia są całkowicie inne :!:

Link to comment
Share on other sites

Bo te xenony g... warte. Fajnie samochód wygląda, ale i tak jeżdżę na czuja. W końcu to przedłużenie mego.. :twisted:

Ale piszesz to o oryginalnych lampach ksenonowych w SI, czy o "chińskich ksenonach" zainstalowanych zamiast żarówek halogenowych :?:

Bo jeśli piszesz o oryginalnych ksenonach, to moje odczucia są całkowicie inne :!:

 

Jeśli chodzi o mnie to wolalbym halogeny ale nie chinskie podrobki czy odpady produkcyjne z Philipsa na allegro,

Link to comment
Share on other sites

1st. low beam H7 12V-55W, high beam 12V-60W 9005 (HB3), front fog light 12V-55W H3, front turn signal light 12V-21W Amber, parking light 12V-5W 168, front side marker light (ja nie mam bocznych kierunków) 12V-5W 168

 

2nd. juz raz o tym pisalem, poczytaj sobie: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... BFar%F3wki

 

Proponuje te:

H7 http://www.allegro.pl/item820503407_jap ... white.html

HB3 http://www.allegro.pl/item820504841_jap ... white.html

 

Gosciu jest bardzo w porzadku, ceny pasztetowe, a zaraz rok jak te japonsko-chinskie wynalazki dzialaja bez problemu (wiem co mowie, tez mam US-Speca). Tylko zeby Cie nie pokusilo zalozyc wersji dwa razy mocniejszych, bo na pewno zjarasz przekazniki a prawdopodobnie uszkodzisz odblysniki!!! Jesli nadal bedzie brakowac Ci swiatla, to zaloz dodatkowe dalekosiezne Hella, Bosch czy Wesem.

 

Pomuk mile widziany.

Link to comment
Share on other sites

1st. low beam H7 12V-55W, high beam 12V-60W 9005 (HB3), front fog light 12V-55W H3, front turn signal light 12V-21W Amber, parking light 12V-5W 168, front side marker light (ja nie mam bocznych kierunków) 12V-5W 168

 

szacun, grzywaczewski....ale Ty zapindalasz po angielskiemu... :smile:

Link to comment
Share on other sites

szacun, grzywaczewski....ale Ty zapindalasz po angielskiemu...

Dzieki Elku. Moj angielski po przeczytaniu kilku ksiazek jest lepszy niz niemiecki po pieciu latach nauki, zatem szacun dla Ciebie, ze zapindalasz po niemieckiemu :wink:

 

dankedanke, mercedes i folkswagen gute auto, iś habe lojze, gawariu po giermansku... :grin: po 16 latach ciężkich robót w niemieckich kamieniołomach też byś się naumiał.... ale te żarówki to sobie zapiszę, zawsze się przyda, dobra rada, mam nadzieję, że dostaniesz zasłużonego pomuka... :grin:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...