Jump to content

Zamiana skrzyni automat -> manual.


Sami
 Share

Recommended Posts

Czy dużym problemem będzie konwersja skrzyni biegów z automatu na manualną w Legacy 2,5 N/A 2005 rok? Sama mechaniczna zamiana skrzyni pewnie ciężka nie będzie, ale może jest coś o czym nie wiem, co skomplikuje sprawę. Przerabiał już ktoś taki temat?

Link to comment
Share on other sites

W brew temu co myślisz , to sporo roboty i gratów potrzeba .

- sterowniki

- wał

- drugi dyfer

- sprzęgło

- tunel wewnętrzny

Można bazować na używkach ale i tak rzeżba spora

Link to comment
Share on other sites

Jeszcze pedały kpl, koło zamachowe, sprzęgło, mechanizm zmiany biegów, wysprzęglnik....potem rzeźba z napędem licznika....operacja raczej bez sensu i droga, niestety lepiej sprzedać auto i kupić pasujące.... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Zacząłem Ci wyliczankę ale Elek poprawił . Oczywiście , to już nie te czasy co 30 lat temu . Takie rzeżbienie , to zawsze wynik z wieloma niewiadomymi i pretensjami do twórcy dzieła , że coś nie tak .

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

przesadzacie......sam osobiscie robilem to nie w subaru ale w poprzedniej zabawce bmw.....tak jak pisales

dyfer,wał koło zamachowe,sprzegło,pedały, wysprzeglik osłonka lewarka ,lewarek,komp do skrzyni był odzielny i go wywaliłem poprostu i drobna zmiana w głownym kompie.

 

Większosc auto to plug and play mi w 2 osoby zajeło 2dni........ i daje głowe ze nie była to rzeźba w g..... i nikt z was by sie nie poznał.

 

Poprostu wywalasz co masz zakladasz najlepiej nowe sprzeglo wszystko ładnie skrecasz wymieniasz ewentualnie gumy podpory itp co ma slady exploatacji i masz ładny nowy napęd.......

 

Podstawa to mieć wszystkie czesci pod ręka (ja mialem chyba 10 bmw akurat na czesci pod ręka wiec było z czego wybierac)

Ale zabawa nie jest tania i raczej lepiej jak sie zabierze za to osoba co rozkrecila nie jedno subaru bo inaczej osiwiejesz i stracisz kupe czasu i kasy...

 

 

 

ps kuba chyba właśnie tak będzie nie wiem czy jest roznica w dłogości wału miedzy AT/MT ale tak by pasowało, kupujesz i masz ładny zestaw :twisted:

Link to comment
Share on other sites

przesadzacie

Nie przesadzamy bo subaru to zupełnie inna konstrukcja niż BMW . Najgorsze do zmiany są akurat te podzespoły , które różnią obie marki . Nikt tu nie pisze , że to nie jest możliwe , my powątpiewamy w celowość takiej operacji w subaru .

Link to comment
Share on other sites

[ Dodano: Pon Gru 21, 2009 11:28 pm ]

z tego co wiem to mała jest rożnica...... tyle ze wychodza 2 wiecej półosie od co....poważnie nie taki diabeł straszny :twisted:

Ale lojalnie pisze w miare kosztowo wychodzi to jak sie robi z kolegami w garazu i ma pełen dostep do czesci lub idealnie sie wie co zamówic......

Impreze jak miałem porozkrecałem i złorzyłem włacznie z napędami i technicznie jak to kolega Jako stwierdził subaru to banalne auto i ma racje,pod wzgledem mechanicznym dłoooogo nie bylo w nim wielkich rewolucji,tylko udoskonalenia!!!

 

Sprobował bys zrobic cokolwiek koło np, s klasy czy leksusa (z lat np 2003 w góre) to tam jest masakra......

 

 

Dalej upieram sie ze można jesli auto jest tego warte!!!!!!!!

 

PS wogole po co chcesz zmieniac automata przeciez to cudowna skrzynia!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

cypis zapominasz , że subaru ma 2 defry i nie pasują te z manuala do automatu - inne przełożenia . Inna jest długość skrzyni a więc i wał jest inny itd . To jest operacja nieopłacalna .

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...