Skocz do zawartości

Zamiana skrzyni automat -> manual.


Sami

Rekomendowane odpowiedzi

Czy dużym problemem będzie konwersja skrzyni biegów z automatu na manualną w Legacy 2,5 N/A 2005 rok? Sama mechaniczna zamiana skrzyni pewnie ciężka nie będzie, ale może jest coś o czym nie wiem, co skomplikuje sprawę. Przerabiał już ktoś taki temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacząłem Ci wyliczankę ale Elek poprawił . Oczywiście , to już nie te czasy co 30 lat temu . Takie rzeżbienie , to zawsze wynik z wieloma niewiadomymi i pretensjami do twórcy dzieła , że coś nie tak .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

przesadzacie......sam osobiscie robilem to nie w subaru ale w poprzedniej zabawce bmw.....tak jak pisales

dyfer,wał koło zamachowe,sprzegło,pedały, wysprzeglik osłonka lewarka ,lewarek,komp do skrzyni był odzielny i go wywaliłem poprostu i drobna zmiana w głownym kompie.

 

Większosc auto to plug and play mi w 2 osoby zajeło 2dni........ i daje głowe ze nie była to rzeźba w g..... i nikt z was by sie nie poznał.

 

Poprostu wywalasz co masz zakladasz najlepiej nowe sprzeglo wszystko ładnie skrecasz wymieniasz ewentualnie gumy podpory itp co ma slady exploatacji i masz ładny nowy napęd.......

 

Podstawa to mieć wszystkie czesci pod ręka (ja mialem chyba 10 bmw akurat na czesci pod ręka wiec było z czego wybierac)

Ale zabawa nie jest tania i raczej lepiej jak sie zabierze za to osoba co rozkrecila nie jedno subaru bo inaczej osiwiejesz i stracisz kupe czasu i kasy...

 

 

 

ps kuba chyba właśnie tak będzie nie wiem czy jest roznica w dłogości wału miedzy AT/MT ale tak by pasowało, kupujesz i masz ładny zestaw :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przesadzacie

Nie przesadzamy bo subaru to zupełnie inna konstrukcja niż BMW . Najgorsze do zmiany są akurat te podzespoły , które różnią obie marki . Nikt tu nie pisze , że to nie jest możliwe , my powątpiewamy w celowość takiej operacji w subaru .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ Dodano: Pon Gru 21, 2009 11:28 pm ]

z tego co wiem to mała jest rożnica...... tyle ze wychodza 2 wiecej półosie od co....poważnie nie taki diabeł straszny :twisted:

Ale lojalnie pisze w miare kosztowo wychodzi to jak sie robi z kolegami w garazu i ma pełen dostep do czesci lub idealnie sie wie co zamówic......

Impreze jak miałem porozkrecałem i złorzyłem włacznie z napędami i technicznie jak to kolega Jako stwierdził subaru to banalne auto i ma racje,pod wzgledem mechanicznym dłoooogo nie bylo w nim wielkich rewolucji,tylko udoskonalenia!!!

 

Sprobował bys zrobic cokolwiek koło np, s klasy czy leksusa (z lat np 2003 w góre) to tam jest masakra......

 

 

Dalej upieram sie ze można jesli auto jest tego warte!!!!!!!!

 

PS wogole po co chcesz zmieniac automata przeciez to cudowna skrzynia!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cypis zapominasz , że subaru ma 2 defry i nie pasują te z manuala do automatu - inne przełożenia . Inna jest długość skrzyni a więc i wał jest inny itd . To jest operacja nieopłacalna .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...