AMI Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Shell niestety nie ma w ofercie PB98, a V-power Racing spala się drastycznie szybko. Czy tez macie takie spostrzeżenia ?? Ale to nie jest raczej nic szczegolnie dziwnego, bo paliwa bardziej odporne na stuki chyba z reguly, przynajmiej za sprawa zapewne dodatkow, np. na bazie etanolu itp., maja nizsza wartosc energetyczna. Wiec wiecej sie go spala - ale tez i z nieco innym efektem, jesli idzie o moc i moment. Cos za cos. Pomijam juz domowe metody pomiarow zuzycia paliwa - ktore do dokladnych nie naleza Oczywiscie faktem jest, ze Vpower Racing tani nie jest. No i jesli samochod ma sie wymapowany jedynie na 98okt. to pewnie tez i wielkiego sensu lac "racinga" nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BURi_ Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 Na moim przykladzie wyglada to tak: Auto strojone na 100VPower pali tego paliwa dosc sporo ale widac ze po strojeniu na tej wlasnie benzynie jest duzo żywsze. Raz wracałem do wawy i na trasie zalałem 98 ,ku mojemu zdziwieniu auto sapliło jej sporo mniej niż VPOWERa 100 . O 95 nie wspomne bo poprostu na tej nie jezdze ale co do jej kalorycznosci to napewno ktos kto ma seryjnego GT czy WRXa do 2003r prodkucji moze smialo lac 95 i auto bedzie żyło itd. Druga opcja jest to że jak kupiliśmy samochód np 8 - 10 letni i bedziemy mu zalewali tylko 98 w góre to i tak jest to bez sensu gdyż niewiadomo na czym wozili się poprzedni właściciele i jak się okarze , że tylko na 95 to i tak lanie 98 silnikowi specjalnie nie pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 No i jesli samochod ma sie wymapowany jedynie na 98okt. to pewnie tez i wielkiego sensu lac "racinga" nie ma. jeśli auto ma 265KM i 5,5sek/100km to czego chcieć więcej :?: oczywiście do cywilnej jazdy różnica w cenie tych dwóch beznzyn też nie jest mała - 0,90zł/1litrze, ok.50,00zł na baku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 Jak szukasz mocy i chcesz isc na calosc (no powiedzmy pozostajac wciaz przy paliwach dostepnych w sprzedazy na codzien, a nie sportowych wynalazkach) to sie nad cena paliwa i tak zastanawial nie bedziesz - a jedynie nad tym, na ile mozesz zmodyfikowac mapy na takim paliwie i ile KM/Nm wiecej wykrzesac. Aczkolwiek wiem, ze dla wiekszosci ludzi kwestia istotniejsza jednak jest - co nie dziwne - spalanie i cena paliwa, niz to, czy beda mieli z niego 20KM wiecej czy mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 niewiadomo na czym wozili się poprzedni właściciele a jakie to ma znaczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ares Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 Ja zazwyczaj jezdze na Vervie ale czasami zatankuje na Neste i po tym paliwie mocniej mi strzela z wydechu na schodzeniu z obrotow taki efekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 a ja znalazłem artykuł z którego wynika, że lepsze paliwa i tak nie pomagają utrzymywac zaworów w czystości i że to bardzo kontrowersyjna sprawa http://www.autobild.de/artikel/kraftsto ... now=66#mmg cały czas tankuje na lotos 95 i jest gitara to samo jest la lukoil i statoil - podobno z resztą, jak kolega tzd napisał, rafinera robi paliwa bezsiarkowe i to już pomaga utrzymywać silnik w czystości. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bombEER Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 nicht fer steien z tego linku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 użyj mocy google niemiecko angielskie - lepsze http://translate.google.pl/translate?js ... l=de&tl=en lub niemiecko polskie gorsze tłumaczenie http://translate.google.pl/translate?hl ... 3D66%23mmg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bombEER Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 dzieki, nie wiedziałem że google ma taką moc :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 tak naprawdę, v powerm jest nieco lepsze jako mocniejsze ale z tym czyszczeniem to chyba przesadzili, dodatkowo przypominam Paliwa "bezsiarkowe" miały rację bytu gdy Polska Norma dopuszczała benzynę o zawartości siarki do 50 ppm. Od zdaje się początku tego roku normą jest 10 ppm i mniej, w związku z czym paliwa tzw. "bezsiarkowe" nie mają już co być reklamowane - wszystkie są "bezsiarkowe". i tu jest sedno, teraz to wszystkie są czyste, więc pewnie mniej syfu zostaje. Gdybym miał wybór wlewał bym vpower95 ale nie mam bo mamy kontrakt z lotosem. 98 dynamic ma złą cenę. Brakuje pośrednika 95 dynamic droższego o np 3-5 groszy od 95 i było by git a tak to leje zwykłą najtańszą zgodnie z http://www.cenapaliw.pl/?o=lotos&m=95&l ... rch=Szukaj w Krakowie za 95 na auchan 3,89pln a w Gdańku średnio 4,06-4,10 też na auchan. bandyctwo, ponad 50 groszy narzutu na litrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się