hannibal Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 premium=95 BINGO !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 W mojej okolicy premium to AKI93. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 W mojej okolicy premium to AKI93. a w jakiej okolicy mieszkasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Okolice Chicago. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Okolice Chicago. To coś musiało się zmienić, jak byłem tamże, bądź w Kanadzie, regular to była 89, premium to była 91. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 btw, co lejemy na auchan tesco, carrefour i itp hipermarketowych?? Na Tesco w W-wie jest to na pewno Orlen - zresztą najczęściej tam tankuję PB98 i mogę powiedzieć ze paliwo jest bardzo ok - zarówno przy strojeniu WRXa i STi forumowicz Jako wyrażał się pochlebnie, bo nie było żadnych tendencji do spalania stukowego nawet przy mocno wyprzedzonym zapłonie. hannibal napisał/a: kiedyś lałem 98 do wrx 2006 ale jak zauważyłem że po 95 jest mocniejszy to leję 95 bo po co przepłacać.....z resztą w serwisie subaru też radzili 95 lać a zalecaną masz 98 ?? WRX - MY01-02 - 218KM - zalecane 95 STi - MY01-02 - 265KM - wydaje mi sie że też 95 WRX - MY03-05 -225KM - zalecane 98 (na to paliwo są zestrojone fabrycznie) STi - MY03-05 - 265KM - zalecane 98 (na to paliwo są zestrojone fabrycznie) WRX - MY06-wzwyż - 230KM, sie znaczy 2,5T - zalecane 95 STi - MY06-wzwyż - 280KM-305KM, się znaczy 2,5T - 98 (bynajmniej owoc666 tak twierdzi ) Jak coś pokickałem to niech ktoś poprawi, a ja wyedytuję :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 dodam, ze SERIA gt MY98 tez 95 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Okolice Chicago. To coś musiało się zmienić, jak byłem tamże, bądź w Kanadzie, regular to była 89, premium to była 91. Raczej nic sie nie zmienilo - w US 91 oktanow (premium) to paliwo najczesciej spotykane w stanach gorzystych, w Kaliforni - generalnie na zachodnim wybrzezu. Na wschodzie premium to 93 oktany. W Kanadzie owszem maja 91 jako premium. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Okolice Chicago. To coś musiało się zmienić, jak byłem tamże, bądź w Kanadzie, regular to była 89, premium to była 91. Raczej nic sie nie zmienilo - w US 91 oktanow (premium) to paliwo najczesciej spotykane w stanach gorzystych, w Kaliforni - generalnie na zachodnim wybrzezu. Na wschodzie premium to 93 oktany. W Kanadzie owszem maja 91 jako premium. Dla pewności, mówimy o oktanach wrażonych w AKI (Anti Knock Index) czyli średniej arytmetycznej z liczby oktanowej motorowej (MON) i liczby oktanowej badawczej (RON) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 STi - MY06-wzwyż - 280KM-305KM, się znaczy 2,5T - wydaje mi sie że też 95 Źle Ci się wydaje, 98. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 tzd, tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 STi - MY06-wzwyż - 280KM-305KM, się znaczy 2,5T - 98 (bynajmniej owoc666 tak twierdzi )Jak coś pokickałem to niech ktoś poprawi, a ja wyedytuję :wink: Ja poprawię: słowo "bynajmniej" ma zupełnie inne znaczenie, niż słowo "przynajmniej", o które tu zapewne chodziło. I to wcale nie brzmi bardziej uczenie, czy wykiwntnie, jak zamiast "przynajmniej" powie się "bynajmniej". A wręcz przeciwnie :razz:. Co do benzyny do STI '06 i powyżej: jak słusznie napisał Owoc666 TYLKO 98 (według oznaczeń stosowanych w Polsce i innych państwach UE) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Ja poprawię: słowo "bynajmniej" ma zupełnie inne znaczenie, niż słowo "przynajmniej", o które tu zapewne chodziło. I to wcale nie brzmi bardziej uczenie, czy wykiwntnie, jak zamiast "przynajmniej" powie się "bynajmniej". A wręcz przeciwnie :razz: . Przemek, się czepiasz, po prostu w wypowiedzi brak partykuły nie. I wtedy wszystko ma sens - Owoc po prostu tak nie twierdzi Pozdrawiam nie bynajmniej :razz: Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Ja poprawię: słowo "bynajmniej" ma zupełnie inne znaczenie, niż słowo "przynajmniej", o które tu zapewne chodziło. I to wcale nie brzmi bardziej uczenie, czy wykiwntnie, jak zamiast "przynajmniej" powie się "bynajmniej". A wręcz przeciwnie . I vice versa decybelom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 no tak , a czy wiecie jakie różnice są między zimową wersją, a letnia paliw:) Zasada jest prosta w turbo im lepszy oktan tym rozsądniej szczególnie z tak aktywnym zapłonem jak subaru. GT, WRX, STI , 95 - 2010 im lepsze paliwko tym lepiej sugeruje lać 98 , jedynie wersje JDM potrzebują 101-102 oktanów i nie za gorąco aby w pełni funkcjonować sprawnie bez stuków . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 szczególnie z tak aktywnym zapłonem jak subaru. GT miały już aktywny zapłon? A jak NA? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 czemu miał nie mieć ma, inne algorytmy niż w nowszych , ale wykrywa detonacje , zdejmuje dodaje zapłon , i wprowadza inne dodatkowe korekcje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 czemu miał nie mieć ma, inne algorytmy niż w nowszych , ale wykrywa detonacje , zdejmuje dodaje zapłon , i wprowadza inne dodatkowe korekcje Bo nowsze maja mapę zapłony minimalna + mapy korekty na plus (tak zrozumiałem). A w starczych wydawało mi się ze jest mapa maksymalnego zapłony + korekty na minus... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Ja poprawię: słowo "bynajmniej" ma zupełnie inne znaczenie, niż słowo "przynajmniej", o które tu zapewne chodziło. I to wcale nie brzmi bardziej uczenie, czy wykiwntnie, jak zamiast "przynajmniej" powie się "bynajmniej". A wręcz przeciwnie :razz: . Jeszcze raz mnie popraw!.....i.....pójde na ten parking na Bemowie (a daleko nie mam ) i pospuszczam Ci (znaczy sie wozom Twym) powietrze z kół. I mnie te leśne dziadki znaczy sie stróżowie nie złapią bom szybki i zwinny bynajmniej jak pantera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torro Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Witam Ja zauważyłwm 2 rzeczy jak zatankowałem 95 to przy wyższych obrotach wskakiwał mi check notorycznie ,a gdy zalałem go 98 to problem znikał - to fakt. druga sprawa to gdy jeździłem często na trasie Austria-Włochy to spalanie schodziło mi grubo poniżej 10L/100km bez zasadniczej zmiany stylu jazdy, wię myślę że jakość paliwa ma znaczenie i przenosi się za zużycie. o; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 troche podstawowe pytanie, ale faq nie do konca mi pomoglo. czy ew. spalanie stukowe jest latwo odczytywalne domowymi sposobami (mostkowanie zlacza)? check engine sie nie swieci, ale chetnie sprawdzil bym jakie wyniki daje rozne paliwo. no i jak wymrugac, kiedy takie rzeczy bywaly, zeby sie nie okazalo ze bum komputer zarejestrowal trzy lata temu. poki co tankuje v-power 95, rozne 97, 95 z bp, czasem na marketowych stacjach i szczerze mowiac, to wszelkie roznice w osiagach czy spalaniu mieszcza sie w granicy bledu pomiarowego i roznic w pogodzie. na mokrym jakos zawsze szybciej paliwo znika, zwlaszcza jesli ronda sa po drodze. moze gdzies z boku dziura i przy ostrych zakretach tamtedy wyplywa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Jeszcze raz mnie popraw!.....i.....pójde na ten parking na Bemowie (a daleko nie mam ) i pospuszczam Ci (znaczy sie wozom Twym) powietrze z kół. I mnie te leśne dziadki znaczy sie stróżowie nie złapią bom szybki i zwinny bynajmniej jak pantera Przekonałeś mnie. Bynajmniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Przekonałeś mnie. Bynajmniej. Pomuka dostanę :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 lukass, za OT w "Technicznym" raczej coś innego . Koniec OT 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Shell niestety nie ma w ofercie PB98, a V-power Racing spala się drastycznie szybko. Czy tez macie takie spostrzeżenia ?? Benzynę zacznę tankować w konkurencyjnej firmie :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się