AdaSch Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Cześć, od jakiegoś czasu dobijało mnie brzęczenie wydechu. Byłem przekonany, że to znowu poluzowana osłona turbo i nawet była luźna 1 śruba więc się ucieszyłem że tak szybko naprawiłem autko ale nie tym razem. Brzęczał dalej przy obrotach 1700-2000. Obstukałem cały wydech i inne dostępne z zewnątrz osłony i nic ściągnąłem dolną osłonę silnika i okazało się, że jedno mocowanie osłony kolektora jest totalnie skorodowane i pękło naprawiłem to zakładając największe jakie miałem podkładki z obu stron kolektora ale nie wiem na ile to starczy czy taką osłonę da się kupić i wymienić nie rozbierając pół auta? to jest osłona na części przed turbo środkowa osłona też ma niewielkie luzy i to chyba ona zwiększa głośność auta jak jest zimne, tak czy inaczej nie brzęczy, pierwsza osłona jest ok. czy ktoś ma jakieś doświadczenia? p.s. szokujące jest to, że śruby się pięknie odkręcają! pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Osłony nie wiem. Może Allegro. Co do śrub to niezależnie od tego jak odkręcały się poprzednie te nowe posmaruj np. smarem miedzianym. Ten, który mam teoretycznie wytrzymuje temperaturę do 1200 stopni Celsjusza. Być może odkręciłeś śruby bez problemu (co jest faktycznie zaskakujące) bo właśnie kiedyś były posmarowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 czy taką osłonę da się kupić i wymienić nie rozbierając pół auta? Da się , nie ma problemu i nie trzeba pol auta rozbierać AK ps.spr. czy śruby z gornej części da sie wykrecić . Jak nie to i gorna trzeba kupic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 28 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Dziękuję za odp. tych śrubek z kwadratową nakrętką raczej nie da się odkręcić (rozumiem, że nakrętka jest stała częścią góry). To coś powyżej nakrętki nie przypomina gwintu ale będę próbować i w ostateczności rozwiercę bo i tak planowałem kupić osłonę dół plus komplet śrub. jak nie dam rady odkręcić to poproszę aso. off top przy okazji jestem na dobrej drodze pomocy aso znalezienia co mi stuka w aucie chyba w zawieszeniu albo nie wiadomo gdzie. zostawiam w aso auto we środę wiec pewnie dowiem się, że okres oczekiwania na osłonę to 12 tyg. Przy okazji maja rozwiązać nie rozwiązywalny od roku problem z trzaskami skądś gdzieś z zawieszenia przy szybkich skrętach w prawo (nie miałem pretensji do aso, że nie mogą znaleźć bo to faktycznie jest tylko na ostrych łukach). Kupiłem jakiś czas temu najazdy aby po ludzku relaksować się po autem i postanowiłem dzisiaj zrobić test kiedy to stuka/skrzypi. Dzieje się to tylko wtedy kiedy lewe koło najeża na najazd a prawe coraz bardziej wychodzi (wdół?) i wtedy jest ten trzask/skrzyp 2-3 razy. Przywiozę mój jeden najazd i niech wjeżdżają na kanale do woli aż w końcu znajdą co to za wredota mnie wkurza od zeszłego roku. jak znajdą co to się pochwalę, być może się przyda dla potomności. na obecnym etapie aso wykluczyło wszystko co im do głowy wpadło ale nigdy nie udało się tego wywołać ani na szarpakach ani w żaden inny sposób tylko ostry zakręt w prawo, ze buda się musi mocno nachylić (gdzieś około 40-60 km/h) były takie jaja, że na zakręcie stał mechanik z nadstawionym uchem u i słuchał czy stuk słychać na zewnątrz i słychać Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 zrobić test kiedy to stuka/skrzypi. Najczescie gumowe mocowania stabilizatora...szczegolnie jak nie pada :wink: AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Zwróć uwagę, że te śruby króre mocują oslonę do kolektora są mocno skorodowane i może być problem z ich odkręceniem.Normalne w tej części silnika, łatwo nie będzie ale możliwe do zrobienia.Oslony dostępne są bez problemu w sieci ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 29 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Oslony dostępne są bez problemu w sieci ASO dobrze wiedzieć, dotychczas było tak, że cokolwiek potrzebowałem nie standardowego to czekałem wiele tygodni, no może tylko dwa za podnośnikiem szyb (który notabene sam roztrzaskałem) tak przy okazji zapytam, czy również można dostać plastikową nakładkę na prawe lusterko zewnętrzne? Minimalnie nie trafiłem do garażu (na wjeździe mam po 2cm przy lusterkach przez mechanizm otwierania drzwi garażu ) i się delikatnie przerysowało co mnie niemiłosiernie wkurzyło pozdrawiam i dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Można,bez problemu nawet w kolorze oszczędności na lakierowaniu czyli do wyboru do koloru. :grin: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się