potas Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 czy zmiana tylnych zacisków w GT na te z WRX poprawia jakoś znacząco hamowanie? czy te zaciski z WRX pasują bez poprawek do GTka? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 czy te zaciski z WRX pasują bez poprawek do GTka? musisz mieć adaptery, a jeśli chcesz bez adapterów to czeka cię wymiana piast i (lub) zwrotnic na WRXowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potas Opublikowano 29 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 adaś, a skąd się biorą takie adaptery? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Różnica polega na tym że w GT masz zacisk tylny pływający,natomiast w WRX jest stały.Jeżeli faktycznie chcesz poprawić skutecznośc hamulców tylnych musiałbyś przejśc na pełny set WRX. Moim zdaniem sam zacisk niewiele poprawi hamowanie, ale Twoja wola :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qTi Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 musiałbyś przejśc na pełny set WRX Co masz na myśli? :roll: Zacisk(plus adaptery), tarcze, klocki? Jeśli tak.. to ok. Chyba właśnie na tym polega upgrage tylnego hamowania w GT na to z WRX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Chodzi mi o to, że różnica w hamowaniu z pełnym setem WRX będzie skuteczniejsza, tzn.większa tarcza śr.290mm i stały zacisk.Przy dobrym klocku różnica jest duża.Porównuję to bo wiem jaka jest różnica hamowania Typ-R a GT. Typ-r ma z tyłu fabrycznie set od WRX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Ale co to znaczy pełny set? Ja mam u siebie zaciski i tarcze z WRX na adapterach. Jest niewiele lepiej, ale lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Jak masz auto z 2000, to masz już z przodu 4-ro tłoczkowe zaciski, i moim zdaniem, w zupełności wystraczą, zmiana tyłu to raczej korzyść niewpólmierna do wydanej kasy i włożonej roboty....lepiej zadbaj, żeby to co masz z tyłu, było 100% sprawne, i już jest oki..... :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Każdy z Was ma swoje i jest ok, chodziło mi o tarcze ,klocki zaciski,można by zapiąć tarcze kotwiczną od Typ-R ,stabilniejsza,mocniejsze łożyska.Sądzę że eRka lepiej hamuje...Michael porównywałeś.. :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Nie. Mam porównanie tylko z serią GT. Mam wrażenie, że po zmianie jest minimalnie lepiej, ale nie można powiedzieć, że różnica jest diametralna. Natomiast mam wrażenie, że ręczny sporo lepiej działa :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Po założeniu 6cio tłoczkowego kitu AP Racing na przód przy standardowych tylnych hamulcach nie zauważyłem z byt dużej różnicy podczas normalnej jazdy w porównaniu do zacisku 4-tłoczkwego (co innego podczas hamowań podczas ostrej jazdy). Największe moje zdziwienie było gdy założyłem zestaw 190mm na tył z wrx. Auto zaczęło mocniej hamować i teraz ufam temu zestawowi w 100%. Nie wiem jak tą różnicę opisać w słowach. Ostatnio byłem na torze i pierwszy raz w życiu widziałem tylne tarcze w kolorze fioletu. Reasumując nigdy nie spodziewałem się aż takiego wpływu tylnych hamulców na ogólną skuteczność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 GeOrGe zgadzam się z Tobą,naprawdę jest różnica jak z tyłu jest 290mm.Uważam ,że jest to optymalne rozwiązenie stosunek towar-kasa. :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Nie. Mam porównanie tylko z serią GT. Mam wrażenie, że po zmianie jest minimalnie lepiej, ale nie można powiedzieć, że różnica jest diametralna. Natomiast mam wrażenie, że ręczny sporo lepiej działa :???: Ręczny powinien tak samo działać jak standardzie chyba ze założyłeś kit z type-r który ma 180mm średnicę bębna. WRX ma 160mm jak GT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Może to kwestia, że moje GT-kowe tarczo bębny były już mocno zużyte i założenie WRX-owego zestawu po prostu przywróciło stan początkowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Mogło tak być jak mówisz,nie mniej jenak różnice są.. :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potas Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Dzięki! O to mi chodziło. [ Dodano: Pią Gru 04, 2009 10:32 am ] Maras, :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się