Skocz do zawartości

Impreza GT upgrade hamulców


potas

Rekomendowane odpowiedzi

Różnica polega na tym że w GT masz zacisk tylny pływający,natomiast w WRX jest stały.Jeżeli faktycznie chcesz poprawić skutecznośc hamulców tylnych musiałbyś przejśc na pełny set WRX. Moim zdaniem sam zacisk niewiele poprawi hamowanie, ale Twoja wola :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o to, że różnica w hamowaniu z pełnym setem WRX będzie skuteczniejsza, tzn.większa tarcza śr.290mm i stały zacisk.Przy dobrym klocku różnica jest duża.Porównuję to bo wiem jaka jest różnica hamowania Typ-R a GT. Typ-r ma z tyłu fabrycznie set od WRX.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz auto z 2000, to masz już z przodu 4-ro tłoczkowe zaciski, i moim zdaniem, w zupełności wystraczą, zmiana tyłu to raczej korzyść niewpólmierna do wydanej kasy i włożonej roboty....lepiej zadbaj, żeby to co masz z tyłu, było 100% sprawne, i już jest oki..... :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy z Was ma swoje i jest ok, chodziło mi o tarcze ,klocki zaciski,można by zapiąć tarcze kotwiczną od Typ-R ,stabilniejsza,mocniejsze łożyska.Sądzę że eRka lepiej hamuje...Michael porównywałeś.. :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po założeniu 6cio tłoczkowego kitu AP Racing na przód przy standardowych tylnych hamulcach nie zauważyłem z byt dużej różnicy podczas normalnej jazdy w porównaniu do zacisku 4-tłoczkwego (co innego podczas hamowań podczas ostrej jazdy). Największe moje zdziwienie było gdy założyłem zestaw 190mm na tył z wrx. Auto zaczęło mocniej hamować i teraz ufam temu zestawowi w 100%. Nie wiem jak tą różnicę opisać w słowach. Ostatnio byłem na torze i pierwszy raz w życiu widziałem tylne tarcze w kolorze fioletu. Reasumując nigdy nie spodziewałem się aż takiego wpływu tylnych hamulców na ogólną skuteczność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. Mam porównanie tylko z serią GT. Mam wrażenie, że po zmianie jest minimalnie lepiej, ale nie można powiedzieć, że różnica jest diametralna. Natomiast mam wrażenie, że ręczny sporo lepiej działa :???:

 

Ręczny powinien tak samo działać jak standardzie chyba ze założyłeś kit z type-r który ma 180mm średnicę bębna. WRX ma 160mm jak GT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...