Skocz do zawartości

Boost Gauge - problem


ukaszWRX

Rekomendowane odpowiedzi

Po podlaczeniu zegara wszystko ladnie swieci i mruga :mrgreen: jednak po odpaleniu auta,na wolnych obrotach i wczasie jazdy wskazowka skacze sobie nie pokazujac cisnienia :evil: czy ktos z madrych tutaj moze mi powiedziec co jest nie tak.

Dzieki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po podlaczeniu zegara wszystko ladnie swieci i mruga :mrgreen: jednak po odpaleniu auta,na wolnych obrotach i wczasie jazdy wskazowka skacze sobie nie pokazujac cisnienia :evil: czy ktos z madrych tutaj moze mi powiedziec co jest nie tak.

Dzieki i pozdrawiam

 

a z jakiej firmy masz zegar i gdzie go wpiales?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musiał źle podłączyć, a wg mnie miedzy selenoidem a gruchą wg bo tak reguluje podciśnienie selenoid.

 

podłącz przy zaworze DV, tak każe manual od oryginalnego zegarka

 

tu masz oryginalny manual od wskaxnika oem

 

manualscan1.jpg

 

manualscan1a.jpg

 

manualscan2.jpg

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako ze jestem big laik :oops: to zalanczam fotke jak to jest podlaczone na chwile obecna :arrow: 1234.jpg

 

a w necie znalazlem fotke ze ma to byc podlaczone tutaj :arrow: 123.jpg#

 

gdzie jest blad :?: :?: :?: pomozecie :?: pls

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukass, a mozesz podeslac fotke jak to u Ciebie wyglada :?: :!:

Do soboty siedzę w DE więc nie mam jak bo auto w PL :sad:

Ale na twoim drugim zdjęciu widać ten węzyk który steruje BOVem (to niebieskie :wink: ) i znajduje się on po jego lewej stronie taki troche zwiniety. Ja mam właśnie tam wpięty trójnik w STi i tak miałem w WRX i wszystko banglało jak nalezy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie jest źle chociaż to jest anglik

No przecież napisałem :

jak na fotce po prawej na dole zamieszczonej przez ukaszWRX

 

a więc w kółku od "baranów" (kolektora) a nie od sterowania selenoidem. Czyli AdaSch po "drugiej prawej" stronie :mrgreen:

 

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli wreszcie gdzie bo juz zglupialem :roll:

Ale na twoim drugim zdjęciu widać ten węzyk który steruje BOVem (to niebieskie :wink: ) i znajduje się on po jego lewej stronie taki troche zwiniety. Ja mam właśnie tam wpięty trójnik w STi i tak miałem w WRX i wszystko banglało jak nalezy

Grzesiek_67,

PS. U mnie podłączenie, jak na fotce po prawej na dole zamieszczonej przez ukaszWRX, czyli tak, jak piszą w necie :mrgreen:

AdaSch,

podlącz go tam gdzie masz kółko na drugim zdjęciu

i badz tu madry :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli wygrałem konkurs z diagnozą dlaczego skacze :mrgreen:

 

chyba pomuk się należy :wink: :mrgreen:

 

[ Dodano: Pon Lis 30, 2009 8:11 pm ]

i badz tu madry

 

no chyba już wszystko jasne, ajkikolwiek waz o pasującej średnicy do tójnika, podłączony do głowicy. Jest takich kilka. najbardziej polecany ten od dv, bo w innych chyba mogą wystąpić zakłócenia odczyty ciśnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...