Jump to content

Boost Gauge - problem


ukaszWRX
 Share

Recommended Posts

Po podlaczeniu zegara wszystko ladnie swieci i mruga :mrgreen: jednak po odpaleniu auta,na wolnych obrotach i wczasie jazdy wskazowka skacze sobie nie pokazujac cisnienia :evil: czy ktos z madrych tutaj moze mi powiedziec co jest nie tak.

Dzieki i pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Po podlaczeniu zegara wszystko ladnie swieci i mruga :mrgreen: jednak po odpaleniu auta,na wolnych obrotach i wczasie jazdy wskazowka skacze sobie nie pokazujac cisnienia :evil: czy ktos z madrych tutaj moze mi powiedziec co jest nie tak.

Dzieki i pozdrawiam

 

a z jakiej firmy masz zegar i gdzie go wpiales?

Link to comment
Share on other sites

jednak po odpaleniu auta,na wolnych obrotach i wczasie jazdy wskazowka skacze sobie nie pokazujac cisnienia :evil: czy ktos z madrych tutaj moze mi powiedziec co jest nie tak.

Pokazuje podciśnienie.

Link to comment
Share on other sites

Gdzies ci uchodzi powietrze. Sprawdz cala droge wezyka (moze jest gdzies zagiety lub pekniety), dokrec cybanty i powinna zadzialac, jezeli jest poprawnie podlaczone. Pozdr

Link to comment
Share on other sites

musiał źle podłączyć, a wg mnie miedzy selenoidem a gruchą wg bo tak reguluje podciśnienie selenoid.

 

podłącz przy zaworze DV, tak każe manual od oryginalnego zegarka

 

tu masz oryginalny manual od wskaxnika oem

 

manualscan1.jpg

 

manualscan1a.jpg

 

manualscan2.jpg

 

pozdro

Link to comment
Share on other sites

jako ze jestem big laik :oops: to zalanczam fotke jak to jest podlaczone na chwile obecna :arrow: 1234.jpg

 

a w necie znalazlem fotke ze ma to byc podlaczone tutaj :arrow: 123.jpg#

 

gdzie jest blad :?: :?: :?: pomozecie :?: pls

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

lukass, a mozesz podeslac fotke jak to u Ciebie wyglada :?: :!:

Do soboty siedzę w DE więc nie mam jak bo auto w PL :sad:

Ale na twoim drugim zdjęciu widać ten węzyk który steruje BOVem (to niebieskie :wink: ) i znajduje się on po jego lewej stronie taki troche zwiniety. Ja mam właśnie tam wpięty trójnik w STi i tak miałem w WRX i wszystko banglało jak nalezy

Link to comment
Share on other sites

jak dla mnie jest źle chociaż to jest anglik i tak jak tafiłem na początlu ten trójnk jest na wężyku który idzie do solenoidu więc źle. podlącz go tam gdzie masz kółko na drugim zdjęciu

Link to comment
Share on other sites

jak dla mnie jest źle chociaż to jest anglik

No przecież napisałem :

jak na fotce po prawej na dole zamieszczonej przez ukaszWRX

 

a więc w kółku od "baranów" (kolektora) a nie od sterowania selenoidem. Czyli AdaSch po "drugiej prawej" stronie :mrgreen:

 

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Link to comment
Share on other sites

czyli wreszcie gdzie bo juz zglupialem :roll:

Ale na twoim drugim zdjęciu widać ten węzyk który steruje BOVem (to niebieskie :wink: ) i znajduje się on po jego lewej stronie taki troche zwiniety. Ja mam właśnie tam wpięty trójnik w STi i tak miałem w WRX i wszystko banglało jak nalezy

Grzesiek_67,

PS. U mnie podłączenie, jak na fotce po prawej na dole zamieszczonej przez ukaszWRX, czyli tak, jak piszą w necie :mrgreen:

AdaSch,

podlącz go tam gdzie masz kółko na drugim zdjęciu

i badz tu madry :roll:

Link to comment
Share on other sites

czyli wygrałem konkurs z diagnozą dlaczego skacze :mrgreen:

 

chyba pomuk się należy :wink: :mrgreen:

 

[ Dodano: Pon Lis 30, 2009 8:11 pm ]

i badz tu madry

 

no chyba już wszystko jasne, ajkikolwiek waz o pasującej średnicy do tójnika, podłączony do głowicy. Jest takich kilka. najbardziej polecany ten od dv, bo w innych chyba mogą wystąpić zakłócenia odczyty ciśnienia.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...