ukaszWRX Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Po podlaczeniu zegara wszystko ladnie swieci i mruga jednak po odpaleniu auta,na wolnych obrotach i wczasie jazdy wskazowka skacze sobie nie pokazujac cisnienia czy ktos z madrych tutaj moze mi powiedziec co jest nie tak. Dzieki i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Po podlaczeniu zegara wszystko ladnie swieci i mruga jednak po odpaleniu auta,na wolnych obrotach i wczasie jazdy wskazowka skacze sobie nie pokazujac cisnienia czy ktos z madrych tutaj moze mi powiedziec co jest nie tak. Dzieki i pozdrawiam a z jakiej firmy masz zegar i gdzie go wpiales? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 jednak po odpaleniu auta,na wolnych obrotach i wczasie jazdy wskazowka skacze sobie nie pokazujac cisnienia czy ktos z madrych tutaj moze mi powiedziec co jest nie tak. Pokazuje podciśnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Hogi, nic nie pokazuje! wskazowka poprostu sobie skacze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Hogi, nic nie pokazuje! wskazowka poprostu sobie skacze Gdzie podłączyłeś przewód? Może jakieś pęknięcia ma. Co to za zegar? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Gdzies ci uchodzi powietrze. Sprawdz cala droge wezyka (moze jest gdzies zagiety lub pekniety), dokrec cybanty i powinna zadzialac, jezeli jest poprawnie podlaczone. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 zegar to PROSPORT,jutro sprawdze dokladnie wszystko jeszcze raz i dam znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Hogi, nic nie pokazuje! wskazowka poprostu sobie skacze Gdzie podłączyłeś przewód? Może jakieś pęknięcia ma. Co to za zegar? do ukladu wydechowego? :wink: :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 musiał źle podłączyć, a wg mnie miedzy selenoidem a gruchą wg bo tak reguluje podciśnienie selenoid. podłącz przy zaworze DV, tak każe manual od oryginalnego zegarka tu masz oryginalny manual od wskaxnika oem pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 dokładnie, ja tak mam i działa nawet :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 jako ze jestem big laik to zalanczam fotke jak to jest podlaczone na chwile obecna :arrow: a w necie znalazlem fotke ze ma to byc podlaczone tutaj :arrow: # gdzie jest blad :?: :?: :?: pomozecie :?: pls pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Ja mam podłączone do tego wężyka co idzie do BOVa/DV i napewno tak jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Niech mi ktoś powie gdzie kupić taki plastikowy trójnik, bo swój zgubiłem jak się wszystko woziło w bagażniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 w akwarystycznym, tylko porządny wybierz :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Ooo! Widzisz :shock: Nie przyszło by mi do głowy i pewnie bym latał po jakiejś castoramie! Dięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 casto też dobra, ale nabiegasz się i średnio-małe szanse, że znajdziesz :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 lukass, a mozesz podeslac fotke jak to u Ciebie wyglada :?: :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 lukass, a mozesz podeslac fotke jak to u Ciebie wyglada :?: :!: Do soboty siedzę w DE więc nie mam jak bo auto w PL :sad: Ale na twoim drugim zdjęciu widać ten węzyk który steruje BOVem (to niebieskie :wink: ) i znajduje się on po jego lewej stronie taki troche zwiniety. Ja mam właśnie tam wpięty trójnik w STi i tak miałem w WRX i wszystko banglało jak nalezy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Tak jak ma podłączone Lukass jest bardzo dobrze,natomiast nie radzę montować trójników na przewodach sterujących doładowaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Do soboty siedzę w DE Strasznie tęsknię, wracaj. Pozdrawiam Grzegorz PS. U mnie podłączenie, jak na fotce po prawej na dole zamieszczonej przez ukaszWRX, czyli tak, jak piszą w necie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 jak dla mnie jest źle chociaż to jest anglik i tak jak tafiłem na początlu ten trójnk jest na wężyku który idzie do solenoidu więc źle. podlącz go tam gdzie masz kółko na drugim zdjęciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 jak dla mnie jest źle chociaż to jest anglik No przecież napisałem : jak na fotce po prawej na dole zamieszczonej przez ukaszWRX a więc w kółku od "baranów" (kolektora) a nie od sterowania selenoidem. Czyli AdaSch po "drugiej prawej" stronie Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 czyli wreszcie gdzie bo juz zglupialem :roll: Ale na twoim drugim zdjęciu widać ten węzyk który steruje BOVem (to niebieskie :wink: ) i znajduje się on po jego lewej stronie taki troche zwiniety. Ja mam właśnie tam wpięty trójnik w STi i tak miałem w WRX i wszystko banglało jak nalezy Grzesiek_67, PS. U mnie podłączenie, jak na fotce po prawej na dole zamieszczonej przez ukaszWRX, czyli tak, jak piszą w necie AdaSch, podlącz go tam gdzie masz kółko na drugim zdjęciu i badz tu madry :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 czyli wygrałem konkurs z diagnozą dlaczego skacze chyba pomuk się należy :wink: [ Dodano: Pon Lis 30, 2009 8:11 pm ] i badz tu madry no chyba już wszystko jasne, ajkikolwiek waz o pasującej średnicy do tójnika, podłączony do głowicy. Jest takich kilka. najbardziej polecany ten od dv, bo w innych chyba mogą wystąpić zakłócenia odczyty ciśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 ukaszWRX, popa, tuż nad czerwoną fajka od alternatora (taki trójnik, jeden niebieski idzie gdzieś tam ( :-) )a drugi czarny to jest właśnie wężyk do boost) : [/img] Powiększ sobie w razie czego... Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się