Skocz do zawartości

ŻENADA! Czas sprowadzania części - szyba boczna do Forestera


Kozer

Rekomendowane odpowiedzi

NIe jestem ekspertem od obsługi serwisowej samochodów, ale powiem jedno - sprowadzanie przez 3 tygodnie ( na razie - bo jej jeszcze nie ma i nie wiadomo kiedy będzie ) szyby do Forestera, to ŻENADA!!!

 

Służę szczegółami: Forester Diesel MY'09, w leasingu BRE Leasing, nr. rej. ST 82145, dealer i serwis M&M Cars, ul. Lotnisko81, Katowice, użytkownik: Mediator Sp. z o.o., kierujący Piotr Kozłowski, tel 0 608 333 358. Po włamaniu w dniu 03 listopada i zniszczeniu szyby, fragmentu tapicerki i rolety bagażnika samochód zostawiłem do naprawy w serwisie j.w. Samochód stoi tam do dzisiaj i nikt nie potrafi powiedzieć jak długo jeszcze...

 

Rozwiązanie: zaorać ten serwis (oraz rozwiązać spółkę Subaru Import Polska) i posadzić tam ziemniaki - może to wyjdzie, bo o obsłudze klientów nie macie BLADEGO pojęcia...

 

Jeździłem do tej pory Oplami i po końcu tego leasingu do nich wrócę, bo Subaru to genialne samochody, ale sprzedawane i obsługiwane ( przynajmniej w Polsce ) przez tandeciarzy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kozer, rozumiem rozdrażnienie zaistniałą sytuacją ale postaraj się w posty wkładać mniej nerwów.

 

Mam nadzieję, że Dział Techniczny się niebawem wypowie w Twojej sprawie.

 

I przy okazji, witam na Forum :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie,

 

Dziękujemy za post na naszym forum. W naszym magazynie posiadamy szyby, które potencjalnie najczęściej mogą być uszkodzone. Wybita szyba w użytkowanym przez Pana samochodzie jest akurat tą która ulega uszkodzeniu najrzadziej, a o rzdkości uszkodzenia świadczy fakt że nawet magazyn niemiecki nie przewidział jej zbicia i nie trzymał na półce. A rynek niemiecki jest trochę większy niż nasz. Przedmiotowa szyba do użytkowanego przez Pana samochodu dotrze do serwisu pod koniec przyszłego tygodnia. Jest nam przykro z zaistaniałej sytuacji. Z tego co ustaliliśmy zaproponowano w związku z przedłużającm się oczekiwaniem samochód zastępczy ale nie wyraził Pan chęci skorzystania z tej mozliwości.

Chciałbym zauważyć, że jesli przychlimy się do Pańskiej propozycji to w miejscu serwisu MM Cars zostanie kartoflisko i nie będzie Subaru Import Polska, wię obsługa samochodów Subaru bedzie jeszcze bardziej problematyczna, co więcej wspomnianej przez Pana marki też bo MM cars również tę markę obsługuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybita szyba w użytkowanym przez Pana samochodzie jest akurat tą która ulega uszkodzeniu najrzadziej, a o rzadkości uszkodzenia świadczy fakt że nawet magazyn niemiecki nie przewidział jej zbicia i nie trzymał na półce.

 

Czy to wynika ze statystyk niemieckich? Jak często w Niemczech włamują się do samochodów z nadwoziem typu kombi i roletą w bagażniku?

Jak to się ma do polskich statystyk? :roll:

 

Ja też miałem problem po włamaniu, dwa dni przed wyjazdem na urlop, na szczęście udało mi się szybko znaleźć szybę (dziękuję ASO Adamski) :cool: .

Tę uszkadzaną najrzadziej :roll: wg. niemieckich statystyk, czyli tylną, boczną od przestrzeni bagażowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie,

 

Dziękujemy za post na naszym forum. W naszym magazynie posiadamy szyby, które potencjalnie najczęściej mogą być uszkodzone. Wybita szyba w użytkowanym przez Pana samochodzie jest akurat tą która ulega uszkodzeniu najrzadziej, a o rzdkości uszkodzenia świadczy fakt że nawet magazyn niemiecki nie przewidział jej zbicia i nie trzymał na półce. A rynek niemiecki jest trochę większy niż nasz. Przedmiotowa szyba do użytkowanego przez Pana samochodu dotrze do serwisu pod koniec przyszłego tygodnia. Jest nam przykro z zaistaniałej sytuacji. Z tego co ustaliliśmy zaproponowano w związku z przedłużającm się oczekiwaniem samochód zastępczy ale nie wyraził Pan chęci skorzystania z tej mozliwości.

Chciałbym zauważyć, że jesli przychlimy się do Pańskiej propozycji to w miejscu serwisu MM Cars zostanie kartoflisko i nie będzie Subaru Import Polska, wię obsługa samochodów Subaru bedzie jeszcze bardziej problematyczna, co więcej wspomnianej przez Pana marki też bo MM cars również tę markę obsługuje.

 

EDYCJA MODERATORA: pomimo zastosowania języka obcego nadal pozostaje to jednym z najbardziej obraźliwych tekstów w języku niemieckim. Nagroda w drodze i ostrzeżenie: urlop od forum jest już blisko....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam, że "uziemienie" samochodu na miesiąc z powodu wybitej szyby to na prawdę jest skandal, o ile się po to miesiącu zakończy....

Coś kiedyś Dyrekcja pisała, że w losowych przypadkach to części się nawet samolotem sprowadza itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[edycja moderatora=on]w Pytaniach do Działu Technicznego koncentrujemy się na problemach technicznych [edycja moderatora=off]

 

Kozer jak czesci nie ma w Polsce albo w Niemcach, to niestety to trwa i uwierz, ze mnie tez szlag trafia :roll:

 

Nieraz kupowalem na ebayu rozne rzeczy za granica, od US po Chiny, i paczka glupia poczta dociera w ciagu tygodnia, czasem dwoch jesli jakis celnik doczepi sie i wybebeszy. Chinski nastolatek dorabiajacy po szkole sprzedaza elektroniki potrafi, a powazny serwis Subaru nie daje rady w 3 tygodnie przeslac kurierem szyby? Zwlaszcza ze nie mowimy o jakims klasyku nie produkowanym od 40 lat. :wink:

 

Jako ciekawostka, mialem kiedys honde prelude JDM, rocznik '92. Szyby w JDMach byly brazowe, w europie nie do dostania, dealer Hondy twierdzil, ze przednia sprowadzi do UK w ciagu tygodnia bez problemow..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli Wam to jakos humor poprawi, to jednak widocznie jakis problem z tym musi byc, bo w Irlandii na boczna przyciemniana szybe do STi TypeR tez poczekam 3-6 tygodni. Wiec niekoniecznie jest tak, ze to tylko w Polsce itp. a ze w UK czy gdzies to zupelnie inaczej.

 

Nie zmienia to w niczym faktu, ze rzeczywiscie na cala mase sprzetow z Chin czeka sie "az" tydzien... ale bywa, ze paczka miedzy Irlandia a UK tez idzie tydzien.

 

Podejrzewam, ze to jednak nie sam czas przesylki jest tutaj problemem, w przypadku szyb. Ale co jest - to juz niestety nie wiem. Byc moze niechec do wysylania pojedynczych elementow i zbieranie wiekszej ich ilosci do kupy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

łe tam 3 tyg.

 

a czekałem 12 tygodni na mechanizmy regulacji ksenonów

 

a na zamówioną instrukcję od forka czekam już 58tyg i dalej nie wiadomo kiedy ją dostanę :!:

 

głośno się śmieje z takiej organizacji. Ciekawe czy cena dalej jest aktualna czyli 200 pl bo eu już zaliczyło szczyty i doły

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AdaSch, dobre :mrgreen: ale powiem Ci lepsze, we wrzesniu 2008r zamowilem uszczelki pod kolektor ssacy mialy byc po 2 tygodniach. dzwonilem po 2 po 3 po 4 i za kazdym razem dostawalem odpowiedz ze maja zamowione jak beda to zadzwonia "prosze sie nie denerwowac" i tak od tamtej pory czekam :roll:

zapomnij o tej instrukcji :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...
  • 4 tygodnie później...

Najdłużej śruba zawieszenia silnika równo 2 miesiące sprowadzana z Japonii ale na czasie mi nie zależało. Polecam Kraków serwis wszystko na czas bezproblemowo, dobry kontakt i obsługa, każde zamówienie części realizowane jest w terminie szczególne podziękowania dla Pana Marka. Zabrze serwis jest OK dbają o klienta. W MM Cars Katowice siedział jakiś gość od części subaru który stwierdził '' kupujecie dziwne auta, a potem macie problemy '' pewnie Passatem jeździ i podnieca się dymieniem z rury wydechowej. 

Edytowane przez andrzejmalut
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam wszystkich

qrcze no to mnie "pocieszyliście" dopiero miesiąc czekam na dostawę nowego radia z nawigacją do forestera 2.0 xt zakupionego w salonie w lipcu br, navi padła dwa tygodnie po zakupie (wyłącza się i "szuka" satelitów) i dalej nie wiem (i nikt nie potrafi mi powiedzieć) kiedy będzie, podobno miesiąc temu została zamówiona, bo dwukrotne naprawy były skuteczne na ok 2 dni. No ale skoro nie jest to usterka zagrażająca bezpieczeństwu jazdy to....

po pozytywnych doświadczeniach z serwisami moich poprzednich trzech kupionych w salonie samochodów tym razem jestem mocno zawiedziony - nigdy więcej subaru!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po przeglądzie okresowym w jednym z ASO "w tajemniczych okolicznościach zginęła" zakrętka zaworu klimatyzacji 

 

wydawało by się błahostka

 

zamówiłem w innym ASO Subaru czas realizacji bliżej nieznany :-)

 

A nie leży gdzieś np. na podszybiu. U mnie tak było po przeglądzie klimatyzacji w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakości nowego użytkownika przeraziło mnie ten wątek. Przez ostatnie 6 lat jeździłem Ssangyongiem i części miałem zawsze bardzo szybko, Max tydzień, mimo, że sam Ssangyong w międzyczasie ogłosił upadłość (ale ożył). I mowię o nowych oryginałach. Dla pocieszenia wspomnę, że do nowej Octavii czekałem w ASO ponad 4 tygodnie na szybę i podobnie na rozrząd. Zobaczę, jakie szczęście będę miał tutaj. Czy próbował ktoś kupować części z USA? Wyglada, jak by było sporo sklepów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...