TOŁEK Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 "Jednak topowa prodrive'owa" się odnalazła. Ciekawe co tam w ty STI jeszcze siedzi...42k- na pewno masz kierownicę po lewej stronie?? :cool: Nie wiem czy dobrze kojarzę ale to STi sprzedawało się na forum jakiś czas temu w podobnej cenie i było to zwykłe STi tyle że miało chyba kuper robiony.Gratuluje zakupu i tego że siedzi pod maska twin scroll to bardzo dobry mod do STi 2.0 sam miałem być w posiadaniu takowej ale jak to mówią nie ma okazji cenowych i teraz tylko se smaku narobiłem :wink: P.S Czy to czasem nie to samo auto :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwo Opublikowano 28 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 hehe, mam nadzieje, ze to nie ten Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FITNES Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 hehe, mam nadzieje, ze to nie ten ...................................................................................................... Spojler ma podobny...........a gdyby to ten?.....to bys mial słynne auto...moze ten,może nie ten.......... Gratuluje zakupu........ :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITERd Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 jak to ten to masz mocne fajnie prowadzące sie autko ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Ponawiam więc pytanie - szczególnie, że okazało się, żę siedzi tam taka konkretna turbina A na jakiej podstawie twierdzisz, że nie chodzi, jak 320 KM? No właśnie o to pytam: co znaczy "powinno być jeszcze szybciej"? Od razu wyjaśnię, do czego zmierzam: przyspieszając estiajem nie odczuwa się większości "atrakcji" związanych z przyspieszaniem w innych wozach. To, jak zbiera się STI da się jedynie sprawdzić albo na hamowni, albo przez różnicę z innymi wozami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Kwestia odmiennych wrazen moze wynikac w zupelnie sprawnym samochodzie takze z faktu ,ze turbo na twin-scroll nieco inaczej rozwija moment i moc, przynajmiej w moim odczuciu. Wczesniej startuje, nie ma tak silnego wrazenia: nic, nic, kop. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwo Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Hehe, jednak jest szybko, tak bardzo ze tego nie czuc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawas Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 no w twin scroll'u nie ma tego brutalnego sposobu oddawanie mocy - jeździłem kumpla legacy spec b i byłem w niezłym szoku jak to wstaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bunch Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Kwestia odmiennych wrazen moze wynikac w zupelnie sprawnym samochodzie takze z faktu ,ze turbo na twin-scroll nieco inaczej rozwija moment i moc, przynajmiej w moim odczuciu. Wczesniej startuje, nie ma tak silnego wrazenia: nic, nic, kop. potwierdzam, mam to samo... tylko jak sie spojrzy na licznik to troche sie nie chce wierzyc ze tak szybko sie napedza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się