kowalk Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Witam. Ostatnio bylem w moim serwisie bo cos stukalo mi w zawieszeniu (okazalo sie ze to nic ) i mechanik w czasie jazdy testowej zarzucil temat poduszek tylnego mostu i strzelil dobrze ze sprzegla zeby mi zademonstrowac i powiedzial ze w subaru szybko miekna i ze to nie jest nic palacego bo to specyfika tego zawieszenia ale jak kiedys je bede wyminial to zebym zastosowal wzmocnione bo seryjne za chwile zmiekna. No wiec powiedzcie czy dobrze gada i jakie poduszki byscie proponowali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Mozesz zamontowac poliuretanowe mocowania - np. Powerflex, albo po prostu swieze Subarowe - jak polecal w jakims watku o podobnej tematyce Carfit. Ale, ze - sadzac po Twoim opisie - juz po 3 latach masz problem z mocowaniami tylnego dyfra, to mnie nieco dziwi. A na ktore wskazywal mechanik? Tylne mocowania, czy przednie - te po bokach, przy progach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Chyba temu mechanikowi coś zmiękło....z tego co widzę, masz auto z 2006r, to nie masz chyba najechane 400tkm i jest to WRX, to nawet po pełnych modach nie jest to 500 konne auto....nie daj się zwariować, zmień mechanika :smile: jedź na PW :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Dyfer walący w podłogę to Imprezowy standard. Nie przejmuj się tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 defakto aby Ci nie waliło musisz wymienić poduszki pod silnikiem , skrzynią i dyfrem. same poduszki dyfra nie zmienią bo wtrakcie strzału cały napęd sie przesuwa silnik itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MISIEK062006 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 tutaj http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=128985 poruszamy problem z tej samej serii :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalk Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Może macie rację że to jakichś szarlatan Przejechane mam dopiero 65k noi moc nie jest podniesiona a zawias jest tein basic (przebieg ok. 10k) BTW powiedział też żebym pojechał gdzieś na rolki bo przy ruszaniu (nie zawsze i nie koniecznie ostrym) lub czasem przy redukcji na 2 z tyłu słychac takie pyk :wink: głuche i nie jest to wydech heh :razz: (właśnie to była główna przyczyna wizyty w serwisie) macie pomysł co to może być (wiem że nie jesteście wróżkami ale jakieś sugestie chociaż)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MISIEK062006 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 prawde mówiąc fabryczne gumy są miękkie i w momencie gdy zawias mamy twardy mniej amortyzuje i więcej przenosi sie na pozostałe elementy ot cały myk a stosując twarde gumy pozbywamy sie jednych odgłosów ale pojawiają sie następne bo mocowania są sztywne i przenoszą rezonowanie dyfra na bude im więcej modyfikacji tym mniej zostaje komfortu z auta cywilnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Nic nie pomoże jeśli nie wymienisz wszystkich poduszek . Ciągle gdzieś coś będzie walić TTTM . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalk Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 No zapisałem się tam gdzie radził emotorsport, pod koniec tygodnia mam wizytę, napiszę jeśli coś znajdą [ Dodano: Czw Gru 03, 2009 11:30 am ] No więc okazało się, że był lużno klocek hamulcowy i to z przodu :smile: . Więc można zamykać już nic nie pyka -- 2 lut 2011, o 11:58 -- Właśnie jestem na etapie poszukiwań poduszek poliuretanowych (do GC8 bo zmieniłem furkę ) i co się okazuje, że poduszek poliuretanowych pod skrzynie i silnik praktycznie nie można nigdzie znaleźć AJUTO! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Właśnie jestem na etapie poszukiwań poduszek poliuretanowych (do GC8 bo zmieniłem furkę ) i co się okazuje, że poduszek poliuretanowych pod skrzynie i silnik praktycznie nie można nigdzie znaleźć AJUTO! to załóż poduszki STI lub Nkowe :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Właśnie jestem na etapie poszukiwań poduszek poliuretanowych (do GC8 bo zmieniłem furkę ) i co się okazuje, że poduszek poliuretanowych pod skrzynie i silnik praktycznie nie można nigdzie znaleźć AJUTO! No ale po co Ci koniecznie poliuretan? Widocznie nikt nie robi z jakiegos powodu. Chesz miec wzmocnione - sa poduszki STI, sa N-grupowe twardsze. A podejrzewam, ze w sumie w wielu autach dobrze sie przysluzy przede wszystkim wymiana na _nowe_. Bo w GC8 jednak maja po kilkanascie lat czest, wiec raczej moga byc wytluczone. Ja wiem, ze poliuretan lepiej uklada w spodniach, ale bez przesady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalk Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Ja wiem, ze poliuretan lepiej uklada w spodniach, ale bez przesady Hahah wiadomo! Pomyślałem, że jak wszystkie wymienie to będzie cały układ sztywniejszy, na n-kowe to jednak 900 zeta nie wywale, w jakich cenach chodza sti? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 "zwykle" od sti nie sa jakies kosmicznie drogie z tego co pamietam. A przede wszystkim beda swieze. Jak chcesz miec megasztywno, to Viagra - nie no, a na powaznie, to sobie mozesz wystrugac aluminionwe mocowania silnika. Tylko chyba Ci sie potem buda w ekspresowym tempie rozejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się