GeOrGe Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Mam szybkie pytanko. Czy aby zdjąć kierownice w GT'99 trzeba odłączyć akumulator czy wystarczy na wyłączonym zapłonie. Chodzi mi o poduchę, nie chce żadnych wybuchowych akcji i zapalenia się kontrolki na desce. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Dla własnego bezpieczeństwa odłącz akumulator i odczekaj jeszcze chwilę zanim zaczniesz grzebać przy poduszce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Dobry zwyczaj, to przy robotach około elektrycznych odpięcie akumulatora (ujemna klema). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 ja preferuję co najmniej pół godziny przerwy po odłączeniu aku do rozpoczęcia grzebania przy airbagach :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 'pomóki' poleciały, dzięki. temat do zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Odświeżam, czy przy pracach ręcznych przy fotelu kierowcy z airbagiem, aby uniknąć wywalenia poduszki bocznej w momencie wypięcia wtyczki, też wystarczy odłączyć akumulator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Pewnie udało by się odpiąć bez rozłączania aku i poduchy nie strzelą ale zgodnie ze sztuką powinieneś odłączyć jednak aku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Dzięki za info, a czy odłączenie wtyczki do airbagów foteli spowoduje: 1) zaświecenie się kontrolki airbag na desce, 2) niedziałanie poduszki w kierownicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Jeśli włączysz zapłon po odpięciu poduszki to się zapali kontrolka. Po podłączeniu poduszki z powrotem powinna zgasnąć. Ja tak miałem po zerwaniu taśmy przy kierownicy. Zmieniłem taśmę i lampka zgasła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Z tym, że ja chcę odłączyć poduszki w fotelach na stałe - wymieniam fotele na takie bez poduszek. Czy to znaczy, że pozbawiam się też poduszki kierowcy, bo cały system będzie miał error i kontrolka będzie się świeciła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 Pewnie tak :/ Podobno można włożyć opornik o odpowiedniej rezystancji we wtyczkę przy fotelach i komp od airbag będzie myślał że wszystko jest ok. Wartość oporu możesz znaleźć na forum (ja nie pamiętam). Nikt tego chyba nie sprawdzał jak to się zachowa podczas wypadku i lepiej niech nie sprawdza Zastanawiam się czy była wersja tylko z poduszkami z przodu, może jest jakaś możliwość wyłączyć to w kompie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 Może spróbuj założyć komp od poduszek z auta w którym były tylko dwie poduszki,chyba nie powinno być problemów ze znalezieniem takiego z anglika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 GeOrGe, znalazłem info o opornikach, ale są rozbieżne, mowa o 3 i 4 Ohm. lucza, to jest pewien pomysł do rozważenia, thx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 3.3 Ohm. Działa np. u Kashmere'a (sportowa kierownica), kontrolka gaśnie po sprawdzeniu przez komputer systemu srs, a jeżeli gaśnie i nie pokazuje żadnego błędu to reszta poduszek powinna działać normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się