Macieq Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 Witam, pojawił mi się błąd (kod) P 0051. Z opisu kodów wynika, że jest to "heater control circuit low input bank 2 sen 1 Ho2S". Kasowanie go nic nie daje, pojawia się znowu natychmiast po uruchomieniu silnika. Nie wiem, czy mam rację, ale wydaje mi się, że padła sonda lambda Nie wiem też, czy auto ma dwie sondy i ew. której dotyczy ta informacja. Czy ktoś mógłby zweryfikować te dane? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 Nie wiem też, czy auto ma dwie sondy Ma. Nawet cztery. :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macieq Posted November 24, 2009 Author Share Posted November 24, 2009 Nie wiem też, czy auto ma dwie sondy Ma. Nawet cztery. :razz: No to jeszcze lepiej :neutral: W takim razie która to będzie "bank 2 sensor 1"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted November 25, 2009 Share Posted November 25, 2009 W takim razie która to będzie "bank 2 sensor 1"? Wydaje mi się (z naciskiem na wydaje), że prawa przednia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmlody Posted November 25, 2009 Share Posted November 25, 2009 nie sonda tylko grzalka w sondzie ci padala... przed wymiana sprawdz czy to na pewno sonda czy nie czasem tranzystor strujacy bo lubia tez padac Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macieq Posted November 25, 2009 Author Share Posted November 25, 2009 nie sonda tylko grzalka w sondzie ci padala.. Ale rozumiem, że w takim przypadku całość idzie do wymiany? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmlody Posted November 25, 2009 Share Posted November 25, 2009 tak [ Dodano: Sro Lis 25, 2009 9:42 am ] sprawdz oznaczenie sondy bo mam jedna do sprzedania, moze to ta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macieq Posted November 25, 2009 Author Share Posted November 25, 2009 A nie wiesz, gdzie ona (one) jest zamocowana? Dam radę sam wykręcić, czy trzeba do warsztatu na podnośnik? No tak, ale i tak nie wiem, która z 4-ch :neutral: Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmlody Posted November 25, 2009 Share Posted November 25, 2009 http://opposedforces.com/parts/legacy/e ... tration_2/ tu masz rozrysowane... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matej Posted November 25, 2009 Share Posted November 25, 2009 MOzecie wierzyc lub ale gdy stary akumulator naladowalem bez odlaczania klem check zgasl, teraz gdy wymienilem na nowy akumulator nie swieci mi sie zaden check. Jak to mozliwe?? tylko ze ja mialem kod bledu p0420 czy cos tam Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmlody Posted November 25, 2009 Share Posted November 25, 2009 to zupelnie inny blad oparty na wskazaniach czujnikow lambda ( przed i za katalizatorem ) masz lpg?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matej Posted November 25, 2009 Share Posted November 25, 2009 to zupelnie inny blad oparty na wskazaniach czujnikow lambda ( przed i za katalizatorem )masz lpg?? Mam ale ten blad wyskoczył mi przed załozeniem lpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aga Posted November 25, 2009 Share Posted November 25, 2009 to zupelnie inny blad oparty na wskazaniach czujnikow lambda ( przed i za katalizatorem )masz lpg?? Mam ale ten blad wyskoczył mi przed załozeniem lpg Mi czasem wyskakuje, ale ja mam duże zużycie oleju. Jak jest u Ciebie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macieq Posted November 25, 2009 Author Share Posted November 25, 2009 Pmlody, dzięki za linka Tak sobie myślę, że jak po kolei będę odłączał sondy, to łatwo ustalę która wyrzuca mi ten kod. Tylko trzeba gdzieś na kanał podjechać chyba. Nie wiesz jaki tam jest dostęp? Da się to zrobić bez rozbierania czegoś więcej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matej Posted November 25, 2009 Share Posted November 25, 2009 to zupelnie inny blad oparty na wskazaniach czujnikow lambda ( przed i za katalizatorem )masz lpg?? Mam ale ten blad wyskoczył mi przed załozeniem lpg Mi czasem wyskakuje, ale ja mam duże zużycie oleju. Jak jest u Ciebie? Jesli chodzi o moje zużycie oleju to bierze ale po 6000 czy 7000 tys od wymiany Link to comment Share on other sites More sharing options...
jako Posted November 25, 2009 Share Posted November 25, 2009 Pmlody, dzięki za linka Tak sobie myślę, że jak po kolei będę odłączał sondy, to łatwo ustalę która wyrzuca mi ten kod. Pierwsza sonda od strony silnika, po stronie kierowcy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jako Posted November 25, 2009 Share Posted November 25, 2009 Dzięki Jako. Nie wiem, czy pamiętasz, ale już kiedyś się widzieliśmy i nawet podłączałeś swego kompa do mojego czarnego sedanika. Na gaz jak do tej pory się nie zdecydowałem :smile: Wybacz, nie pamiętam. Mam jednego sedana h6 2005 rocznik zagazowanego, ale 15tys dopiero przejechał, więc jeszcze nie wiem, jaka jest faktycznie trwałość gniazd zaworowych w tym modelu. Był na przeglądzie 2 tygodnie temu i jak na razie wszystko ok. Pozdrawiam, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macieq Posted November 26, 2009 Author Share Posted November 26, 2009 ale 15tys dopiero przejechał, więc jeszcze nie wiem, jaka jest faktycznie trwałość gniazd zaworowych w tym modelu. A co, sądzisz że gniazda zaworowe mogą być inne, niż w pozostałych H6? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now