Mont Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 Witajcie ! Macie pomysł na skuteczniejsze działanie reflektorów w SI MY'03 ?? Pół godziny temu przywiozłem swojego STI :cool: z drugiego krańca Polski i powiem szczerze , że podróż w ciemnościach i deszczu nie należała do najprzyjemniejszych. Czy polecacie montaż jakiś halogenów z homologacją ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MISIEK062006 Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 masz kilka rozwiązań , halogeny może i ok ale walą po oczach tych z przeciwka , żarówki philips są jakąś alternatywą światło jest jaśniejsze i jeszcze do przemyślenia zestaw xenonów tylko że do tego jakąś myjke leflektorów trzeba dołożyć Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 sprawdź ładowania i wszystkie połączenia z masą, jak cos nie gra, może objawiać się lekko przymulonym świeceniem raflektorów :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mont Posted November 25, 2009 Author Share Posted November 25, 2009 zestaw xenonów tylko że do tego jakąś myjke leflektorów trzeba dołożyć pierwszy właściciel poczynił przeróbki w tym zakresie ale spryskiwaczy niet :???: [ Dodano: Sro Lis 25, 2009 7:12 am ] Czy to ktoś stosował ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted November 25, 2009 Share Posted November 25, 2009 jeździłem z xenonami bez spryskiwaczy i wcale nie świeciły gorzej... :smile: a żaden policmajster nie rozróżnia i nie bedzie przez kolejne 10 lat zwykłych lamp z niebieskimi żarówkami od xenonów.... :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mont Posted November 28, 2009 Author Share Posted November 28, 2009 Mam bardzo porysowane szkło reflektora, zastanawiam się nad rozwiązaniem : - kupno nowych reflektorów (2tys.zł) i pozostanie przy normalnych żarówkach, - zakup przetwornicy i przeróbka na ksenon (800zł tylko czy mam sens przy "wypiaskowanym" szkle). :?: :?: :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukass Posted November 28, 2009 Share Posted November 28, 2009 - zakup przetwornicy i przeróbka na ksenon (800zł tylko czy mam sens przy "wypiaskowanym" szkle). Nie ma Ja mam w niezłym stanie szkła i lepsze żarówki Philipsa i w porównaniu do Buga to jest przepaść na "+" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mont Posted November 28, 2009 Author Share Posted November 28, 2009 Ja mam w niezłym stanie szkła i lepsze żarówki Philipsa i w porównaniu do Buga to jest przepaść na "+" ja taką przepaść zauważałem jak się przesiadałem z GL do Corsy'03 od żony. Forester też nie rozpieszczał w tym względzie :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyzio_d Posted November 28, 2009 Share Posted November 28, 2009 Mam bardzo porysowane szkło reflektora Trzecim rozwiązaniem jest wypolerowanie szkieł. Robiłem to w moin hałku i efekt jest rewelacyjny.Ty masz tylko wypiaskowane, ja miałem głębokie rysy po dzwonku. Zapłaciłem grosze. Jak by co to w Jasienicy jest warsztat, który zajmuje się spawaniem plastiku i również robi polerkę. Warto jeszcze sprawdzić zwykłe ustawienia reflektorów, również pomogło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mont Posted December 6, 2009 Author Share Posted December 6, 2009 POnieważ zabrudzenie szkła jest od wewnątrz mam jeszcze dwa pytania dotyczące lamp przednich w SI MY03 : - czy są rozbieralne (wyczytałem , że nie ale chcę się upewnić), - jak zidentyfikować pochodzenie lamp (EU/US, GB) z drugiej ręki ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matzerath Posted December 6, 2009 Share Posted December 6, 2009 jeloł! Właśnie borykam się z tym problemem w moim samochodzie. oraz na tym forum: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=3&t=3382 Odradzam kit ksenonowy. Mam coś takiego zamontowane po poprzednim właścicielu i fatalnie działa. Chyba lepiej egzamin zdadzą porządne żarówki. Co do polerowania plastikowych kloszy robię to sam ale z chęcią komuś to zlecę. Co to był za zakład gdzie to wypolerowali? Mam na myśli jakiego typu zakład/firma? [ Dodano: Nie Gru 06, 2009 10:22 am ] nie wiem czemu link nie działa... wejdź na kreskę i sprawdź dział techniczny, wątek założony przeze mnie - ten sam nick. [ Dodano: Nie Gru 06, 2009 10:30 am ] a lampy są rozbieralne... odpowiednim sposobem :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mont Posted December 6, 2009 Author Share Posted December 6, 2009 Odradzam kit ksenonowy. tzn. założenie przetwornicy i żarówek ksenon w starych kloszu ?? Dyzio polerował w firmie która klei zderzaki ale rozmawiałem z lakiernkiem i nie widzi przeszkód, tyle że moje są spaskudzone od wewnątrz. Nie jest to para a jakiś nalot :shock: a lampy są rozbieralne... odpowiednim sposobem takie też odniosłem wrażenie ale wpisy na forum mnie zmyliły :grin: [ Dodano: Nie Gru 06, 2009 1:05 pm ] Jak zidentyfikować pochodzenie lamp (EU/US, GB) z drugiej ręki ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matzerath Posted December 6, 2009 Share Posted December 6, 2009 tak. U mnie są założone przetwornice i żarniki ksenonowe i poza tym, że fajnie wyglądają to nic poza tym niestety. Walczę z tym, czy wygram - nie wiem. Czyli, że na polerowanie z zewnątrz dać to po prostu do lakiernika tak? Od środka też miałem nalot - taki żółto beżowo syfiaty. Żeby dostać się do środka musisz wymontować lampę, wyjąć wszelkie żarówki, gniazda i co tylko się da a następnie włożyć do piekarnika :grin: W tym celu nagrzej piekarnik do temp 97C i włóż reflektor na blasze na ok. 20 minut. Możesz oczywiście dodać soli i pieprzu do smaku :wink: Po ok 20 minutach w rękawiczkach (bo się poparzysz) i z płaskim śrubokrętem albo nożem zacznij oddzielać klosz od obudowy. Jeśli lampa będzie dostatecznie rozgrzana klej będzie miał konsystencję butaprenu a zatrzaski trzymające będą plastyczne i ich nie połamiesz. NALOT NALEŻY ZESZLIFOWAĆ drobniuteńkim papierem ściernym na mokro. Potem na wiertarkę nałożyłem polerkę i tą zieloną pastę polerską (taki zzielony kamień). nalot usunąłem ale mimo 2h polerowania powierzchnia wewnętrzna jeszcze nie jest zadowalająca. Dalej będe eksperymentował w poniedziałek z pastą do polerowania szkła. No a zewnętrzną powierzchnie wypoleruje mi lakiernik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyzio_d Posted December 6, 2009 Share Posted December 6, 2009 Matzerath Tutaj mówimy dzień dobry :wink: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... start=7100 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matzerath Posted December 6, 2009 Share Posted December 6, 2009 Ooo cześć Dyzio. Rozumiem, że jesteś tym samym Dyziem z kreski? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyzio_d Posted December 6, 2009 Share Posted December 6, 2009 Si! :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartezz Posted December 6, 2009 Share Posted December 6, 2009 Matzerath, nie zgodze sie z Tobą . Załozylem u siebie zestaw xenon i jest o niebo lepiej (4300K). Swieci mega. moze to kwestia czystosci lamp. Powiem wiecej, swieci lepiej niz oryginalny xenon z my`06 ktory ma poprostu mala soczewke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matzerath Posted December 6, 2009 Share Posted December 6, 2009 jakiej firmy masz żarnik? Kombinuję przy tych lampach i w sumie łatwiej byłoby zrobić coś z instalacją już istniejącą niż teraz dochodzić co miał autor na myśli żeby znowu założyć żarówki. Czy zmieniałeś tylko kable i żarnik z gniazdem czy kombinowałeś też coś z odbłyśnikami? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartezz Posted December 7, 2009 Share Posted December 7, 2009 jakiej firmy masz żarnik? Kombinuję przy tych lampach i w sumie łatwiej byłoby zrobić coś z instalacją już istniejącą niż teraz dochodzić co miał autor na myśli żeby znowu założyć żarówki. Czy zmieniałeś tylko kable i żarnik z gniazdem czy kombinowałeś też coś z odbłyśnikami? nie pamietam juz dokładnie bo zakładałem rok temu , ale nie jakies kawiory lepszejsza chinszczyzna :smile: .Przymiezalem sie do zestawu Philipsa ale ponoc taka sama wytrzymałość jak china.... Tyle ze wazne jest 4300K. powyżej 6000K to wyglada a nie swieci. Mam juz rok i jak na razie bez usterek. A co do spryskiwaczy wersje US nie maja i co? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matzerath Posted December 7, 2009 Share Posted December 7, 2009 i nic I pan zabierze mi dowód a ja po niego pojadę i tak w kółko... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyzio_d Posted December 7, 2009 Share Posted December 7, 2009 Jak się kapnie... :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mont Posted December 9, 2009 Author Share Posted December 9, 2009 Zabrałem się dzisiaj do wymiany żarówek i zastałem niemiłą :?: niespodziankę. poprzedni właściciel uprzedzał mnie o "jakiś" przeróbkach ale ponieważ przetwornicy nie znalazłem sądziłem, że są tam tylko jakieś mega żarówki. Notabene żarówki te dają błękitne światło, które w takie mgliste dni są o d**** rozbić. Czy może to być przeróbka na 100W ?? Pewno czeka mnie wizyta u elektryka i montaż nowych gniazd H1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matzerath Posted December 9, 2009 Share Posted December 9, 2009 Na moje to normalny żarnik ksenonowy. Ja zdecydowałem jednak poeksperymentować z ksenonami zanim przerobię je z powrotem na zwykłe żarówki. Tak czy inaczej muszę wymienić lampy bo moje to szrot. Byłem dzisiaj w sewisie subaru i pytałem ile kosztują. Pan odpowiedział: 7900! Netto! Jedna sztuka ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mont Posted December 9, 2009 Author Share Posted December 9, 2009 Na moje to normalny żarnik ksenonowy też już to wiem, 6000K. Na 5000k będzie widoczna różnica ?? Nie wiem gdzie pytałeś ale u Gruchela w ASO 1300zł/szt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matzerath Posted December 9, 2009 Share Posted December 9, 2009 Auto-Reiski ASO Subaru Bydgoszcz. Lampa do STi 2004 US. [ Dodano: Sro Gru 09, 2009 5:13 pm ] Ja na twoim miejscu założyłbym jak najzimniejsze żarniki. Podobno najlepiej świecą. Ja mam 6000 świecą fatalnie i zesmażyły mi klosze. [ Dodano: Sro Gru 09, 2009 5:36 pm ] dzwoniłem do wrocka. Tam jest jeszcze drożej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now