gourmet Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 Czy w niebitym i nietopionym Forysiu Check Engine Light może być wrażliwy np. na kombinację bardzo wilgotnego powietrza i niskiej temperatury i zapalać się/gasnąć wg uznania? Jechałem wczoraj wieczorem i dzisiaj rankiem, było b. wilgotno i chłodno - CEL on. Jechałem w południe - słonecznie i cieplej - CEL off. W obu przypadkach bez widzialnej/słyszalnej różnicy w pracy silnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 Na CEL nie , ale na jakieś ustrojstwo które go zapala to już tak . Może coś się kończy i powoduje zapalanie się CEL . Może tylko trzeba poprawić jakieś złącze , bo jest lużne i dostała się tam woda ? Musisz to zdiagnozować w ASO - jest szansa , że komputer zapamiętał błąd . Jedż do ASO ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jako Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 Na CEL nie , ale na jakieś ustrojstwo które go zapala to już tak . Może coś się kończy i powoduje zapalanie się CEL . Może tylko trzeba poprawić jakieś złącze , bo jest lużne i dostała się tam woda ? Musisz to zdiagnozować w ASO - jest szansa , że komputer zapamiętał błąd . Jedż do ASO ! Nie, żebym się reklamował, ale do mnie ma za miedzę,...i klient mój, ma lpg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gourmet Posted November 24, 2009 Author Share Posted November 24, 2009 zaproszenie przyjmuję niech się tylko CEL zapali , a jak się nie zapali, to i tak wkrótce pora na przegląd LPG - po 20.000 km, nieprawdaż? Link to comment Share on other sites More sharing options...
adalien Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 jako...apropo gazu wysylałem do ciebie maila czyżby nie dotarł? bo nie dostałem odpowiedzi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jako Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 zaproszenie przyjmuję niech się tylko CEL zapali , a jak się nie zapali, to i tak wkrótce pora na przegląd LPG - po 20.000 km, nieprawdaż? Przeglądy ważna żecz (co 15 tys dla ścisłości). Jeżeli nie odłączysz akumulatora, to i bez CEL dowiem się, co było jak się zapalił. jako...apropo gazu wysylałem do ciebie maila czyżby nie dotarł? bo nie dostałem odpowiedzi? Nie wiem, ukrywam się. Mam 117 sms-ów nie odebranych i z 70 odebranych rozmów tel. na koncie dzisiaj. Do poczty boję się wieczorem zaglądać, a w dzień nie mam czasu. Zaraz sprawdzę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gourmet Posted November 24, 2009 Author Share Posted November 24, 2009 rzeglądy ważna żecz (co 15 tys dla ścisłości). Jeżeli nie odłączysz akumulatora, to i bez CEL dowiem się, co było jak się zapalił. ja juz wiem :shock: , zaprogramowałeś go, żeby po przejechaniu 15 tysięcy zamrugał krótko-długo-długo-długo krótko-długo-krótko długo-krótko-długo długo-długo-długo i od nowa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jako Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 rzeglądy ważna żecz (co 15 tys dla ścisłości). Jeżeli nie odłączysz akumulatora, to i bez CEL dowiem się, co było jak się zapalił. ja juz wiem :shock: , zaprogramowałeś go, żeby po przejechaniu 15 tysięcy zamrugał krótko-długo-długo-długo krótko-długo-krótko długo-krótko-długo długo-długo-długo i od nowa Trzeba jakoś zadbać o te auta moich Klientów Znaczy się zmusić właścicieli do odwiedzin, regularnych. Pozdrawiam, Link to comment Share on other sites More sharing options...
adalien Posted November 25, 2009 Share Posted November 25, 2009 jako.......pisałem ci w mailu że chce zagazować turbinke w obk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now