Jump to content

problem przy skręcaniu


seba14
 Share

Recommended Posts

Witam

Po przejechaniu około 100km gdy skręcam koła zaczynają się blokować na wprost nic się nie dzieje gdy chwile postoi to problem znika na parę kilometrów. Jeśli ktoś miał podobny problem lub ma pomysł co to może być proszę o rade.

Link to comment
Share on other sites

Pachnie trochę jak wiskoza. Nie masz przypadkiem różnych kół założonych?

Może być też coś przy hamulcach, które przy skręcaniu zaczynają "łapać". Nie nagrzewa Ci się np. któryś bardziej niż inne?

 

Zależy jeszcze jak to blokowanie dokładnie wygląda...

Link to comment
Share on other sites

Po przejechaniu około 100km gdy skręcam koła zaczynają się blokować na wprost nic się nie dzieje gdy chwile postoi to problem znika na parę kilometrów. Jeśli ktoś miał podobny problem lub ma pomysł co to może być proszę o rade.

Zacznij stosować interpunkcję ! Może tu chodzi o blokowanie kierownicy ? Może chodzi o wiskozę , a może o maglownicę ? Napisz to jeszcze raz - co autor miał na myśli ?

Link to comment
Share on other sites

A Ja bym obstawiał nie wiem na rozgrzewający się od czegoś przegub i bokujący. Lub maglownica . Jeśli Ci chodzi o to że nie możesz skrecić
Dlatego potrebna jest większa dokładność w opisie problemu .
Link to comment
Share on other sites

Kierownica chodzi normalnie tylko koła się blokują tak jakby hamulec był wciśnięty a i mam wrażenie że chciałoby jechać prosto. Opony cztery identyczne. Dlatego podejrzewam coś ze skrzynią, ale słyszałem terz żę przewody hamulcowe mogą się przy skręcie zaciskać.

Link to comment
Share on other sites

Boję się zapytać ale co mi tam . Możliwe , że blokada kierownicy się zacina ? Druga wersja , to wyszczerbiona maglownica . Podjedż do serwisu , bo możesz sobie kłopotów narobić :!:

Link to comment
Share on other sites

Po przejechaniu około 100km gdy skręcam koła zaczynają się blokować
ale słyszałem terz żę przewody hamulcowe mogą się przy skręcie zaciskać.

Jak przewody gumowe parcieją to przekrój przewodu się zmniejsza.Jak hamujesz to używasz większej siły i płyn przepłynie do zacisku a z powrotam nie ma miejsca szybko powrócić (klocków nie odbija) i hamują delikatnie (nie odczuwalnie) ale po dłuższym jechaniu tak nagrzewa się wszystko że hamowanie już czujesz, jak poczekasz na chwilę to płyn zdąży powrócić i znowu jest dobrze albo schłodzi się wszystko i popuści. Jak to są sparciałe przewody to tylko wymienić i póżniej odpowietrzyć- ja bym stawiał na to. Jeszcze może być pompa hamulcowa- płyn swobodnie nie przepływa .Mogę się mylić

Link to comment
Share on other sites

No wreszcie udało mi się naprowadzić na właściwy opis . Masz zapewne wiskozę do wymiany . Poszukaj na forum o tych tematach . Po przeczytaniu będziesz mógł ocenić czy objawy są identyczne . Radzę też zawsze pisać dokładne dane auta , np czy automat , bo są różnice w zachowaniu . Musisz brać pod uwagę wydatek ok 2,500zł .

 

[ Dodano: Nie Lis 22, 2009 7:52 pm ]

Juras K Blokowanie byłoby na prostych i skręconych kołach . Kolega ma problem na skręconych . Z opisu wynika , że to wiskoza , ale na początku pisał jak całkowity laik i trudno było zrozumieć . Czasami ktoś pisze - coś mi stuka , pomóżcie . Tak było i w tym przypadku .

Link to comment
Share on other sites

jeśli to przewody hamulcowe to czy niepowinien hamować także podczas jazdy na wprost. jeśli to wiskoza to czy przejade trasę z Holandi do Polski jakieś 1300 km bo gdzie u nas 2500zł to tu jakieś 2500 euro i czy nie tańszym wyjściem jest zmiana skrzyni. skrzynia jest manualna

Link to comment
Share on other sites

jeśli to przewody hamulcowe to czy niepowinien hamować także podczas jazdy na wprost. jeśli to wiskoza to czy przejade trasę z Holandi do Polski jakieś 1300 km bo gdzie u nas 2500zł to tu jakieś 2500 euro i czy nie tańszym wyjściem jest zmiana skrzyni. skrzynia jest manualna

Zależy od stanu tej wiskozy , ale możesz zaryzykować . Myślę , że możesz spróbować . Wiskoza jest dokręcana do skrzyni - masz ją na końcu . Najwyżej w Polsce wymienisz na używkę za 2,500zł całą skrzynię .

 

[ Dodano: Nie Lis 22, 2009 8:05 pm ]

To jeden z tematów o wiskozie .

http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=127524

Link to comment
Share on other sites

mam skrzynię od legacy 2.5l 1998 czy wiskoza z niej spasuje do 2.0l z 1996r?

jak się całkiem rozpadnie to jaki będzie objaw?

 

[ Dodano: Nie Lis 22, 2009 8:09 pm ]

acha skrzynia jest z anglika

 

[ Dodano: Nie Lis 22, 2009 8:17 pm ]

przeczytałem i ja mam tę różnicę że przy małym skręcie problemu nie ma a przynajmniej nie zauważyłem za to na parkingu przy autostradzie jest koszmar

Link to comment
Share on other sites

przeczytałem i ja mam tę różnicę że przy małym skręcie problemu nie ma a przynajmniej nie zauważyłem za to na parkingu przy autostradzie jest koszmar

I to jest taki objaw . Im mocniej skręcasz , tym większe naprężenia powstają . Im bardziej rozgrzany , tym mocniej blokuje . Ta wiskoza powinna pasować , ale nie jestem pewien na 100% . Pewnie ktoś Ci to podpowie ? Nie ma znaczenia , że to od angola .

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...