seba14 Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Witam Po przejechaniu około 100km gdy skręcam koła zaczynają się blokować na wprost nic się nie dzieje gdy chwile postoi to problem znika na parę kilometrów. Jeśli ktoś miał podobny problem lub ma pomysł co to może być proszę o rade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Pachnie trochę jak wiskoza. Nie masz przypadkiem różnych kół założonych? Może być też coś przy hamulcach, które przy skręcaniu zaczynają "łapać". Nie nagrzewa Ci się np. któryś bardziej niż inne? Zależy jeszcze jak to blokowanie dokładnie wygląda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Po przejechaniu około 100km gdy skręcam koła zaczynają się blokować na wprost nic się nie dzieje gdy chwile postoi to problem znika na parę kilometrów. Jeśli ktoś miał podobny problem lub ma pomysł co to może być proszę o rade. Zacznij stosować interpunkcję ! Może tu chodzi o blokowanie kierownicy ? Może chodzi o wiskozę , a może o maglownicę ? Napisz to jeszcze raz - co autor miał na myśli ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roman Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 A Ja bym obstawiał nie wiem na rozgrzewający się od czegoś przegub i bokujący. Lub maglownica . Jeśli Ci chodzi o to że nie możesz skrecić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 A Ja bym obstawiał nie wiem na rozgrzewający się od czegoś przegub i bokujący. Lub maglownica . Jeśli Ci chodzi o to że nie możesz skrecićDlatego potrebna jest większa dokładność w opisie problemu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba14 Opublikowano 22 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Kierownica chodzi normalnie tylko koła się blokują tak jakby hamulec był wciśnięty a i mam wrażenie że chciałoby jechać prosto. Opony cztery identyczne. Dlatego podejrzewam coś ze skrzynią, ale słyszałem terz żę przewody hamulcowe mogą się przy skręcie zaciskać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Boję się zapytać ale co mi tam . Możliwe , że blokada kierownicy się zacina ? Druga wersja , to wyszczerbiona maglownica . Podjedż do serwisu , bo możesz sobie kłopotów narobić :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba14 Opublikowano 22 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 nie kierownica się zacina tylko koła hamują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roman Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 no teraz napisałeś jasno:p no ale nie znam się. A nic nie hałasuję ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba14 Opublikowano 22 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 nic niestety, jakby hałasowało może łatwiej byłoby zlokalizować przyczyne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 nie kierownica się zacina tylko koła hamują Wiskoza do wym.... Dlatego podejrzewam coś ze skrzynią Tam sie znajduje AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Po przejechaniu około 100km gdy skręcam koła zaczynają się blokować ale słyszałem terz żę przewody hamulcowe mogą się przy skręcie zaciskać. Jak przewody gumowe parcieją to przekrój przewodu się zmniejsza.Jak hamujesz to używasz większej siły i płyn przepłynie do zacisku a z powrotam nie ma miejsca szybko powrócić (klocków nie odbija) i hamują delikatnie (nie odczuwalnie) ale po dłuższym jechaniu tak nagrzewa się wszystko że hamowanie już czujesz, jak poczekasz na chwilę to płyn zdąży powrócić i znowu jest dobrze albo schłodzi się wszystko i popuści. Jak to są sparciałe przewody to tylko wymienić i póżniej odpowietrzyć- ja bym stawiał na to. Jeszcze może być pompa hamulcowa- płyn swobodnie nie przepływa .Mogę się mylić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 No wreszcie udało mi się naprowadzić na właściwy opis . Masz zapewne wiskozę do wymiany . Poszukaj na forum o tych tematach . Po przeczytaniu będziesz mógł ocenić czy objawy są identyczne . Radzę też zawsze pisać dokładne dane auta , np czy automat , bo są różnice w zachowaniu . Musisz brać pod uwagę wydatek ok 2,500zł . [ Dodano: Nie Lis 22, 2009 7:52 pm ] Juras K Blokowanie byłoby na prostych i skręconych kołach . Kolega ma problem na skręconych . Z opisu wynika , że to wiskoza , ale na początku pisał jak całkowity laik i trudno było zrozumieć . Czasami ktoś pisze - coś mi stuka , pomóżcie . Tak było i w tym przypadku . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba14 Opublikowano 22 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 jeśli to przewody hamulcowe to czy niepowinien hamować także podczas jazdy na wprost. jeśli to wiskoza to czy przejade trasę z Holandi do Polski jakieś 1300 km bo gdzie u nas 2500zł to tu jakieś 2500 euro i czy nie tańszym wyjściem jest zmiana skrzyni. skrzynia jest manualna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 jeśli to przewody hamulcowe to czy niepowinien hamować także podczas jazdy na wprost. jeśli to wiskoza to czy przejade trasę z Holandi do Polski jakieś 1300 km bo gdzie u nas 2500zł to tu jakieś 2500 euro i czy nie tańszym wyjściem jest zmiana skrzyni. skrzynia jest manualna Zależy od stanu tej wiskozy , ale możesz zaryzykować . Myślę , że możesz spróbować . Wiskoza jest dokręcana do skrzyni - masz ją na końcu . Najwyżej w Polsce wymienisz na używkę za 2,500zł całą skrzynię . [ Dodano: Nie Lis 22, 2009 8:05 pm ] To jeden z tematów o wiskozie . http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=127524 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba14 Opublikowano 22 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 mam skrzynię od legacy 2.5l 1998 czy wiskoza z niej spasuje do 2.0l z 1996r? jak się całkiem rozpadnie to jaki będzie objaw? [ Dodano: Nie Lis 22, 2009 8:09 pm ] acha skrzynia jest z anglika [ Dodano: Nie Lis 22, 2009 8:17 pm ] przeczytałem i ja mam tę różnicę że przy małym skręcie problemu nie ma a przynajmniej nie zauważyłem za to na parkingu przy autostradzie jest koszmar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 przeczytałem i ja mam tę różnicę że przy małym skręcie problemu nie ma a przynajmniej nie zauważyłem za to na parkingu przy autostradzie jest koszmar I to jest taki objaw . Im mocniej skręcasz , tym większe naprężenia powstają . Im bardziej rozgrzany , tym mocniej blokuje . Ta wiskoza powinna pasować , ale nie jestem pewien na 100% . Pewnie ktoś Ci to podpowie ? Nie ma znaczenia , że to od angola . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się