Than_Junior Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 cholera, ja nie jestem audiofilem, ale generalnie trzeszczenie i rózne takie szybko zauwazam i mnie denerwuja (czasem jak w serwisie mowie, ze gdzies cos trzeszczy pod deska rozdzielcza - standard w Polsce przeciez - to sie wsluchuja i nie sa w stanie nic uslyszec ). I w moim aucie czasem moge sluchac nawet na prawde mocnych basów i faktycznie głośno i nigdy nic nie trzeszczy! Czasem najwyzej blacha drzwi wibruje, ale jak zamkniete szyby to mnie to nie interesuje Komputer i jego stopień skomplikowania to kwestia gustu i preferencji Sprawdziłem zaś tę zmianę biegów przed chwilą i muszę stwiedzić, ze przy manualnej zmianie z 1 na 2 nic nie szarpie (chyba że na zimnym silniku i skrzyni, ale to normalka, płyny jeszcze nie rozgrzane i lepkie). Może warto zwrócić na to uwagę przy następnym przeglądzie? Aha, zapomniałbym: praktycznym bajerem w nowym OBKu jest kamera cofania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 OBK jest nagrodą dla zwycięzcy Turnieju 4 Skoczni taki bordowy stoi na końcu zeskoku :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 OBK jest nagrodą dla zwycięzcy Turnieju 4 Skoczni taki bordowy stoi na końcu zeskoku :cool: tylko, że to jest 2.0D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Adam12, całkiem możliwe,tego nie wiedziałem....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 ma wlot na masce..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejkoo Opublikowano 5 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 I w moim aucie czasem moge sluchac nawet na prawde mocnych basów i faktycznie głośno i nigdy nic nie trzeszczy! Czasem najwyzej blacha drzwi wibruje, ale jak zamkniete szyby to mnie to nie interesuje Fakt, to bardziej wibracje jak trzeszczenie, źle nazwałem ten dźwięk. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 I w moim aucie czasem moge sluchac nawet na prawde mocnych basów i faktycznie głośno i nigdy nic nie trzeszczy! Czasem najwyzej blacha drzwi wibruje, ale jak zamkniete szyby to mnie to nie interesuje Fakt, to bardziej wibracje jak trzeszczenie, źle nazwałem ten dźwięk. pozdr to standard. można zmienić głośniki, wyciszyć drzwi oraz dołożyć SUB. Audio jest 1 DIN Kenwooda także nie ma zz tym problemów. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 w ASO mi mówili, ze calkiem duza ilosc klientow decyduje sie wlasnie na wytlumienie drzwi i podobno daje to juz bardzo duzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Wczoraj na światłach stałam obok pani w nowym OBKu. Ale to duże jest :shock: , prawie mogłabym w środku zaparkować swoim . Wydawało mi się, że maska dziurawa, to jaki tam silniczek pracuje? 2L? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Wczoraj na światłach stałam obok pani w nowym OBKu. Ale to duże jest :shock: , prawie mogłabym w środku zaparkować swoim . Wydawało mi się, że maska dziurawa, to jaki tam silniczek pracuje? 2L? jak dziurawa to 2.0D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Może zrobię małe wykopaliska, szkoda otwierać nowy wątek. Sprawdziłem zaś tę zmianę biegów przed chwilą i muszę stwiedzić, ze przy manualnej zmianie z 1 na 2 nic nie szarpie (chyba że na zimnym silniku i skrzyni, ale to normalka, płyny jeszcze nie rozgrzane i lepkie). Może warto zwrócić na to uwagę przy następnym przeglądzie? Niekiedy obserwuję takie szarpnięcia czy raczej wyraźną/słyszalną zmianę biegów u siebie (zmiana w trybie D z 1-2) podczas powolnego przyspieszania (np. w korku) lub w sytuacji takiego jakby niezdecydowania np. zwalniam (bez hamulca) a następnie przyspieszam. Zjawisko widoczne w trybie występuje od nowości (więc nie jest to chyba wina ATF'u ). Czy może ktoś ma podobne doświadczenia z 5eat (OBK MY10 H6)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się