Skocz do zawartości

OBK 2010


ojejkoo

Rekomendowane odpowiedzi

cholera, ja nie jestem audiofilem, ale generalnie trzeszczenie i rózne takie szybko zauwazam i mnie denerwuja (czasem jak w serwisie mowie, ze gdzies cos trzeszczy pod deska rozdzielcza - standard w Polsce przeciez - to sie wsluchuja i nie sa w stanie nic uslyszec ;) ). I w moim aucie czasem moge sluchac nawet na prawde mocnych basów i faktycznie głośno i nigdy nic nie trzeszczy! Czasem najwyzej blacha drzwi wibruje, ale jak zamkniete szyby to mnie to nie interesuje ;)

 

Komputer i jego stopień skomplikowania to kwestia gustu i preferencji :)

 

Sprawdziłem zaś tę zmianę biegów przed chwilą i muszę stwiedzić, ze przy manualnej zmianie z 1 na 2 nic nie szarpie (chyba że na zimnym silniku i skrzyni, ale to normalka, płyny jeszcze nie rozgrzane i lepkie). Może warto zwrócić na to uwagę przy następnym przeglądzie?

 

Aha, zapomniałbym: praktycznym bajerem w nowym OBKu jest kamera cofania ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I w moim aucie czasem moge sluchac nawet na prawde mocnych basów i faktycznie głośno i nigdy nic nie trzeszczy! Czasem najwyzej blacha drzwi wibruje, ale jak zamkniete szyby to mnie to nie interesuje ;)

 

Fakt, to bardziej wibracje jak trzeszczenie, źle nazwałem ten dźwięk.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I w moim aucie czasem moge sluchac nawet na prawde mocnych basów i faktycznie głośno i nigdy nic nie trzeszczy! Czasem najwyzej blacha drzwi wibruje, ale jak zamkniete szyby to mnie to nie interesuje ;)

 

Fakt, to bardziej wibracje jak trzeszczenie, źle nazwałem ten dźwięk.

pozdr

 

to standard. można zmienić głośniki, wyciszyć drzwi oraz dołożyć SUB. Audio jest 1 DIN Kenwooda także nie ma zz tym problemów.

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj na światłach stałam obok pani w nowym OBKu. Ale to duże jest :shock: , prawie mogłabym w środku zaparkować swoim :mrgreen: .

 

Wydawało mi się, że maska dziurawa, to jaki tam silniczek pracuje? 2L?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Może zrobię małe wykopaliska, szkoda otwierać nowy wątek.

 

Sprawdziłem zaś tę zmianę biegów przed chwilą i muszę stwiedzić, ze przy manualnej zmianie z 1 na 2 nic nie szarpie (chyba że na zimnym silniku i skrzyni, ale to normalka, płyny jeszcze nie rozgrzane i lepkie). Może warto zwrócić na to uwagę przy następnym przeglądzie?

 

Niekiedy obserwuję takie szarpnięcia czy raczej wyraźną/słyszalną zmianę biegów u siebie (zmiana w trybie D z 1-2) podczas powolnego przyspieszania (np. w korku) lub w sytuacji takiego jakby niezdecydowania np. zwalniam (bez hamulca) a następnie przyspieszam. Zjawisko widoczne w trybie występuje od nowości (więc nie jest to chyba wina ATF'u ). Czy może ktoś ma podobne doświadczenia z 5eat (OBK MY10 H6)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...