wojru Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Witam wszystkich. Zakupiłem oryginalny spojler wrx (niski) i przymierzam się do jego montażu na tylnej klapie. Mam pytanie, jak najlepiej wymierzyć otwory montażowe, żeby był prawidłowo zamontowany. Z góry dzięki za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Najlepszym sposobem jest znalezienie takiego samego WRXa i odpisane odległości np. od rantu klapy bagażnika itp. Jeśli nie masz takiej możliwość to zmierz spoiler zwracając uwagę na miejsca które można przewiercić w klapie. Jak już go ustawisz to odrysuj sobie te miejsca które będą wiercone tak abyś miał taką samą odległość od początku klapy do boku spoilera i tak samo z drugiej strony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Witam wszystkich.Zakupiłem oryginalny spojler wrx (niski) i przymierzam się do jego montażu na tylnej klapie. Mam pytanie, jak najlepiej wymierzyć otwory montażowe, żeby był prawidłowo zamontowany. Z góry dzięki za odpowiedzi. zrób sobie szablon z kartonu i na jego podstawie wywiercasz otwory, musisz jeszcze masę uszczelniająca, aby woda nie ciekła do bagażnika. a najlepiej to znajdz firme która juz to robiła i im zapłac i miej spokój, bo moze sie okazać że bedziesz miał wiecej dziur w klapie jak w serze szwajcarskim 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 zgadzam sie z carfitem !!! Średniej klasy blachrz ogarnie to w 2 godziny za pare zł, maja na to triki ktorych my nie znamy. A jak jednak chcesz sam to pomysł z kartonem najlepiej sie sprawdza,choć odrazu pewnie nie wyjdzie potem tylko wzor na klape i dziurki. Warto miejsca po wierceniach zabezpieczyc cynkiem w spreyu, no i masa uszczelniajaca (bardzo dobra jest budowlana taka szara sudala co wyglada zapakowany durzy pasztet, lub klej do szyb samochodowych, uszczelnia i zapobiega wibracja spoilera -wada nie ruszysz go jak przymocujesz) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MISIEK062006 Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 możesz wykorzystać plasteline ewentualnie lakier do paznokci postaw kropki na otworach spojlera i postaw go na klapie lakier zostawi ślady wiertarka i do dzieła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojru Opublikowano 22 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Dzięki panowie za podpowiedzi, szablon z kartonu zrobiłem juz wcześniej. Patrząc od wewnątrz klapy widać cztery otwory w wytłoczeniach (miejsce gdzie przykręcany jest spojler), wg załączonego zdjęcia śruby od spojlera są tam umiesczone centralnie, Początkowo myślałem o wywierceniu najpierw małym wiertłem w środku tych otworów, ponownym przymierzeniu spojlera i wywierceniu otworów pod gwinty śrub spojlera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misior Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Oryginalnie otwory są wieksze i podluzne, tak wiec spokojnie mozesz zrobic tez wieksze. Jak masz mozliwosc to zamontuj jeszcze te plastiki na zatrzaski - to one glownie ustalają polozenie spoilera przed przykreceniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Tylko do uszczelnienia nie uzywaj silikonu budowlanego! Zawiera kwas octowy przez co powoduje korozje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Początkowo myślałem o wywierceniu najpierw małym wiertłem w środku tych otworów, ponownym przymierzeniu spojlera i wywierceniu otworów pod gwinty śrub spojlera. Mniej więcej tak zrobiłem u siebie. Zbytnio nie powinieneś się pomylić, jak złapiesz błąd to max 3-5 mm, a tyle to możesz poprawić rozwiercając otwór. Spokojnie dasz sobie radę sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek123 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Witam jak zdemontować z klapy spojler ten co jet na górze nad szybom ( klejony po długości) żeby nie uszkodzić lakieru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aras Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Witam jak zdemontować z klapy spojler ten co jet na górze nad szybom ( klejony po długości) żeby nie uszkodzić lakieru Kolego szanowny, witamy na Forum i zapraszamy najpierw do działu: viewtopic.php?f=1&t=101962&p=1156183&hilit=tu+si%C4%99+witamy#p1156183 A potem, do odpalenia na swym kompie np. firefoxa, który pomaga w eliminacji błędów ortograficznych (nad szybom :arrow: nad szybą). Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawa Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Witam jak zdemontować z klapy spojler ten co jet na górze nad szybom ( klejony po długości) żeby nie uszkodzić lakieru Mi się wydaje że on jest przykręcany... http://www.iwsti.com/forums/how-install/159895-remove-vaine-spoiler-sti.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukiman Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Witam jak zdemontować z klapy spojler ten co jet na górze nad szybom ( klejony po długości) żeby nie uszkodzić lakieru Sądzę, że prościej będzie zmienić samochód, jeżeli ten spojler wyjechał z fabryki (tzn. w STI MY06-07), niż do zdemontować ... jeżeli masz WRXa to spojler był elementem tuningu optycznego Optymalnie byłoby wtedy zapytać poprzedniego właściciela, bo powinien być wiercony ... ale równie dobrze mógł być klejony (tzn. że raczej kiedyś odpadnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunon Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Sorry za odkop ale lepiej chyba odkopać niż zakładać nowy, podobny wątek... Czy ktoś z szanownych forumowiczów posiada dokładne wytyczne dotyczące montażu naleśnika w Hawku? Nie chcę robić tego na oko, a nie mam u kogo podejrzeć na żywo. Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Brunon górnik To jest prosta operacja, którą wykonałem samodzielnie bez instrukcji zaraz po zakupie samochodu Naleśnik z tego co pamietam to tylko 4 otwory więc można zamontować go bez problemu bez szczegółowej instrukcji. Hawka już sprzedałem i zdjeć ani wymiarów tutaj Ci nie podam, ale sadze że spokojnie to sam ogarniesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 @@brunon post Carfita wyżej,to dobra podpowiedź.Dobrze wykonany szablon,kilka przymiarek i pomiarów,drżące ręce,ale powinno się udać przy odrobinie zdolności manualnych w operowaniu narzędziami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Ja się trochę spociłem jak pomyślałem, że dziurawię blachę w nowym samochodzie, ale ...warto było Ech wspomnienia wracają, jeszcze kiedyś kupię imprezę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunon Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Jasne Panowie, na pewno uda się tak jak mówicie. Po prostu zależy mi na tym żeby zgadzało się co do mm z oryginałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Na tym chyba polega istota sprawy Mnie też to czeka, sam sie jednak nie podejmę montażu parapetu,jestem.wstepnie umówiony w NS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Z parapetem jest znacznie więcej zabawy, ale naleśnik to łatwizna Po prostu zależy mi na tym żeby zgadzało się co do mm z oryginałem Oryginał R i RC był bez naleśnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Z parapetem jest znacznie więcej zabawy, ale naleśnik to łatwizna No, tam jest kilkanaście otworów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunon Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Z parapetem jest znacznie więcej zabawy, ale naleśnik to łatwizna Po prostu zależy mi na tym żeby zgadzało się co do mm z oryginałem Oryginał R i RC był bez naleśnika Miałem na myśli oryginał, w którym on występował OK. zrobię to za pomoca szablonu. Dam znać jak wyszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się