Gość ariel Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Witam, mam problem z felgami tzn. kupiłem na zimę 16tki 6 1/2 5x100 cala i okazało się że ocierają o zaciski. Felgi pochodzą z nowszego WRXa z heblem 4 tłoczkowym(chyba MY04) i tam pasowały bez problemu. Słyszałem że można założyć dystanse na koła tylko czy to jest bezpieczne ? Stosował Ktoś takie zabiegi, jeśli tak to proszę o pomoc Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Kup nowe felgi a te sprzedaj mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Felgi pochodzą z nowszego WRXa z heblem 4 tłoczkowym(chyba MY04) Jesteś pewny, że 4tłoczki? WRX EU nie wychodziły na 16", a tylko EU mają 4pot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Jesteś pewny, że 4tłoczki? WRX EU nie wychodziły na 16", a tylko EU mają 4pot. Napisał , że te felgi kupił . [ Dodano: Pią Lis 20, 2009 9:10 pm ] Witam, mam problem z felgami tzn. kupiłem na zimę 16tki 6 1/2 5x100 cala Podaj jakie jest ET . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 IRAZU, zarzucasz mi, że nie umiem czytać? Jak jeździły na 4pot w WRXie to tak samo będzie w GT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 WRX EU nie wychodziły na 16" :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 szczur75 Co jest dla Ciebie niejasne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 pokaż fotkę felgi to Ci powiem czy wchodzą czy nie wchodzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 niumen, a to że WRX EU nie wychodziły na 16". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 WRX EU nie wychodziły na 16" Jakie ma to znaczenie na czym wychodziły ? Pytanie jest , czy da się 16" zaszczepić i czy można zadrutować dystansami . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MISIEK062006 Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 jak najbardziej jest to bezpieczne dobrze skręcone i fajnie na wszelki wypadek mieć atest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Mam zaciski z wrx 2005 i mnie 16" wchodzą , ale muszę mieć ET 42 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MISIEK062006 Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 no teraz tylko przebaniować co taniej wyjdzie sprzedać i kupić czy kupić dystanse :?: chyba pierwsza opcja tańsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Jakie ma to znaczenie na czym wychodziły ? Pytanie jest , czy da się 16" zaszczepić i czy można zadrutować dystansami . Jak mamy pomóc, jeżeli są niejasności w pierwszym poście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Myślę że w tamtym aucie jest trochę dalej odsunięta piasta i te felgi pasowały bez problemu . Ten potrzebuje felg z innym ET . Z tego co ustaliłem , to 16" jest wystarczające , ale za mało odchodzą od tarcz z tym ET . Zacisk nie pozwala na dojście felgi do piasty , bo średnica jest wystarczająca - mam to samo . Musi sprawdzić ET i dobrać trochę mniejszą wartość , a te felgi sprzedać mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Założę się że ariel kupił felgi od WRX US Spec, i dlatego nie pasują na zaciski 4 tłoczkowe. Poza tym to kształt ramion ma największe znaczenie a nie ET. Możesz mieć felgi o teoretycznie dobrym ET a i tak będą zawadzać o zacisk. Żeby felga od US Spec'a weszła na zacisk 4 tłoczkowy wystarczy 5mm dystans, wiele osób tak jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Panowie bo się zaraz pozabijacie Felgi jezdziły w WRX EU a ET mam albo 45 albo 55 nie pamiętam, brakuje mi z 5mm. Są to oryginalne felgi z Subaru i już nie raz zwykłe GT na nich widziałem Felg nie chce sprzedać ale mogę się zamienić bo są na nich już prawie nowe Dunlopy na zimę [ Dodano: Pią Lis 20, 2009 10:40 pm ] Założę się że ariel kupił felgi od WRX US Spec, i dlatego nie pasują na zaciski 4 tłoczkowe. Poza tym to kształt ramion ma największe znaczenie a nie ET. Możesz mieć felgi o teoretycznie dobrym ET a i tak będą zawadzać o zacisk. Żeby felga od US Spec'a weszła na zacisk 4 tłoczkowy wystarczy 5mm dystans, wiele osób tak jeździ. No to właśnie mi brakuje 5mm około, jutro wyslę zdjęcia tych felg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Panowie bo się zaraz pozabijacie Felgi jezdziły w WRX EU a ET mam albo 45 albo 55 nie pamiętam, brakuje mi z 5mm. Są to oryginalne felgi z Subaru i już nie raz zwykłe GT na nich widziałem Felg nie chce sprzedać ale mogę się zamienić bo są na nich już prawie nowe Dunlopy na zimę z oryginalnych 16 są tylko 2 modele wchodzące na 4-tłoczki. Są to felgi z GTMY98-99 (5-ramienne) i z GTMY00 (6-ramienne) ET mają 53 albo 55 (zaraz zdejmę z półki z jedną i sprawdzę :razz: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Panowie bo się zaraz pozabijacie Felgi jezdziły w WRX EU a ET mam albo 45 albo 55 nie pamiętam, brakuje mi z 5mm. Są to oryginalne felgi z Subaru i już nie raz zwykłe GT na nich widziałem Felg nie chce sprzedać ale mogę się zamienić bo są na nich już prawie nowe Dunlopy na zimę Nie pozabijamy się Przyłóż listwę do powierzchni do której dochodzi felga i zmierz odległość od tarczy . Przekonasz się , że w tamtym aucie była większa i dlatego wchodziły . Masz trochę inną piastę - krótszą . Ja już przymierzałem i wiem jak to wygląda . Trzeba przymierzyć konkretny model felg i zacisków . [ Dodano: Pią Lis 20, 2009 10:46 pm ] i z GTMY00 (6-ramienne) ET mają 53 albo 55 (zaraz zdejmę z półki z jedną i sprawdzę :razz: ) U mnie nie weszły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Przyłóż listwę do powierzchni do której dochodzi felga i zmierz odległość od tarczy . Przekonasz się , że w tamtym aucie była większa i dlatego wchodziły W MY04 są już zaciski polakierowane na czerwono z płaskim, naklejanym napisem "Subaru" i dlatego było ok, a w GC8 są zaciski czarne z odlanym napisem i tu jest róznica tych kilku mm. Ktoś (grzywaczewski ?) już miał ten problem że na nowszym było ok, a u niego obcierało . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Nie obcieralo... ale luzu ze 2,5 mm [ Dodano: Pią Lis 20, 2009 11:59 pm ] Tylko ja mam 16" US-spec - maja szerokosc 6,5 cala zamiast 7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Nie ma wyjścia - felgi trzeba przymierzyć , albo brać z dużym zapasem ET , albo drutować na dystansach . Za duże dystanse to moim zdaniem też nieporozumienie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 W MY04 są już zaciski polakierowane na czerwono z płaskim, naklejanym napisem "Subaru" i dlatego było ok, a w GC8 są zaciski czarne z odlanym napisem i tu jest róznica tych kilku mm. Ktoś (grzywaczewski ?) już miał ten problem że na nowszym było ok, a u niego obcierało . Mam złote zaciski jeśli to ma jakieś znaczenie. Jakie dystanse polecacie ? [ Dodano: Sob Lis 21, 2009 11:27 am ] Felgi są na sprzedaż http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=129089 nie będe się bawił w dystanse bo przeznaczenie tego Samochodu to Tor Kielce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 HA! I miałem rację, to są felgi od WRX'a US Spec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 HA! I miałem rację, to są felgi od WRX'a US Spec Wystarczyło od razu wkleić fotkę. Jeden obraz starczy za 1000 słów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się