Jump to content

Zaslepki w bloku...


kazio
 Share

Recommended Posts

Jaki gwint maja te otwory? M18x1,5?

Czujnik ma 1/8", ale w blok jest wkręcona przejściówka...

Pod tymi dwoma zaślepkami jest kanał olejowy? :)

ej20z.th.jpg

 

[ Dodano: Sob Lis 21, 2009 3:33 pm ]

Nie wierze ze nikt ze speców nie ma silnika na wierzchu :)

A możne ktoś wie jaki gwint ma korek spustu oleju? zaczniemy od łatwiejszego ;)

Link to comment
Share on other sites

Pomogło, ale jeszcze nie znalazłem jaki gwint maja te zaślepki.

Dwadzieścia oznacza średnicę a 1,5 skok gwintu na każdy obrót w mm . Takie jest oznaczenie międzynarodowe - no chyba że w tym przypadku oznacza coś innego ale wątpię .

Link to comment
Share on other sites

Dwadzieścia oznacza średnicę a 1,5 skok gwintu na każdy obrót w mm .

Inżynierowi nie musisz tego tłumaczyć :razz: M20x1,5 ma korek spustowy oleju. Ale nie znalazłem gwintu jaki ma zaślepka w bloku, np. Adapter pod czujnik ciśnienia oleju ma gwint wewnętrzny 1/8 BSPT (calowy stożkowy, samo uszczelniający ;) ), a gwint zewnętrzny? Tez M20x1,5 czy M18x1,5?

Link to comment
Share on other sites

toż 1/8 BSPT to oznaczenie gwintu..... czy nie? dziwne

Oj oznaczenie gwintu, ale 1/8 BSPT to coś kolo M10x1 tylko ze stożkowy. I taki gwint ma czujnik ciśnienia oleju. Gwint w bloku i zaślepki maja M18x1,5. Już znalazłem... :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...