kazio Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 Jaki gwint maja te otwory? M18x1,5? Czujnik ma 1/8", ale w blok jest wkręcona przejściówka... Pod tymi dwoma zaślepkami jest kanał olejowy? [ Dodano: Sob Lis 21, 2009 3:33 pm ] Nie wierze ze nikt ze speców nie ma silnika na wierzchu A możne ktoś wie jaki gwint ma korek spustu oleju? zaczniemy od łatwiejszego Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted November 21, 2009 Share Posted November 21, 2009 20x1.5 drain plug 1/8 BSPT galley plug jaki gwint pomogło? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kazio Posted November 21, 2009 Author Share Posted November 21, 2009 Pomogło, ale jeszcze nie znalazłem jaki gwint maja te zaślepki. Tu http://www.wrxtra.com/catalog/product_i ... ucts_id=38 maja adaptery, ale nie piszą jaki jest gwint zewnętrzny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted November 21, 2009 Share Posted November 21, 2009 Pomogło, ale jeszcze nie znalazłem jaki gwint maja te zaślepki. Dwadzieścia oznacza średnicę a 1,5 skok gwintu na każdy obrót w mm . Takie jest oznaczenie międzynarodowe - no chyba że w tym przypadku oznacza coś innego ale wątpię . Link to comment Share on other sites More sharing options...
kazio Posted November 21, 2009 Author Share Posted November 21, 2009 Dwadzieścia oznacza średnicę a 1,5 skok gwintu na każdy obrót w mm . Inżynierowi nie musisz tego tłumaczyć :razz: M20x1,5 ma korek spustowy oleju. Ale nie znalazłem gwintu jaki ma zaślepka w bloku, np. Adapter pod czujnik ciśnienia oleju ma gwint wewnętrzny 1/8 BSPT (calowy stożkowy, samo uszczelniający ), a gwint zewnętrzny? Tez M20x1,5 czy M18x1,5? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted November 21, 2009 Share Posted November 21, 2009 Nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem . Oznaczenie gwintu i nakrętki - pasujących do siebie - jest identyczny . O to Ci chodziło ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kazio Posted November 21, 2009 Author Share Posted November 21, 2009 O to Ci chodziło ? Nie o to. Tam jest podany rodzaj gwinty dla korka spustowego oleju, ale nie ma gwintu zaślepek w bloku... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted November 21, 2009 Share Posted November 21, 2009 toż 1/8 BSPT to oznaczenie gwintu..... czy nie? dziwne [ Dodano: Sob Lis 21, 2009 9:16 pm ] jak chodzi o skok i średnicę to w 3 linku piszą: 28 narżnięć na cal i 9.73mm średnicy zewnętrznej Link to comment Share on other sites More sharing options...
kazio Posted November 22, 2009 Author Share Posted November 22, 2009 toż 1/8 BSPT to oznaczenie gwintu..... czy nie? dziwne Oj oznaczenie gwintu, ale 1/8 BSPT to coś kolo M10x1 tylko ze stożkowy. I taki gwint ma czujnik ciśnienia oleju. Gwint w bloku i zaślepki maja M18x1,5. Już znalazłem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now