Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 a ja się zgłosiłem mailowo do Zdanowicza i cisza. Proszę o mailowe zapytanie na adres: centrala@subaru.pl z dopiskiem: Dział Techniczny. Zdanowicz jeszcze w tej akcji nie partycypował - być może stąd brak odpowiedzi ( choć zasadniczo jakaś odpowiedź powinna była być ...) Natomiast zapytanie w DT wskazuje, że można to jeszcze zrobić. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sami Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 podjadę na dniach. Może jak będę osobiście to nie zostanę zignorowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Zdanowicz jeszcze w tej akcji nie partycypował - być może stąd brak odpowiedzi ( choć zasadniczo jakaś odpowiedź powinna była być ...) jak zawsze Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urbikulek Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Mnie tez Zdanowicz delikatnie mowiac ignoruje i nie potrafi sie okreslic. Wprawdzie inna akcja serwisowa, ale tez brak konkretow i odsylanie z kwitkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek-wawa Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Witam Jakiś miesiąć, może więcej czasu temu wysłałem maila ze skanem dowodu i danymi serwisu, jednak do tej pory nie otrzymałem żadnej informacji co dalej... Czy akcja jest jeszcze aktualna? Pozdrawiam KP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sami Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 ja byłem się zgłosić osobiście, dostałem papierek o przyjęciu zgłoszenia i czekam... -- 13 wrz 2011, o 14:09 -- Odkopuję, bo dzisiaj minął równo rok od osobistego zgłoszenia się na akcję w serwisie u Zdanowicza. Mam na to papierek. Od roku cisza, nic. Porażka z tym Zdanowiczem, z kim nie rozmawiam to wszyscy wyrażają się o nim niepochlebnie. Wnioski niech szanowna Dyrekcja wyciąga sama. -- 21 wrz 2011, o 11:33 -- Dostałem maila - " Dzień dobry ! W trakcie kontroli nie zamkniętych dokumentacji serwisowych Subaru znalazłem otwarte zlecenie na akcję serwisową w Pana Subaru Imprezie.Proszę o kontakt telefoniczny lub e-mailowy w sprawie terminu wykonania naprawy i zamknięcia akcji serwisowej." Miło wiedzieć, że ktoś z "dyrekcji" zwraca uwagę na posty użytkowników... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naLeśnik Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 a ja nic nie robiłem i jeżdżę i nigdy nie było kłopotów przy niskim poziomie paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 a ja wrecz przeciwnie... raz z baniaczkiem ze stacji gonilem a bylo w baku co najmniej 5 litrow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmen Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 co to za akcja ? ja mam us spec na ktos wytlumaczy o co kaman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 (edytowane) co to za akcja ? ja mam us spec na ktos wytlumaczy o co kaman Panie Kolego na pierwszej stronie wyjaśnienia: Dzień dobry, generalnie nie jest tu istotnym, czy taka akcja leży w interesie SIP-u, czy też nie. Akcja nie jest prowadozna wobec EU-spec, więc nie posiadamy takich informacji. Podobnie jak nie otrzymujemy informacji, gdy coś jest robione wobec JP - spec czy też austalijskich itp. Niemniej wysłałem zapytanie do Japonii o ew. instruckje postępowania. Pozdrawiam [ Dodano: Pon Lis 16, 2009 12:44 pm ] W nawiązaniu do powyższej informacji pozwalam sobie niniejszym przekazać informacje uzupełniające (temat opisanej akcji nie dotyczy specyfikacji EU - inny system) FHI na wniosek SIP wyraziło zgodę na przeprowadzenie odpowiednich działań bez kosztów dla posiadaczy samochodów Subaru US spec. Ponieważ nie posiadamy informacji o US spec zarejestrowanych w Polsce nie jesteśmy w stanie nawet w przybliżeniu oszacować, jakiej ilości samochodów ten temat może ew. dotyczyć. Do przeprowadzenia działania potrzebna jest odpowiednia uszczelka, nie występująca w naszym magazynie. Procedura postępowania: 1. Proszę przesłać kopię dowodu rejestracyjnego z numerem podwozia na adres: serwis@subaru.pl 2. Na powyższy adres proszę przesłać także nazwę firmy autoryzowanej, w której chcecie Państwo dokonać naprawy 3. Na podstawie w/w SIP dokona zamówienia potrzebnych uszczelek 4. Po ich otrzymaniu wyślemy mailem informację o gotowości do dokonania usługi 5. Termin wykonania proszę uzgadniać bezpośrednio z wybranym serwisem. Uwaga: powyższy adres mailowy (serwis@subaru.pl) został założony wyłącznie do w/w celów i nie powinien być uzywany do komunikacji ogólnej. Tych spośród Państwa, którzy mają kontakt z innymi właścicielami samochodów US spec (modele wolnossące) odpowiadających opisanym w pierwszym mailu paramterom proszę o przekaznie im treści niniejszej wypowiedzi. Na zakończenie pozowlę sobie stwierdzić, że jest mi niezwykle przyjemnie odnotować fakt tak szybkiej reakcji FHI na naszą prośbę. Pozdrowienia Edytowane 16 Stycznia 2014 przez Urabus Korekta znaczników cytowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się