Skocz do zawartości

Akcja Serwisowa WVL-22


elmo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Ojciec Założyciel
a ja się zgłosiłem mailowo do Zdanowicza i cisza.
Proszę o mailowe zapytanie na adres:

centrala@subaru.pl

z dopiskiem: Dział Techniczny.

 

Zdanowicz jeszcze w tej akcji nie partycypował - być może stąd brak odpowiedzi ( choć zasadniczo jakaś odpowiedź powinna była być ...)

 

Natomiast zapytanie w DT wskazuje, że można to jeszcze zrobić.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 rok później...

ja byłem się zgłosić osobiście, dostałem papierek o przyjęciu zgłoszenia i czekam...

 

-- 13 wrz 2011, o 14:09 --

 

Odkopuję, bo dzisiaj minął równo rok od osobistego zgłoszenia się na akcję w serwisie u Zdanowicza. Mam na to papierek.

Od roku cisza, nic.

Porażka z tym Zdanowiczem, z kim nie rozmawiam to wszyscy wyrażają się o nim niepochlebnie. Wnioski niech szanowna Dyrekcja wyciąga sama.

 

-- 21 wrz 2011, o 11:33 --

 

Dostałem maila -

" Dzień dobry !

 

W trakcie kontroli nie zamkniętych dokumentacji serwisowych Subaru znalazłem otwarte zlecenie na akcję serwisową w Pana Subaru Imprezie.Proszę o kontakt telefoniczny lub e-mailowy w sprawie terminu wykonania naprawy i zamknięcia akcji serwisowej."

 

Miło wiedzieć, że ktoś z "dyrekcji" zwraca uwagę na posty użytkowników...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
co to za akcja ? ja mam us spec na ktos wytlumaczy o co kaman
Panie Kolego na pierwszej stronie wyjaśnienia:

Dzień dobry,

 

generalnie nie jest tu istotnym, czy taka akcja leży w interesie SIP-u, czy też nie.

Akcja nie jest prowadozna wobec EU-spec, więc nie posiadamy takich informacji.

Podobnie jak nie otrzymujemy informacji, gdy coś jest robione wobec JP - spec czy też austalijskich itp.

Niemniej wysłałem zapytanie do Japonii o ew. instruckje postępowania.

 

Pozdrawiam

 

[ Dodano: Pon Lis 16, 2009 12:44 pm ]

W nawiązaniu do powyższej informacji pozwalam sobie niniejszym przekazać informacje uzupełniające (temat opisanej akcji nie dotyczy specyfikacji EU - inny system)

 

FHI na wniosek SIP wyraziło zgodę na przeprowadzenie odpowiednich działań bez kosztów dla posiadaczy samochodów Subaru US spec.

 

Ponieważ nie posiadamy informacji o US spec zarejestrowanych w Polsce nie jesteśmy w stanie nawet w przybliżeniu oszacować, jakiej ilości samochodów ten temat może ew. dotyczyć. Do przeprowadzenia działania potrzebna jest odpowiednia uszczelka, nie występująca w naszym magazynie.

 

Procedura postępowania:

1. Proszę przesłać kopię dowodu rejestracyjnego z numerem podwozia na adres:

serwis@subaru.pl

2. Na powyższy adres proszę przesłać także nazwę firmy autoryzowanej, w której chcecie Państwo dokonać naprawy

3. Na podstawie w/w SIP dokona zamówienia potrzebnych uszczelek

4. Po ich otrzymaniu wyślemy mailem informację o gotowości do dokonania usługi

5. Termin wykonania proszę uzgadniać bezpośrednio z wybranym serwisem.

 

Uwaga: powyższy adres mailowy (serwis@subaru.pl) został założony wyłącznie do w/w celów i nie powinien być uzywany do komunikacji ogólnej.

 

Tych spośród Państwa, którzy mają kontakt z innymi właścicielami samochodów US spec (modele wolnossące) odpowiadających opisanym w pierwszym mailu paramterom proszę o przekaznie im treści niniejszej wypowiedzi.

 

Na zakończenie pozowlę sobie stwierdzić, że jest mi niezwykle przyjemnie odnotować fakt tak szybkiej reakcji FHI na naszą prośbę.

 

Pozdrowienia

Edytowane przez Urabus
Korekta znaczników cytowania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...