elmo Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Droga Dyrekcjo, Na Forum pojawiła sie informacja dotycząca akcji serwisowej obejmującej modele US-spec 2005 - 2008 Forester oraz 2005 - 2007 Impreza z silnikami 2.5L N/A. Oto szczegóły: Service Program WVL-22 (2005 - 2008 Forester or 2005 - 2007 Impreza with 2.5L non-turbo engine) Dear Subaru Owner: We would like to thank you for selecting a 2005 - 2008 Subaru Forester or 2005 - 2007 Impreza with a 2.5 Liter engine (non-Turbo). At Subaru, we take pride in our products and are committed to your continued satisfaction. During a quality review, we discovered that the one-way fuel valve located in your vehicle’s fuel tank may not perform as intended and could cause a condition that may damage the catalytic converter. To prevent this condition, the one-way fuel valve must be permanently removed from the fuel tank. Removal of the valve will not adversely affect the performance of your vehicle because it has been determined this valve is unnecessary. ADDITIONAL INFORMATION The one-way fuel valve is located at the base of a small sub-chamber contained in the fuel tank. When the tank’s fuel level drops below 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 [ Dodano: Nie Lis 15, 2009 5:47 pm ] O tym już było i sprawa [ o ile pamiętam] dotyczyła aut sprzedawanych w USA . Poszukaj dobrze na forum . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 IRAZU, tak, sprawa dotyczy US-speców. elmo, pyta o tą konkretną akcję serwisową, która rozpoczęła się 2-3 tygodnie temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 IRAZU, było na "innym" forum Subaru. Tu nie znalazłem (może za słabo szukałem :roll: ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Była wcześniej podobna akcja . Jak poszukasz , to znajdziesz odpowiedż Dyrekcji . Nie sądzę , aby teraz SIP postąpił inaczej . [ Dodano: Nie Lis 15, 2009 5:55 pm ] IRAZU, było na "innym" forum Subaru. Tu nie znalazłem (może za słabo szukałem :roll: ). Musiało być tu , bo ja innych forum nie czytam - może w archiwum ? [ Dodano: Nie Lis 15, 2009 6:03 pm ] DZIAŁ TECHNICZNY Subaru Import Polska Posty: 112 Wysłany: Wto Lip 07, 2009 1:35 pm akcja serwisowa Witam. SIP nie posiada informacji ani zaleceń do przeprowadzenia akcji serwisowej. Poza tym we wskazanym na poczatku linku jest: "Subaru Recalls 2009 Forester, 2007-'08 Legacy and 2008 Impreza Date posted: 09-30-2008" Co onznacza że informacja to jest dość stara, poza tym dotyczy rynku US, gdzie specyfikacja i wykonanie jest inne niż dla specyfikacji EU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 IRAZU, dzieki za info. Czyli z ta akcją serwisową będzie zapewne identycznie. A szkoda, bo Subaru z US jest w PL sporo. Większosc serwisowanych w ASO, które dostrzegając potrzebę rynku, zaopiekowały się US-specami. Uważam, że ze strony SIP byłoby wskazane publikowanie np. na Forum informacji o akcjach serwisowych US-speców z dodatkową informacją odnośnie kosztów wymaganych napraw w ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 No nie wiem czy SIP ma w tym interes . Taką akcję musieli by chyba zlecić FHI , bo kto ponosiłby koszty . Nie jest to dobry pomysł , bo wyjdzie , że te nasze auta są jakieś nieteges i nikt nie uwierzy , że EU są pozbawione tych wad . Plotka rozejdzie się bardzo szybko i mocno "zmodyfikowana" na użytek innych firm . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 IRAZU, co do kosztów akcji to ponosiłby je klient posiadający US-speca, rzecz jasna, gdyby usterka tylko US-speców dotyczyła. Chodzi mi tylko o sam fakt poinformowania użytkowników US-speców, że czym prędzej powinni dokonac określonych napraw. A czy wizerunek SIP by na tym ucierpiał, nie sądze. Nie można zapomniec również o dochodzi ASO z takiej akcji serwisowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Moim zdaniem usterka może dotyczyć wyłącznie US , więc robienie z tego akcji nie leży w interesie SIP . Taką akcję można zrobić tylko w taki sposób , aby powiadomić użytkowników indywidualnie . Problem z informacją o użytkownikach , ich gwarancji , ilości dostępności części . Może i to jest wykonalne i może SIP się tym zajmie . Też myślałem o sprowadzeniu US speca , ale mam inne sprawy do załatania . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Ale ja nie chcę by SIP robiło akcję serwisową US-speców. Tylko by np. na Forum na bieżąco informowało o takowych ogłoszonych przez Subaru of America oraz ewentualnie wskazywało na możliwości i koszt wymaganych napraw w ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 16 Listopada 2009 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Dzień dobry, generalnie nie jest tu istotnym, czy taka akcja leży w interesie SIP-u, czy też nie. Akcja nie jest prowadozna wobec EU-spec, więc nie posiadamy takich informacji. Podobnie jak nie otrzymujemy informacji, gdy coś jest robione wobec JP - spec czy też austalijskich itp. Niemniej wysłałem zapytanie do Japonii o ew. instruckje postępowania. Pozdrawiam [ Dodano: Pon Lis 16, 2009 12:44 pm ] W nawiązaniu do powyższej informacji pozwalam sobie niniejszym przekazać informacje uzupełniające (temat opisanej akcji nie dotyczy specyfikacji EU - inny system) FHI na wniosek SIP wyraziło zgodę na przeprowadzenie odpowiednich działań bez kosztów dla posiadaczy samochodów Subaru US spec. Ponieważ nie posiadamy informacji o US spec zarejestrowanych w Polsce nie jesteśmy w stanie nawet w przybliżeniu oszacować, jakiej ilości samochodów ten temat może ew. dotyczyć. Do przeprowadzenia działania potrzebna jest odpowiednia uszczelka, nie występująca w naszym magazynie. Procedura postępowania: 1. Proszę przesłać kopię dowodu rejestracyjnego z numerem podwozia na adres: serwis@subaru.pl 2. Na powyższy adres proszę przesłać także nazwę firmy autoryzowanej, w której chcecie Państwo dokonać naprawy 3. Na podstawie w/w SIP dokona zamówienia potrzebnych uszczelek 4. Po ich otrzymaniu wyślemy mailem informację o gotowości do dokonania usługi 5. Termin wykonania proszę uzgadniać bezpośrednio z wybranym serwisem. Uwaga: powyższy adres mailowy (serwis@subaru.pl) został założony wyłącznie do w/w celów i nie powinien być uzywany do komunikacji ogólnej. Tych spośród Państwa, którzy mają kontakt z innymi właścicielami samochodów US spec (modele wolnossące) odpowiadających opisanym w pierwszym mailu paramterom proszę o przekaznie im treści niniejszej wypowiedzi. Na zakończenie pozowlę sobie stwierdzić, że jest mi niezwykle przyjemnie odnotować fakt tak szybkiej reakcji FHI na naszą prośbę. Pozdrowienia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 16 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Szanowna Dyrekcjo, Pozwolę sobie w imieniu Właścicieli US-speców oraz własnym serdecznie podziękowac Państwu oraz FHI za tak szybką odpowiedź oraz podjęcie odpowiednich i skutecznych działań. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Wow...! Miło! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Jako posiadacz US Speca (ale pośrednio zainteresowany sprawą) jestem pod wrażeniem działań podjętych przez SIP. I naprawdę się cieszę, że zostaliśmy (właściciele US Speców) zauważeni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 US, to też Subaru :smile: , miło z Waszej strony. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRIMAR Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Jestem pod wrażeniem. :!: :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulfar Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Jestem posiadaczem wersji 2,5 US i muszę przyznać, że jestem naprawdę zaskoczony akcją. Z mojego punktu widzenia duży plus dla SIP'y. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gourmet Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Czy Subaru modelowo 2002 - 2005, wg title 2005, wyprodukowany w 2004 podchodzi pod tę akcję? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ares Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Ja mam taki problem w WRX MY04 US spec czy jest mozliwosc zebym odplatnie skorzystal z tej akcji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 A mi się popsuł rozrusznik w WRX 99 :/ i nie ma żadnej akcji z tego powodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MBO Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Mnie osobiście to nie dotyczy, ale jestem pod wrażeniem. Brawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adalien Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 j.w. jestem pod wielkim wrażeniem!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Bardzo miły gest ze strony SIP!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzelu Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 ...nie tylko dotyczy ale i parwdopodbnie objawy wystapily (z relacji glownej uzytkowniczki :roll: )...dziekuje! dam znac jak przebiegla akcja serwisowa (wybralem Subaru Dukiewicz z Jubilerskiej w Warszawie bo mam do nich najblizej...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gourmet Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 chyba każdy forumowicz ma do powiedzenia to samo co ALEX, adalien, MBO, ariel, ares, Sulfar, PRIMAR, Fx, elmo, ogs, M@rcin, ale dajcie spokój z serdecznościami, inaczej istotne informacje znikną wśród setek albo tysięcy podziekowań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się