Jump to content

Impreza 2.0 GX 2003 - obroty tylko do 6.200, da się więcej??


Kura
 Share

Recommended Posts

Cześć, Jak w temacie...

Wiem, że podchodzi to pod temat - nie ma sensu zwiększać mocy w N/A i być może już o tym było... Ale!

 

Wcześniej miałem imprezę babcię i kręciła się do 6500 i do tego się przyzwyczaiłem np. przy wyprzedzaniu ;)

Teraz w nowszej imprezce mam max 6200r/min...

 

A teraz ten filmik nie daje mi spokoju... ;)

 

http://www.youtube.com/watch?v=-loMJL7BsEI

 

Poproszę o wypowiedzi na ten temat :)

 

Dziękuję :)

Link to comment
Share on other sites

Kura, na każdym biegu tylko 6200rpm? Nawet na luzie?

 

Myślę, że tak, zaraz jadę polatać po bezdrożach, to dokładnie się przyjrzę...

Silnik jest ten sam co w Foresterach, z tą płaską i wysoką pokrywą zaworów...

 

Subarka jest se stycznia 2003...

 

imprezka z filmiku, po zegarach patrząc, wygląda mi na bug-eye'a

 

Pzdr.

Link to comment
Share on other sites

hmmmm powiem tak:

po coś mali żółci bracia zrobili odcinkę przy 6200 :cool: .

mój GL 125koni powyżej tych 6200 obracać się obracał, ale nie przyspieszał...odcinka przy 6500 była z tego co pamiętam... Śmiechu może powiedzieć dokładnie :wink:

problemu wysokiej masy przy słabym silniku, nie przeskoczysz, więc nie ma co kombinować, tylko trzeba zmienić przyzwyczajenia i wcześniej biegi zmieniać ;)

Do tego jeszcze jedna rada: zamiast ostatniego tłumika załóż przelot...będzie lepiej (twojej głowie:) )

Link to comment
Share on other sites

hmmmm powiem tak:

po coś mali żółci bracia zrobili odcinkę przy 6200 :cool: .

mój GL 125koni powyżej tych 6200 obracać się obracał, ale nie przyspieszał...odcinka przy 6500 była z tego co pamiętam... Śmiechu może powiedzieć dokładnie :wink:

 

Dlatego tez nie daje mi spokoju pokazany na filmiku GX kręcący się do 7.500 tys. No chyba, że miał swapa z 2.0R ze zmiennymi fazami rozrządu

 

Do tego jeszcze jedna rada: zamiast ostatniego tłumika załóż przelot...będzie lepiej (twojej głowie:) )

 

Mam wydech od WRX i wygląda na przelot...

 

Wiem, że za tą kasę jaką dałem za teardropa, mógłbym kupić buga WRX... I nie powinienem teraz marudzić :D

 

Pzdr :)

Link to comment
Share on other sites

Po zegarach patrząc, to ta SI wygląda na hawkeye'a, który się tak ładnie i wysoko kręci. :cool:

 

Hawkeye może mieć oznaczenie (w/g autora filmiku) "GX" ??

 

Hm... Teraz widzę, że na filmiku nawet obrotomierz jest wyskalowany na czerwono powyżej 7.200

 

Czyli może być inna wersja i inny silnik...

 

U mnie czerwone zaczyna się zaraz po 6.200 :???:

 

[ Dodano: Sob Lis 14, 2009 10:34 pm ]

mógłbym kupić buga WRX.

 

w którego włożyłbyś sporo $$ żeby jechał, a i tak by cie stare GTki objeżdżały :D

 

Dlatego też zadziałałem zdroworozsądkowo i w tym budżecie mam niezakatowane mechanicznie, bezwypadkowe i do samego końca serwisowane w subaru, ładne i zadbane N/A AD 2003 :D

 

A, że po imprezie babci 115KM, która miała mocny dół (wyjątkowo wśród swoich "rówieśników") też mam doła, to i marudzę ;)

Link to comment
Share on other sites

Hawkeye ma żółte wskazówki (?) i może mieć oznaczenie (w/g autora filmiku) "GX" ??

Aleś mi klina zadał z tymi wskazówkami :shock: :lol: Nie chce mi się schodzić do garażu, ale wydaje mi się na 97,345678215% :wink: , że takie jak na filmie (pomarańczowe). Swoją drogą to ciekawe, że codziennie na nie patrzę i nie pamiętam ich koloru. :oops: Dodatkowo na hawkeye'a wskazuje wyskalowanie obrotomierza (początek czerwonego pola).

A co do oznaczenia wersji - autor filmiku mógł w opisie podać różne rzeczy, więc jako wyroczni bym tego nie traktował.

Link to comment
Share on other sites

Hawkeye ma żółte wskazówki (?) i może mieć oznaczenie (w/g autora filmiku) "GX" ??

Aleś mi klina zadał z tymi wskazówkami :shock: :lol: Nie chce mi się schodzić do garażu, ale wydaje mi się na 97,345678215% :wink: , że takie jak na filmie (pomarańczowe). Swoją drogą to ciekawe, że codziennie na nie patrzę i nie pamiętam ich koloru. :oops: Dodatkowo na hawkeye'a wskazuje wyskalowanie obrotomierza (początek czerwonego pola).

A co do oznaczenia wersji - autor filmiku mógł w opisie podać różne rzeczy, więc jako wyroczni bym tego nie traktował.

 

Czekaj, czekaj - już z tych wskazówek się wycofuję, bo na innym filmiku tego autora dopatrzyłem, że są czerwone :D

 

http://www.youtube.com/user/nightdeath2 ... dJr8_3nFaM

 

Coś sobie ubzdurałem, bo oglądałem jeszcze inny filmik z "GX-em" :lol:

Link to comment
Share on other sites

@citan: Hawkeye to taka SI, jak Twoja (i moja).

Kura a co do tego "dołu" to tak, jak Ci mówiłem na spocie - 2.0 160 z dołu nie jedzie - trzeba kręcić powyżej 4.000 co najmniej, żeby coś zaczęło się dziać. Podobno 2.5 N/A z dołu idą lepiej, ale nie miałem okazji porównać.

Link to comment
Share on other sites

@citan: Hawkeye to taka SI, jak Twoja (i moja).

No to moja ma inaczej wyskalowany obrotomierz niż ta z filmiku.

Być może różnica wynika z pojemności skokowej silnika i rodzaju skrzyni biegów (2.0 5mt vs 2.5 4at) :idea: Ja mam obrotomierz z redline od 7,5k rpm.

Link to comment
Share on other sites

Ja mam obrotomierz z redline od 7,5k rpm.

Kurcze, nie sądziłem, że może być aż taka różnica. :shock: no tak nie pomyślałem, że piszesz o tym jak jest u Ciebie w autku. :mrgreen: O ile dobrze pamiętam, to manual 2.5i ma tak samo wyskalowany obrotomierz jak u mnie. Więc różnica US a EU spora. Ciekawe w takim razie czy 2.0 mają AVLS?

Link to comment
Share on other sites

A to w takim razie (z czystej ciekawości) jak jest wyskalowany obrotomierz w 2.5?

Tutaj masz linka do troche "nieszczęśliwej" fotki: http://picasaweb.google.com/krystian.le ... 4680886594

 

Będzie gdzieś 6.4kRPM. Na oko do tylu kręci przy pedale w podłodze. Nawet mi przez głowę nie przeszło, że GX miał wyskalowany inaczej. :oops:

 

[ Dodano: Nie Lis 15, 2009 12:50 am ]

citan, WRXy od 2003 mają AVLS, NA od 2006 AFAIR.

Trochę bez sensu przerzucać się skrótami, ale żeby już być dokładnym wersje turbo mają coś trochę innego, zwie się to AVCS i jest chyba bardziej zaawansowane, niż to, co siedzi w wolnossących Subaru.

 

Chyba, że EU znów się tutaj różni od US.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...