Kura Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Cześć, Jak w temacie... Wiem, że podchodzi to pod temat - nie ma sensu zwiększać mocy w N/A i być może już o tym było... Ale! Wcześniej miałem imprezę babcię i kręciła się do 6500 i do tego się przyzwyczaiłem np. przy wyprzedzaniu Teraz w nowszej imprezce mam max 6200r/min... A teraz ten filmik nie daje mi spokoju... http://www.youtube.com/watch?v=-loMJL7BsEI Poproszę o wypowiedzi na ten temat Dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Kura, na każdym biegu tylko 6200rpm? Nawet na luzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kura Opublikowano 14 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Kura, na każdym biegu tylko 6200rpm? Nawet na luzie? Myślę, że tak, zaraz jadę polatać po bezdrożach, to dokładnie się przyjrzę... Silnik jest ten sam co w Foresterach, z tą płaską i wysoką pokrywą zaworów... Subarka jest se stycznia 2003... imprezka z filmiku, po zegarach patrząc, wygląda mi na bug-eye'a Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Kura, US-spec 2.5i '07 do tego automat kręci się tak na oko do ok 6.5kRPM. A z tą Imprezą z filmika, to dziwne, może na gazie jechał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 imprezka z filmiku, po zegarach patrząc, wygląda mi na bug-eye'a Na bank nie bugeye, tylko nowsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 hmmmm powiem tak: po coś mali żółci bracia zrobili odcinkę przy 6200 :cool: . mój GL 125koni powyżej tych 6200 obracać się obracał, ale nie przyspieszał...odcinka przy 6500 była z tego co pamiętam... Śmiechu może powiedzieć dokładnie :wink: problemu wysokiej masy przy słabym silniku, nie przeskoczysz, więc nie ma co kombinować, tylko trzeba zmienić przyzwyczajenia i wcześniej biegi zmieniać Do tego jeszcze jedna rada: zamiast ostatniego tłumika załóż przelot...będzie lepiej (twojej głowie:) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Po zegarach patrząc, to ta SI wygląda na hawkeye'a, który się tak ładnie i wysoko kręci. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kura Opublikowano 14 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 hmmmm powiem tak:po coś mali żółci bracia zrobili odcinkę przy 6200 :cool: . mój GL 125koni powyżej tych 6200 obracać się obracał, ale nie przyspieszał...odcinka przy 6500 była z tego co pamiętam... Śmiechu może powiedzieć dokładnie :wink: Dlatego tez nie daje mi spokoju pokazany na filmiku GX kręcący się do 7.500 tys. No chyba, że miał swapa z 2.0R ze zmiennymi fazami rozrządu Do tego jeszcze jedna rada: zamiast ostatniego tłumika załóż przelot...będzie lepiej (twojej głowie:) ) Mam wydech od WRX i wygląda na przelot... Wiem, że za tą kasę jaką dałem za teardropa, mógłbym kupić buga WRX... I nie powinienem teraz marudzić Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 mógłbym kupić buga WRX. w którego włożyłbyś sporo $$ żeby jechał, a i tak by cie stare GTki objeżdżały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kura Opublikowano 14 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Po zegarach patrząc, to ta SI wygląda na hawkeye'a, który się tak ładnie i wysoko kręci. :cool: Hawkeye może mieć oznaczenie (w/g autora filmiku) "GX" ?? Hm... Teraz widzę, że na filmiku nawet obrotomierz jest wyskalowany na czerwono powyżej 7.200 Czyli może być inna wersja i inny silnik... U mnie czerwone zaczyna się zaraz po 6.200 :???: [ Dodano: Sob Lis 14, 2009 10:34 pm ] mógłbym kupić buga WRX. w którego włożyłbyś sporo $$ żeby jechał, a i tak by cie stare GTki objeżdżały Dlatego też zadziałałem zdroworozsądkowo i w tym budżecie mam niezakatowane mechanicznie, bezwypadkowe i do samego końca serwisowane w subaru, ładne i zadbane N/A AD 2003 A, że po imprezie babci 115KM, która miała mocny dół (wyjątkowo wśród swoich "rówieśników") też mam doła, to i marudzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Hawkeye ma żółte wskazówki (?) i może mieć oznaczenie (w/g autora filmiku) "GX" ?? Aleś mi klina zadał z tymi wskazówkami :shock: Nie chce mi się schodzić do garażu, ale wydaje mi się na 97,345678215% :wink: , że takie jak na filmie (pomarańczowe). Swoją drogą to ciekawe, że codziennie na nie patrzę i nie pamiętam ich koloru. Dodatkowo na hawkeye'a wskazuje wyskalowanie obrotomierza (początek czerwonego pola). A co do oznaczenia wersji - autor filmiku mógł w opisie podać różne rzeczy, więc jako wyroczni bym tego nie traktował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kura Opublikowano 14 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Hawkeye ma żółte wskazówki (?) i może mieć oznaczenie (w/g autora filmiku) "GX" ?? Aleś mi klina zadał z tymi wskazówkami :shock: Nie chce mi się schodzić do garażu, ale wydaje mi się na 97,345678215% :wink: , że takie jak na filmie (pomarańczowe). Swoją drogą to ciekawe, że codziennie na nie patrzę i nie pamiętam ich koloru. Dodatkowo na hawkeye'a wskazuje wyskalowanie obrotomierza (początek czerwonego pola). A co do oznaczenia wersji - autor filmiku mógł w opisie podać różne rzeczy, więc jako wyroczni bym tego nie traktował. Czekaj, czekaj - już z tych wskazówek się wycofuję, bo na innym filmiku tego autora dopatrzyłem, że są czerwone http://www.youtube.com/user/nightdeath2 ... dJr8_3nFaM Coś sobie ubzdurałem, bo oglądałem jeszcze inny filmik z "GX-em" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Która wersja to "hawkeye"? Może to WRX bugeye, ale wtedy wskazówki powinny być żółte, nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kura Opublikowano 14 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Która wersja to "hawkeye"? Może to WRX bugeye, ale wtedy wskazówki powinny być żółte, nie? WRX by tak badziewnie nie burczał Eh, marzy mi się borla replica... :roll: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Która wersja to "hawkeye"? Ta co ma hawk eye. Może to WRX bugeye, ale wtedy wskazówki powinny być żółte, nie? Z czerwonymi wskazówkami i prędkościomierzem do 220km/h? Litości. :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 @citan: Hawkeye to taka SI, jak Twoja (i moja). Kura a co do tego "dołu" to tak, jak Ci mówiłem na spocie - 2.0 160 z dołu nie jedzie - trzeba kręcić powyżej 4.000 co najmniej, żeby coś zaczęło się dziać. Podobno 2.5 N/A z dołu idą lepiej, ale nie miałem okazji porównać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Podobno 2.5 N/A z dołu idą lepiej, ale nie miałem okazji porównać. Ja miałem okazję porównać i jest zdecydowanie lepiej z dołu, ale to oczywiste w przypadku dodania pół litry pojymności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 O właśnie. Jednak co pół litra, to pół litra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Litości Przepraszam najmocniej, że zmieszałem szanownego pana. :razz: @citan: Hawkeye to taka SI, jak Twoja (i moja). No to moja ma inaczej wyskalowany obrotomierz niż ta z filmiku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 @citan: Hawkeye to taka SI, jak Twoja (i moja). No to moja ma inaczej wyskalowany obrotomierz niż ta z filmiku. Być może różnica wynika z pojemności skokowej silnika i rodzaju skrzyni biegów (2.0 5mt vs 2.5 4at) Ja mam obrotomierz z redline od 7,5k rpm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Ja mam obrotomierz z redline od 7,5k rpm. Kurcze, nie sądziłem, że może być aż taka różnica. :shock: no tak nie pomyślałem, że piszesz o tym jak jest u Ciebie w autku. O ile dobrze pamiętam, to manual 2.5i ma tak samo wyskalowany obrotomierz jak u mnie. Więc różnica US a EU spora. Ciekawe w takim razie czy 2.0 mają AVLS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 A to w takim razie (z czystej ciekawości) jak jest wyskalowany obrotomierz w 2.5? ZTCW EJ20 w hawkeye'u mają zmienne fazy rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 citan, WRXy od 2003 mają AVCS, NA od 2006 AFAIR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 A to w takim razie (z czystej ciekawości) jak jest wyskalowany obrotomierz w 2.5? Tutaj masz linka do troche "nieszczęśliwej" fotki: http://picasaweb.google.com/krystian.le ... 4680886594 Będzie gdzieś 6.4kRPM. Na oko do tylu kręci przy pedale w podłodze. Nawet mi przez głowę nie przeszło, że GX miał wyskalowany inaczej. [ Dodano: Nie Lis 15, 2009 12:50 am ] citan, WRXy od 2003 mają AVLS, NA od 2006 AFAIR. Trochę bez sensu przerzucać się skrótami, ale żeby już być dokładnym wersje turbo mają coś trochę innego, zwie się to AVCS i jest chyba bardziej zaawansowane, niż to, co siedzi w wolnossących Subaru. Chyba, że EU znów się tutaj różni od US. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MalySTi Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 A teraz ten filmik nie daje mi spokoju... http://www.youtube.com/watch?v=-loMJL7BsEI Bo jest to filmik z hawkeyea bo ma obrotomierz do 9000 a my mamy do 8000 czyż nie?http://www.youtube.com/watch?v=bI7gbhg8rLU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się