Jump to content

Szybkie pytanie o turbo - wastegate, kontrola doladowania


AMI
 Share

Recommended Posts

Witam,

 

w zwiazku z ostatnim nietegesem i faktem pozbawienia mnie boost controllera mam szybkie pytanie, dla pewnosci - by moc bezpiecznie uruchomic doraznie samochod i nim jezdzic, chocby dojechac do warsztatu...

 

Wobec faktu, iz nie ma w tej chwili za bardzo jak kontrolowac boost solenoidu, czy bedzie dobrym rozwiazaniem dorazne spiecie aktuatora wastegate'a z z wyjsciem na turbo, zeby nie przekroczyc w razie czego doladowania dopuszczalnego fabrycznie przez wg - czyli jakies tam 0.7 bara w moim przypadku?

 

Czy dobrze mysle?

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

czy bedzie dobrym rozwiazaniem dorazne spiecie aktuatora wastegate'a z z wyjsciem na turbo

Nic sie nie stanie, cisnienie napewno bedzie mniejsze niz z solenoidem. Mozesz jezdzic tak ile chcesz i jak chcesz, czyli z pelnym butem i nic sie nie stanie... MBC nie ma potrzeby montowac, samo jego zalozenie podnosi cisnienie doladowanie...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...