AMI Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 Witam, w zwiazku z ostatnim nietegesem i faktem pozbawienia mnie boost controllera mam szybkie pytanie, dla pewnosci - by moc bezpiecznie uruchomic doraznie samochod i nim jezdzic, chocby dojechac do warsztatu... Wobec faktu, iz nie ma w tej chwili za bardzo jak kontrolowac boost solenoidu, czy bedzie dobrym rozwiazaniem dorazne spiecie aktuatora wastegate'a z z wyjsciem na turbo, zeby nie przekroczyc w razie czego doladowania dopuszczalnego fabrycznie przez wg - czyli jakies tam 0.7 bara w moim przypadku? Czy dobrze mysle? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
the.wolf Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 jak wypniesz aktuator to delikatnie jadac powinno sie udac. zawsze mozesz wziac na chwile jakies mbc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kazio Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 czy bedzie dobrym rozwiazaniem dorazne spiecie aktuatora wastegate'a z z wyjsciem na turbo Nic sie nie stanie, cisnienie napewno bedzie mniejsze niz z solenoidem. Mozesz jezdzic tak ile chcesz i jak chcesz, czyli z pelnym butem i nic sie nie stanie... MBC nie ma potrzeby montowac, samo jego zalozenie podnosi cisnienie doladowanie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now