Skocz do zawartości

Szybkie pytanie o turbo - wastegate, kontrola doladowania


AMI

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

w zwiazku z ostatnim nietegesem i faktem pozbawienia mnie boost controllera mam szybkie pytanie, dla pewnosci - by moc bezpiecznie uruchomic doraznie samochod i nim jezdzic, chocby dojechac do warsztatu...

 

Wobec faktu, iz nie ma w tej chwili za bardzo jak kontrolowac boost solenoidu, czy bedzie dobrym rozwiazaniem dorazne spiecie aktuatora wastegate'a z z wyjsciem na turbo, zeby nie przekroczyc w razie czego doladowania dopuszczalnego fabrycznie przez wg - czyli jakies tam 0.7 bara w moim przypadku?

 

Czy dobrze mysle?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy bedzie dobrym rozwiazaniem dorazne spiecie aktuatora wastegate'a z z wyjsciem na turbo

Nic sie nie stanie, cisnienie napewno bedzie mniejsze niz z solenoidem. Mozesz jezdzic tak ile chcesz i jak chcesz, czyli z pelnym butem i nic sie nie stanie... MBC nie ma potrzeby montowac, samo jego zalozenie podnosi cisnienie doladowanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...