Skocz do zawartości

Audio w subaru


Przemeq

Rekomendowane odpowiedzi

Fabryczne radio jest moim warunkiem, trzeba tylko wyprowadzić sygnał do wzmaka.
hmmm..., nie obraź się ale IMHO to trochę jak podłączanie blue-ray do kineskopowego telewizora... :???:

 

Być może, liczę że i tak bedzie duża różnica.. W planach ma zrobienie czegoś w centralnym schowku jak w tym linku:

 

Sebastian32

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabryczne radio jest moim warunkiem, trzeba tylko wyprowadzić sygnał do wzmaka.
hmmm..., nie obraź się ale IMHO to trochę jak podłączanie blue-ray do kineskopowego telewizora... :???:

 

Tylko wez pod uwage ,ze w Foresterze masz 2 szufladki 1DIN i wkladasz co chcesz. W Legacy musisz grzebac od spodu w konsoli zeby tam wlozyc radio niestandardowe i nie kazdy chce miec takie operacje w aucie robione.

 

Wiem, ale rozwiązaniem jest np. coś takiego: http://www.alpine.com.pl/products/detai ... b222r.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabryczne radio jest moim warunkiem, trzeba tylko wyprowadzić sygnał do wzmaka.
hmmm..., nie obraź się ale IMHO to trochę jak podłączanie blue-ray do kineskopowego telewizora... :???:

 

Tylko wez pod uwage ,ze w Foresterze masz 2 szufladki 1DIN i wkladasz co chcesz. W Legacy musisz grzebac od spodu w konsoli zeby tam wlozyc radio niestandardowe i nie kazdy chce miec takie operacje w aucie robione.

 

Jezeli radio jest aftermarket, to jest odpowiednikiem kineskopowego telewizora :)

 

Kazde radio aftermarket ma jedna wade - nie ma narzuconych wymagan dotyczacych jakosci dzwieku, obslugiwanych formatow, sposobu dzialania, zywotnosci oraz nie jest tak testowane jak radio OEM. Dlaczego? Bo na pierwszym miejscu jest CENA i kupa bajerow, ktore nie do konca musza dobrze dzialac - byleby byly i ladnie to wygladalo. A to, ze sie czasem zwiesi, ze jak sie zimno zrobi to nie chce czytac cd, ze jak wrzucisz film na cd to czasem potrafi puscic jakas sieczke to tylko jedne z przykladow. Pomijajac juz kilkukrotnie mniejsza zywotnosc niz OEM :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ColinBarbazynca, aleś pocisnął kit teraz :D Kupując markowe radio ( i to nie najniższy model) masz pewność, że trochę pogra :)

 

Akurat takie rzeczy to moja praca i daje sobie obydwie rece uciac, ze zadne radio aftermarket nie przejdzie testu wibracyjnego czy wytrzymalosciowego jakie przechodza OEMy. Ba nawet polowy takiego testu nie przejdzie :)

Juz nie wspominajac o takich blachych sprawach jak odpornosc na zaklucenia, uszkodzenia itp. Jasne, ze bajerow jest mniej, ale jakosc jest kilkukrotnie lepsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ColinBarbazynca, aleś pocisnął kit teraz :D Kupując markowe radio ( i to nie najniższy model) masz pewność, że trochę pogra :)

 

Akurat takie rzeczy to moja praca i daje sobie obydwie rece uciac, ze zadne radio aftermarket nie przejdzie testu wibracyjnego czy wytrzymalosciowego jakie przechodza OEMy. Ba nawet polowy takiego testu nie przejdzie :)

Juz nie wspominajac o takich blachych sprawach jak odpornosc na zaklucenia, uszkodzenia itp. Jasne, ze bajerow jest mniej, ale jakosc jest kilkukrotnie lepsza.

 

Nie będę się wykłucał - z racji zainteresowań siedzę trochę w car-audio, z drugiej strony przez moje ręce przewijają się samochody w ilościach ogromnych :) I jedyne OEM'owe radio, które gra to system BOSE w Chryslerze - głośniki nie dają do końca radę, ale nie jest najgorzej. Jeśli chodzi zaś o funkcjonalność/awaryjność to powiem tylko tyle - czy OEM czy Aftermarket - psuje się to wszystko podobnie. Ja w moicj samochodach zawsze miałem "topowe" jednostki sterujące - czasem starsze, ale jakościowo wypasione. I nie miałem nigdy problemów. A zawsze zawias był twardy, zawsze się bokami śmigało itd itd :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektore elementy w oem wywodza sie z aftermarketu. I czesto jak porownuje (min w swoim aucie mam aftermarket testowy) to sie dziwie jak taka kupe mozna bylo sprzedac :) Moze to i zboczenie zawodowe, ale mozna elaborat niezly napisac w tym temacie. Glowny problem jest taki, ze nad producentem aftermarketa nie ma zadnego bata - jak cos nie wyjdzie tak jak chcieli to i tak zostaje nieruszone, bo wiekszosc klientow nie zauwazy a do gwarancji to nie jest podstawa. glupie radio OEM ma wyspecyfikowane odchylki sygnalu na wyjsciu wzgledem sygnalu wejsciowego (o glosnikach sie nie wypowiadam) i naprawde jest to niewielka tolerancja. A radio ze sklepu?? Taa zajebisty dzwiek itp - prosze zapusc plyte testowa (jak masz 400eur wolne to moge taka zalatwic) i analizator do tego to zobaczysz kto oszczedzil kase :)

Oczywiscie jakies topowe modele moga miec podobna jakosc sygnalu (lub lepsza nawet), ale mechanicznie dalej jest to poprostu kupa :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam ze zapytam, jesli moze juz byla odpowiedz w tym temacie, ale mam dostep do neta tylko na minute w pracy i za caly dzien nawet nie zdaze przeczytac tych 16 stron :)

Chcialem do swojego wrx'a 03 zalozyc radio pioneera ktore zostalo mi z ostatniego auta, ale jak sie okazalo na szerokosc sie nie miesci (mam otwor 1din i pod spodem kieszonke). Radio tez jest standartowe. Ktos juz to moze przerabial? Jakies piłowanie po bokach czy cuś :)?

Bede wdzieczny za odpowiedz. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...