Sebastian32 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Fabryczne radio jest moim warunkiem, trzeba tylko wyprowadzić sygnał do wzmaka. hmmm..., nie obraź się ale IMHO to trochę jak podłączanie blue-ray do kineskopowego telewizora... :???: Być może, liczę że i tak bedzie duża różnica.. W planach ma zrobienie czegoś w centralnym schowku jak w tym linku: Sebastian32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Wooow gościu zrobił sobie drugie radio i działa mu klimatyzacja - woooow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Fabryczne radio jest moim warunkiem, trzeba tylko wyprowadzić sygnał do wzmaka. hmmm..., nie obraź się ale IMHO to trochę jak podłączanie blue-ray do kineskopowego telewizora... :???: Tylko wez pod uwage ,ze w Foresterze masz 2 szufladki 1DIN i wkladasz co chcesz. W Legacy musisz grzebac od spodu w konsoli zeby tam wlozyc radio niestandardowe i nie kazdy chce miec takie operacje w aucie robione. Wiem, ale rozwiązaniem jest np. coś takiego: http://www.alpine.com.pl/products/detai ... b222r.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ColinBarbazynca Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Fabryczne radio jest moim warunkiem, trzeba tylko wyprowadzić sygnał do wzmaka. hmmm..., nie obraź się ale IMHO to trochę jak podłączanie blue-ray do kineskopowego telewizora... :???: Tylko wez pod uwage ,ze w Foresterze masz 2 szufladki 1DIN i wkladasz co chcesz. W Legacy musisz grzebac od spodu w konsoli zeby tam wlozyc radio niestandardowe i nie kazdy chce miec takie operacje w aucie robione. Jezeli radio jest aftermarket, to jest odpowiednikiem kineskopowego telewizora Kazde radio aftermarket ma jedna wade - nie ma narzuconych wymagan dotyczacych jakosci dzwieku, obslugiwanych formatow, sposobu dzialania, zywotnosci oraz nie jest tak testowane jak radio OEM. Dlaczego? Bo na pierwszym miejscu jest CENA i kupa bajerow, ktore nie do konca musza dobrze dzialac - byleby byly i ladnie to wygladalo. A to, ze sie czasem zwiesi, ze jak sie zimno zrobi to nie chce czytac cd, ze jak wrzucisz film na cd to czasem potrafi puscic jakas sieczke to tylko jedne z przykladow. Pomijajac juz kilkukrotnie mniejsza zywotnosc niz OEM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 ColinBarbazynca, aleś pocisnął kit teraz Kupując markowe radio ( i to nie najniższy model) masz pewność, że trochę pogra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ColinBarbazynca Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 ColinBarbazynca, aleś pocisnął kit teraz Kupując markowe radio ( i to nie najniższy model) masz pewność, że trochę pogra Akurat takie rzeczy to moja praca i daje sobie obydwie rece uciac, ze zadne radio aftermarket nie przejdzie testu wibracyjnego czy wytrzymalosciowego jakie przechodza OEMy. Ba nawet polowy takiego testu nie przejdzie Juz nie wspominajac o takich blachych sprawach jak odpornosc na zaklucenia, uszkodzenia itp. Jasne, ze bajerow jest mniej, ale jakosc jest kilkukrotnie lepsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Nie kluc sie, tu sa ludzie co wiedza lepiej zrob jak uwazasz i ciesz sie seryjnym radiem ktorego nikt nie kradnie bo i po co... ( btw. mam fabryczne radio, dobre glosniki, wytlumione drzwi i zmeinione okablowanie i gra to na bardzo fajnym jak dla mnie poziomie... ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 ColinBarbazynca, aleś pocisnął kit teraz Kupując markowe radio ( i to nie najniższy model) masz pewność, że trochę pogra Akurat takie rzeczy to moja praca i daje sobie obydwie rece uciac, ze zadne radio aftermarket nie przejdzie testu wibracyjnego czy wytrzymalosciowego jakie przechodza OEMy. Ba nawet polowy takiego testu nie przejdzie Juz nie wspominajac o takich blachych sprawach jak odpornosc na zaklucenia, uszkodzenia itp. Jasne, ze bajerow jest mniej, ale jakosc jest kilkukrotnie lepsza. Nie będę się wykłucał - z racji zainteresowań siedzę trochę w car-audio, z drugiej strony przez moje ręce przewijają się samochody w ilościach ogromnych I jedyne OEM'owe radio, które gra to system BOSE w Chryslerze - głośniki nie dają do końca radę, ale nie jest najgorzej. Jeśli chodzi zaś o funkcjonalność/awaryjność to powiem tylko tyle - czy OEM czy Aftermarket - psuje się to wszystko podobnie. Ja w moicj samochodach zawsze miałem "topowe" jednostki sterujące - czasem starsze, ale jakościowo wypasione. I nie miałem nigdy problemów. A zawsze zawias był twardy, zawsze się bokami śmigało itd itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ColinBarbazynca Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Niektore elementy w oem wywodza sie z aftermarketu. I czesto jak porownuje (min w swoim aucie mam aftermarket testowy) to sie dziwie jak taka kupe mozna bylo sprzedac Moze to i zboczenie zawodowe, ale mozna elaborat niezly napisac w tym temacie. Glowny problem jest taki, ze nad producentem aftermarketa nie ma zadnego bata - jak cos nie wyjdzie tak jak chcieli to i tak zostaje nieruszone, bo wiekszosc klientow nie zauwazy a do gwarancji to nie jest podstawa. glupie radio OEM ma wyspecyfikowane odchylki sygnalu na wyjsciu wzgledem sygnalu wejsciowego (o glosnikach sie nie wypowiadam) i naprawde jest to niewielka tolerancja. A radio ze sklepu?? Taa zajebisty dzwiek itp - prosze zapusc plyte testowa (jak masz 400eur wolne to moge taka zalatwic) i analizator do tego to zobaczysz kto oszczedzil kase Oczywiscie jakies topowe modele moga miec podobna jakosc sygnalu (lub lepsza nawet), ale mechanicznie dalej jest to poprostu kupa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 ColinBarbazynca, a zakładasz car-audio itd? Bo miałbym może pytanie albo i robotę No i czy masz "ucho" - ja konkretny słuch straciłem grając na perkusji i potrzebuję fachowej rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ColinBarbazynca Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Pracuje przy projektowaniu i testach. No i nie mam ucha - od tego sa przyzady pomiarowe aby wyjscie bylo bliskie wejsciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 A tel na PW byś podał? Bo mam pare pytań, a po forach tego typu informacje wolę nie szukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ColinBarbazynca Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Poszlo. Ja tez nie moge mowic za duzo. Cyrograf podpisany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 No to konspira pęłną gębą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misior Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Przepraszam ze zapytam, jesli moze juz byla odpowiedz w tym temacie, ale mam dostep do neta tylko na minute w pracy i za caly dzien nawet nie zdaze przeczytac tych 16 stron Chcialem do swojego wrx'a 03 zalozyc radio pioneera ktore zostalo mi z ostatniego auta, ale jak sie okazalo na szerokosc sie nie miesci (mam otwor 1din i pod spodem kieszonke). Radio tez jest standartowe. Ktos juz to moze przerabial? Jakies piłowanie po bokach czy cuś ? Bede wdzieczny za odpowiedz. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Misior, a próbowałeś włożyć bez ramki? Co to za Pioneer? Jeśłi jest standardowe (a raczej musi być), to bez ramki powinno wejść. Z tego co pamiętam Tomasz_555 przerabiał podobny temat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misior Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 No wlasnie nawet bez ramki nie wchodzi. To pioneer jak dobrze pamietam to 7600 albo 6700 (akurat mi z glowy wylecialo). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Wszystko pasuje - ściągasz ramkę wokół obsługi nawiewów - montujesz radio - i zakładasz ramkę - radio masz wtedy troche głębiej i n Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misior Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Tak zeby panel tylko wystawal przez ta ramke? A nie orientujesz sie czy z opadanym panelem tez bedzie banglało i jak zdjac tą ramke? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Jak będę w moim wozidełku, to obadam ile jest miejsca pod ramką i czy panel wysuwany by się wysunął... A ramka jest na zatrzaskach Delikatnie podważasz i sama schodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 jak zdjac tą ramke? poczytaj ten wątek, zamieściłem tam przydatne informacje: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=128564 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misior Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Dzieki anakinsky Tak samo sie ma sprawa w manualu EU? Trzeba sciagac ramke naokolo lewarka i odkrecic srubki od dolu zeby wyjac ta ramke naokolo radia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Tak. Generalnie w Imprezach i Foresterach mechanizm jest ten sam. Przy ściąganiu postaraj się nie pogubić wkrętów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misior Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Dzieki wielkie za pomoc. Napisze co mi sie udało zdziałac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Napisze co mi sie udało zdziałac sprawdź, napisz, i rozdaj pomuki :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się