SeQ Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 Kurde u mnie 205/55/16 już obcierają z przodu przy ostrym skręcaniu , tak samo jest z 205/50/17 . Felga 16 to jakieś compo... z et chyba 50 ,a 17 superturismo et 48 . Auto to seryjne gc8 sti ra . Link to comment Share on other sites More sharing options...
adaś Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 205/50/16 - nic nie obciera 205/55/16 - obcierają o chlapacze (przy każdym skręceniu kołem mam dźwięk, taki jak za łepka uzyskiwało się wkładając patyczek po lodzie w szprychy w rowerze ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablonas Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 Ja w tej chwili mam zimówkę 205/55R16 na ori GTkowej feldze i nic nie ociera. Zawias seria + AGX. Ale to nie STi. Może SEQ masz w swoim bolidzie niższy zawias? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypis Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 w prawdzie nie sti ale opony 205/55/16 zawieszenie KYB - 30mm nic nie obciera. Felga orginał z GT, na speedline MIM delikatnie przycierał tyl o nadkole na tych samych oponach. RA Sti maja inne piasty z tego co pamietam moze kwestia odsadzenia jest inna?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 Ori felgi GT - 6 ramienne MY00 : + 205/50/16 (seryjny rozmiar) nic nie obciera, + 205/55/16 przy normalnej jeździe w 2 osoby nie obciera, przy 4 osobach dobija tył i obciera na nierównościach o nadkola, +195/55/16 nic nie obciera. Zawias seria. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeQ Posted November 12, 2009 Author Share Posted November 12, 2009 Dzięki panowie Jednak chyba źle sformułowałem temacik chodzi mi o STI , RA itp w budzie GC8 :cool: Mam seryjne sti ra i przy gietku jest na pewno niżej , bo te koła zostały mi po gt . Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 TypeR na seryjnym zawieszeniu STi - 215/45/17 na kolach od WRX'a new age. Aczkolwiek nie spodziewalbym sie chyba roznic w nadkolach miedzy WRX STi GC8, a GT. Prawdopodobnie raczej kwestia zawieszenia, ustawien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dehnel Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 raczej kwestia zawieszenia, ustawien. zużycia sprężyn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 DNL - pewnie tez Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeQ Posted November 12, 2009 Author Share Posted November 12, 2009 raczej kwestia zawieszenia, ustawien. zużycia sprężyn? O to już jakiś pomysł :smile: jak to sprawdzić ? Geometria jest zrobiona też na serie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dehnel Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 u mnie widac było przy padniętych sprężynach, że przód był zdecydowanie wyżej niż tyl; przy dobrze załadowanym bagażniku, cały tył siedział jak low rider , a przód zadarty, jakby kto silnik zabrał Czwartek założył do GLa springi od WRXa 02 jest teraz off road GL... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeQ Posted November 13, 2009 Author Share Posted November 13, 2009 A może ktoś by zmierzył autko od ziemi do nadkola , bo jak tak patrze po fotkach necie to mój chyba siedzi niżej , może faktycznie sprężynki nie domagają ,albo już mi sie wydaje W każdym razie u mnie musi coś być inaczej :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Premo Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 Wiesz SEQ nie wiem czy u ciebie nie jest to kwestia przednich chlapaczy i one sobie czasami poobcieraja. jezdziłem na różnych oponach i nie było problemów nigdy z przodem z tyłem już gorzej bo albo obierała opona o AGX-a albo o rant błotnika. Ostatnio na deszczowych Pirelli P Zero 225-65-17 nic nie było słychać obcierania.... dzięki wydechowi Link to comment Share on other sites More sharing options...
the.wolf Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 na oponach 205/50/16-nic nie obciera 205/55/16-nic nie obciera 215/50/16-nic nie obciera 215/45/17-nic nie obciera zawias seria. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeQ Posted November 14, 2009 Author Share Posted November 14, 2009 Wiesz SEQ nie wiem czy u ciebie nie jest to kwestia przednich chlapaczy i one sobie czasami poobcieraja. Dobrez kombinujesz , chlapacze dały o sobie znać od razu dla tego je odkręciłem . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Premo Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 Odkęciłes i zaraz ci sie pojawiły brązowe płomienie na przednich drzwiach Ja już założyłem chlapacze bo mój też sie troche brudził. Jakie te felgi mają ET? No moja newno stoi troche wyżej może to też powód. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeQ Posted November 14, 2009 Author Share Posted November 14, 2009 Bez chlapaków syfi się strasznie teraz dopiero widze jaka jest różnica :razz: Lepiej poka poka jak zamocowałeś przednie Jakie te felgi mają ET? No moja newno stoi troche wyżej może to też powód. 7J17,et 48. Ty masz tam seryjny zawias ? Chciało by Ci się zmierzyć wysokość , np. od ziemi do błotnika :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 je odkręciłem a pozbyć się nie chcesz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLIWA Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 Aczkolwiek nie spodziewalbym sie chyba roznic w nadkolach miedzy WRX STi GC8, a GT. A 22B (też WRX, też STi i też GC8 )? Nadkola podobnie jak błotniki są troszkę szersze. Akurat tak jest u mnie, jeżdżę na ATS 17" (nie wiem jakie maja ET) opona 235/45 (bo nie było 40) i z przodu nie mam żadnych problemów, z tyłu jak najbardziej Na szczęście dobry młotek pomaga (zanim ktoś mnie oskarży o świętokradztwo, ze młotkiem Subaru i to GC8 :shock: to napomknę iż godziny tylu są policzone i będzie również poszerzony a'la 22B (sam przód tak trochę dziwnie wygląda poszerzony) . O ile z ATS-ami był problem to z seryjną felgą WRX-a 225/45 nie było żadnych problemów z obcieraniem (mówię o tyle ale z przodu gdyby nie poszerzenie to pewnie też by był problem na ATS-ach). Zawias tył Kayaba AGX, przód unknown. Może rzeczywiście to wina sprężyn, ja mam seryjne i TypeR stoi dosyć wysoko (w porównaniu ze znajomych GT-kami). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Premo Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 Bez chlapaków syfi się strasznie teraz dopiero widze jaka jest różnica :razz: Lepiej poka poka jak zamocowałeś przednie Jutro jak chcesz cykne ci fote i wyśle. Ty masz tam seryjny zawias ? Chciało by Ci się zmierzyć wysokość , np. od ziemi do błotnika :?: Wiesz co ja mam AGX-a ale na seryjnej sprężynie z RA i szukam spreżyn niższych jakiegoś eibaha czy cuś. Jasne że zmierze tylko przestawie jutro auto przestawie auto i popatrze co i jak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeQ Posted November 14, 2009 Author Share Posted November 14, 2009 Było by Zajebiaszczo Jakby sie okazało że mam niższą sprężynę to moge odkupić twoje :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Premo Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 Więc tak od ziemi do góry nadkola mam ok 67cm. Zdjęcia jakies pocykałem ale całe g na nich widać. Chlapacze mam zamontowane tak: z boku tak od góry idą dwie śrubki i na dole w głębi jest jedna ale ona ma taki mały dystans - wałeczek ze 3cm żeby było w lini. Jeżeli chodzi o sprężyny to wolałbym dostać twoje a tobie zamówić serie z GT. Zapytaj Marka ile by to kosztowało, a i dowiedz się co ty masz za sprężyny. pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeQ Posted November 15, 2009 Author Share Posted November 15, 2009 Więc tak od ziemi do góry nadkola mam ok 67cm. :shock: u mnie 64cm przód i 65cm tył . więc chyba już wiadomo o co biega :cool: Z tym chlapakiem to o to chodzi ? http://www.rallyarmor.com/store/gc8_instructions/7.jpg Nie wiem czy mi się uda cało wyjść z warsztatu jak Marasowi powiem,że chce coś tam wsadzić z Gteka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Premo Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 :shock: u mnie 64cm przód i 65cm tył . więc chyba już wiadomo o co biega :cool: 3 cm różnicy myślisz że to o to chodzi? Z tym chlapakiem to o to chodzi ? http://www.rallyarmor.com/store/gc8_instructions/7.jpg Tak i twm widzisz tą podkładke na dolnej srubie Nie wiem czy mi się uda cało wyjść z warsztatu jak Marasowi powiem,że chce coś tam wsadzić z Gteka Ja miałem u siebie jak przyjechała z UK jakiś badziewny betonowy gwint przez co obcierało na nadkolach, na tych srubach od gwintu, żadne felgi się nie mieściły więc kupiłem AGX-a i ten że Maras zasadził tam spręzyny z GT. Działa to ok ale na wiosne mogłoby to auto być niższe. Na zime lepiej wyżej :wink: Pomogłem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeQ Posted November 15, 2009 Author Share Posted November 15, 2009 3 cm wyżej i by nie tarło , no chyb że sprężyna była by za miękka , ale mogę sie mylić jak zwykle Tak do niego zagadam , tyle że wolałbym taki amor jak jest , tylko nie wiem czy tak można :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now