DanielsDS Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Chciał bym zrobić coś z tylnym zawieszeniem w moim BMW e30 325i ponieważ jest ono zbyt miękkie i auto trochę zamocno sie przechyla aktualnie mam jakieś polskie amorki Monre Comfort, sprawność niby ok. Biorę pod uwagę też kupienie zestawu na tył MTS-Technik czyli amorki i sprężyny -40, ale chcem żeby auto lepiej się prowadziło i boje się ze jak wstawię ten zestaw to będzie na dziurawych nie równych droga podskakiwać i gorzej się prowadzić. Bynajmniej tak ma kolega z Ibizy TDi EVO co se wstawił sprężyny -40mm do seryjnych amorków auto na dziurach podskakuje i nie prowadzi się. Ja z przodu mam amorki chyba seryjne i spreżyny Janmex -40 w sumie poza nie miłymi walnieciami przy wiechaniu w niektore dziury to jest ok i prowadzi sie dobrze. I teraz mam pytania: Czy amorki mają wpływ na przechylanie się samochodu?? Czy do amorków koni sport wrazie czego jak bedzie za miękko będę mógł wsadzić sprężyny -40mm i nie pogorszy się prowadzenie bo na stronie Koni są dostępne Koni sport short -30m i inne do -40mm. Koni sport kupić gazowe czy olejowe?? Czy Bilstein B6 jest lepszy od Koni?? Sorry ze o BMW pisze tu, ale zdaj mi się ze jesteście lepiej obeznani w temacie i pozatym forum BMW zamula:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Tak, amortyzatory maja wplyw na przechylanie sie auta. Powiedzmy w ten sposob - jesli dasz mocny stabilizator to auto bedzie mniej sie przechylac, ale bardziej nurkowac. Zatem mocniejszy stabilizator wymaga mocniejszych amortyzatorow/sprezyn. O ile mi wiadomo amortyzatory sa dwojakiego rodzaju - olejowe i olejowo-gazowe, zwane potocznie gazowymi. Kup te drugie. Co zas do Koni, MTS itp. to nie mam bladego pojecia. Kup B6, nie kombinuj A z obnizaniem zawieszenia bez przesady, czasem trzeba pojechac wsiowa droga co przez srodek trawa rosnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Ja Koni kojarzą z tego, że się nie ugina nawet na milimetr :roll: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Jak chcesz konkretnej rady z pierwszej ręki, to napisz do Forumowicza o nicku Felix, jeździ BMW w rajdach i ma duże pojęcie o tej marce, na pewno wie więcej niż dziesieciu teoretyków.... :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielsDS Opublikowano 12 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Tak, amortyzatory maja wplyw na przechylanie sie auta. Powiedzmy w ten sposob - jesli dasz mocny stabilizator to auto bedzie mniej sie przechylac, ale bardziej nurkowac. Zatem mocniejszy stabilizator wymaga mocniejszych amortyzatorow/sprezyn. czyli amortyzator ma wpływ na przechylanie się auta oraz twardość zawieszenia :?: zatem jak wstawię sportowe amortyzatory do seryjnych sprężyn i seryjnego stabilizatora to jaki efekt uzyskam :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felix Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Więc tak : Możesz kupic se proflexa i koszt takiej imprezy to około 15 tys zł . Druga opcja jest taka ze kupujesz Blistaina Motorsport dedykowany dla e30 M3 koszt około 4,5 tys .Trzecia opcja to B6 przód na grubej ladze a tył od e36 też blistain też na grubym tłoczysku . Do tego obnizane sprezyny proponuje H&R . Przód trzyma się w miare a tył już przestaje być nerwowy . Ale by było już całkiem miodowo proponowałbym oddać ten zestaw do Zerkopolu by ci zmienili charakterystykę czyli utwardzili na tyle by można było iść ogniem na nierównych polskich rajdowych oesach. Co do szutru to pasuje to samo tylko trzeba by z przodu wstawić sprężyny od e34 TD seryjne a z tyłu od e 36 320 . lub od e30 TD kombi . Wtedy auto wygląda tak http://rallyonline.pl:84/ft.php?idg=4458&pg_[go]=21 Jeździ tak asfalt : Szutry tak : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielsDS Opublikowano 12 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 dodam jeszcze ze BMW służy mi do driftu wiec może powinno być twarde jak beton :?: ale nie chcem walczyć z samochodem jadąc po wyboistych nie równych drogach na lotnisko, a i tam zbyt równo nie jest:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 DanielsDS, RWD Power ma jakieś rozwiązanie Twojego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Felix, drugi filmik robi wrażenie :shock: 1:19 – Beta na szczudłach, a i tak wahaczem bądź płytą przywaliłeś. Ja wciąż nie mam płyty :roll: , ale ja dziadkuję... Z pierwszego podoba mi się 2:31 - piękny lewy na koniec :cool: Felix, napisz jeszcze czy pakowanie twardych poliuretanów w zawias, to dobry pomysł, jeśli upala się nie tylko po równym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felix Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 zdaje egzamim twarde zamiast gumowego bo masz większe czucie auta i precyzje w prowadzeniu . Minusem tego jest ze szybciej się zuzywa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się