Gość IRAZU Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 problemy z uszczelkami pod głowicą. Bzdura - kolejny mit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 problemy z uszczelkami pod głowicą. Bzdura - kolejny mit może mit taki sam jak przy 2.5T z Imprez od MY06 ale zmiany była.... i powód pewnie też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Prawie wszystkie uszczelki padły z powodu przegrzewania się silnika - wystarczyło zadbać o czystość chłodnicy . Awarie dotyczyły aut ze skrzynią AT , bo są inne chłodnice . Wystarczyło raz na dwa lata umyć pod małym ciśnieniem . Ja miałem taką przygodę i wiem , że można było temu zapobiec , ale ASO nie zrozumiało zapalania się kontrolek . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
as1313 Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 lo legacy AT tez mialo vdc i vdt czy to była opcja i nie kazdy automat miał (mowa o 2,5 z roku 2001-2003) Z tego co wiem to była opcja tylko w autach z A/T, ja mam wersję Limited i mam VDC w Legacy MY"99 EU. Nie mam tylko w środku wyłącznika do VDC ale wpinasz bezpiecznik i VDC OFF się zapala, muszę tylko sprawdzić czy faktycznie odpina się tylny napęd bo na ten temat zdania są podzielone (być może były jakieś zmiany między modelami). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 lo legacy AT tez mialo vdc i vdt czy to była opcja i nie kazdy automat miał (mowa o 2,5 z roku 2001-2003) Z tego co wiem to była opcja tylko w autach z A/T, ja mam wersję Limited i mam VDC w Legacy MY"99 EU. Nie mam tylko w środku wyłącznika do VDC ale wpinasz bezpiecznik i VDC OFF się zapala, muszę tylko sprawdzić czy faktycznie odpina się tylny napęd bo na ten temat zdania są podzielone (być może były jakieś zmiany między modelami). W tym modelu tylny naped sie nie rozlacza, jedynie blokada srodkowego dyferencjalu sie wylacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 OBK H6(wersja EU) miały wyłącznik VDC w autach produkowanych w 2002 (chyba model MY03) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 14 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 ok chłopaki dzieki za wszelka pomoc mysle ze temat jeszcze nie został wyczerpany bo przypomni mi sie 1001 pytan do jak juz pojai sie outback lub legas:)) Teraz zostało szukanie ciekawej sztuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się