Skocz do zawartości

róznice miedzy outbackiem a legacy 2003


cypis

Rekomendowane odpowiedzi

Prawie wszystkie uszczelki padły z powodu przegrzewania się silnika - wystarczyło zadbać o czystość chłodnicy . Awarie dotyczyły aut ze skrzynią AT , bo są inne chłodnice . Wystarczyło raz na dwa lata umyć pod małym ciśnieniem . Ja miałem taką przygodę i wiem , że można było temu zapobiec , ale ASO nie zrozumiało zapalania się kontrolek .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lo legacy AT tez mialo vdc i vdt czy to była opcja i nie kazdy automat miał (mowa o 2,5 z roku 2001-2003)

Z tego co wiem to była opcja tylko w autach z A/T, ja mam wersję Limited i mam VDC w Legacy MY"99 EU. Nie mam tylko w środku wyłącznika do VDC ale wpinasz bezpiecznik i VDC OFF się zapala, muszę tylko sprawdzić czy faktycznie odpina się tylny napęd bo na ten temat zdania są podzielone (być może były jakieś zmiany między modelami).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lo legacy AT tez mialo vdc i vdt czy to była opcja i nie kazdy automat miał (mowa o 2,5 z roku 2001-2003)

Z tego co wiem to była opcja tylko w autach z A/T, ja mam wersję Limited i mam VDC w Legacy MY"99 EU. Nie mam tylko w środku wyłącznika do VDC ale wpinasz bezpiecznik i VDC OFF się zapala, muszę tylko sprawdzić czy faktycznie odpina się tylny napęd bo na ten temat zdania są podzielone (być może były jakieś zmiany między modelami).

 

W tym modelu tylny naped sie nie rozlacza, jedynie blokada srodkowego dyferencjalu sie wylacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...