cypis Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Witam tak mi sie zdaje że odpowiednie miejsce jak nie to prosze moda o przesuniecie gdzieś.. Wiec do sedna bo nieznalazlem w sumie konkretnych odpowiedzi jakie sa podstawowe roznice miedzy outbackiem a legacy 2003 rok chodzi mi o lecacy 2,5automat i outbacka H6, czy naped jest podobne (o kontrole trakcji i dystrybucje momentu) zawieszenie czym sie różnia. Auto terotetycznie podobne, a jednak .... Skrzynia wiem ze H6 ma 5 biegów a oprócz tego czym sie rożni (programy budowa). Jak wypada awaryjność outbacka w porównaniu do legacy (i dostepność części) H6 jest na łańcuchu i jakie sa podstawowe bolaczki motoru?? Bo zaczynam sie rozgladać za czymś nowym i wlasnie te 2 modele mnie interesują z nastawiem na outbacka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Ty chyba jaja sobie robisz ? Prawie dwa lata na forum , ponad tysiąc postów , parę pomuków i zadajesz takie pytania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 10 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 hmmm pytam poważnie Czytajac po necie OBK np 5biegow wg forum 4biegi ponoc lepszy od tego w 2,5. Bardziej interesuje mnie rozwiazanie napędu, chodzi mi o system rordziału momętu(VTD), trakcje (legacy ponoc nie da sie wyłaczyc ) System zarządzania moco silnika nie pamietam jak to sie zwało w H6 tylko to jest (VDC????) Czy jedyna rozniaca w zawiasie to amory i spęzyny, bo czytalem o głebszych modyfikacjach(inna rama pomocnicza)? A i wyposarzenie ponoc OBK norma to skora i fotele elektryczne klimatronik szklany dach2 częsciowy radio 2din,automat ?? Ale przeszukalem forum i praktycznie brak potwierdzenia tych info na forum i nie mialem do czynienia z H6 dlatego pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 hmmm pytam poważnie Czytajac po necie OBK np 5biegow wg forum 4biegi ponoc lepszy od tego w 2,5. Bardziej interesuje mnie rozwiazanie napędu, chodzi mi o system rordziału momętu(VTD), trakcje (legacy ponoc nie da sie wyłaczyc ) System zarządzania moco silnika nie pamietam jak to sie zwało w H6 tylko to jest (VDC????) Czy jedyna rozniaca w zawiasie to amory i spęzyny, bo czytalem o głebszych modyfikacjach(inna rama pomocnicza)? A i wyposarzenie ponoc OBK norma to skora i fotele elektryczne klimatronik szklany dach2 częsciowy radio 2din,automat ?? Ale przeszukalem forum i praktycznie brak potwierdzenia tych info na forum i nie mialem do czynienia z H6 dlatego pytam a jakim roczniku myślisz ? rzeczy, o których piszesz wchodziły po kolei. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 do 2003 OBK (mnie interesuje model 2002 -03 ostatnia seria przed nowy mmodelem)NiestetY nie mialem do czynienia z tym autam a interesuje mnie wersja H6. Wiem ze jakas modernizacja była po 2000-2001. Gdzies czytalem ze H6 ma opcje wyłaczenia trakcji, i inne przeniesienia napedu, automat 5 biegowy i ponoc inaczej działajaca trakcje. Czy ktos mogl by napisac podstawowe rzeczy czym te auta sie roznia (modele 2002) legacy2,5 i outback (model H6) automaty. Bardziej roznice techniczne(silnik hamulce zawieszenie naped) a nie ze ma inne zderzaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 szczur75 ma takiego OBKa :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 szczur75 ma takiego OBKa :wink: Podglądałaś.... :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Ano Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 cypis, wystarczy się przejechać 2.5 i H6. Odpowiedź jest jedna. Jeśli wolisz jeździć bez kontroli trakcji szukaj LLBean - nie miał VDC. 5EAT był chyba w następnej wersji nadwoziowej dopiero. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 własnie na allegro był H6 i facet wyraznie sie chawalił ze ma 5biegów dlatego to mnie zaciekawiło bo tez tak myslalem ... dyfry i ustawienie vdc w legasiu o obkjest takie samo z tego samego roku|| ps co to za wersja LLBean Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 LLBean? Lepsze (niewiele) wyposażenie i brak VDC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 wiesz nie ze nie chce bo to fajna sprawa zaciekawiło mnie ze jest funkcja OFF . wszystkie outbacki maja vdc vdt, i w jakich legacy to jest ( jak co to mnie interesuje 2,5l w legacy a obk H6 lub 2,5) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 wszystkie outbacki maja vdc vdt Mój ma z systemów tylko ABS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 wszystkie outbacki maja vdc vdt a co to? bo w moim tego nie ma :roll: Mój ma tylko ABS... i reduktor :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 wszystkie outbacki maja vdc vdt Tez mi sie gdzies obilo o uszy, ze My03 2.5 mialy, za to w nowszym modelu (My04) (2.5 M/T) juz nie ma kontroli trakcji, pytanie tylko dlaczego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 http://www.motonews.pl/subaru/news-64-o ... -kola.html poprostu troche nieładu w info posiadam, dlatego pytam o roznice w napedzie i silniku miedzy legacy a outbackiem.... Widzialem vdc vdt w akcji i robi wrazenie zwlaszcza w kopnym terenia i podjazdach...ale nie mam pojecia w jakich modelach bylo w jakich nie a w jakich to byla opcja. Aha mowa oczywiscie o A/T bo te najbardziej mnie ineresuja Apal z tego co wyszperalem to ponoc wszystkie outbacki H6 3,0 maja vdc i vdt i w razie kaprysu funkcja off. Ale to jest zaciagniete info z stron UK. Ktos z forumowiczow moze to potwierdzic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Apal z tego co wyszperalem to ponoc wszystkie outbacki H6 3,0 maja vdc i vdt i w razie kaprysu funkcja off. ja mam 2,5 MT, ale Mój ma z systemów tylko ABS. więc coś się tu nie zgadza :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 dlatego postał ten temat Z pozoru błache pytanie za ktore zostałem wysmiany ale co do legacy kontra OBK moge zadac kilka jeszcze bo mam sporo rozbierznych info :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 VDC było w automatach . Nie ma znaczenia silnik . Ja mam 2000 r i hardcor ma 2000 r z silnikiem 2,5 więc mam porównanie . Mój ma VDC bo automat . W aucie hardcora nie ma VDC bo manual . Dziś w terenie kilka razy zapaliła mi się kontrolka z ślizgającym się samochodzikiem . U hardcora nawet nie ma tej kontrolki . Niestety nie da się tego wyłączyć z miejsca kierowcy . Może w H6 się da wyłączyć , ale tego nie pamiętam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 da się, precyzyjnym uderzeniem młotka.... :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 dlatego postał ten temat Z pozoru błache pytanie za ktore zostałem wysmiany ale co do legacy kontra OBK moge zadac kilka jeszcze bo mam sporo rozbierznych info :???: Nie zostałeś wyśmiany . Te tematy się przewijają ciągle , tylko że na niektóre sprawy nie zwracasz uwagi . Bardzo mało osób interesuje się OBK-ami i tyle . Nie miałem takich intencji , aby Cię wyśmiewać , myślałem , że wiesz i sobie żartujesz . W automatach jest jeszcze kontrolka VDC OFF . Zapalona kontrolka oznacza odłączenie tylnego napędu i niedomaganie układu chłodzenia . [ Dodano: Czw Lis 12, 2009 12:16 am ] da się, precyzyjnym uderzeniem młotka.... :smile: Wiedząc co o tym myślisz , na wszelki wypadek napisałem , że z miejsca kierowcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 a jakie sa roznice miedzy OBK a legacy zawieszeniu?? Tylko amory i sprezyny czy ma jakos pancerniejsze elementy?? No i czy skrzynie i npedy roznia sie w tych autach tzn legacy i obk?? Szukam szczerze powiem OBK H6 ale tego jak na lekarsto nawet na zachodzie..... z braku laku legacy lub OBK 2,5 dlatego mnie roznice interesuja czy warto doplaca sporo wiecej za OBK 2,5 jak to nie jest H6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 a jakie sa roznice miedzy OBK a legacy zawieszeniu?? Tylko amory i sprezyny czy ma jakos pancerniejsze elementy??No i czy skrzynie i npedy roznia sie w tych autach tzn legacy i obk?? Szukam szczerze powiem OBK H6 ale tego jak na lekarsto nawet na zachodzie..... z braku laku legacy lub OBK 2,5 dlatego mnie roznice interesuja czy warto doplaca sporo wiecej za OBK 2,5 jak to nie jest H6 W tamtych rocznikach różnic cenowych nie widzę . Różnice w zawieszeniu są między kombi i sedan . OBK jest zawsze kombi i jest wyżej zawieszony , ma zawias samopoziomujący . Legacem nie jeżdziłem więc Ci nie będę zmyślał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 12 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 lo legacy AT tez mialo vdc i vdt czy to była opcja i nie kazdy automat miał (mowa o 2,5 z roku 2001-2003) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 a jakie sa roznice miedzy OBK a legacy zawieszeniu?? Tylko amory i sprezyny czy ma jakos pancerniejsze elementy??No i czy skrzynie i npedy roznia sie w tych autach tzn legacy i obk?? Szukam szczerze powiem OBK H6 ale tego jak na lekarsto nawet na zachodzie..... z braku laku legacy lub OBK 2,5 dlatego mnie roznice interesuja czy warto doplaca sporo wiecej za OBK 2,5 jak to nie jest H6 Trochę podsumowując. - Legacy/OBK w EU do MY06 miały 4 biegowy AT z VDC. H6 były tylko AT z wyłączeniem Legacy SpecB gdzie był 6 MT - 2.5 MT maja wiskozę z tylu i reduktor bez żadnych systemów. AT tego nie mają. - w 2.5 MY02 zmiana silnika z DOHC na OHC lub odwrotnie. problemy z uszczelkami pod głowicą. - OBK ma inne amortyzatory ( tył z systemem samopoziomowania ), sprężyny, elementy gumowe ( tuleje wahaczy itp. ) też są inne. - LBean to limitowana wersja zdaje się z MY04. Dwukolorowe nadwozie i różne gadżety wewnątrz. specyfikacje i fotki wersji ze stanów znajdziesz tutaj : http://www.cars101.com/outback.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się