Jaco46VR Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 o chyba ja tez bede musial u siebei troszeczke zarowek kupic i wymienic nawet nei wiedzialem ze niektore przyciski sa podswietlane hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 W sobote również rozbieram celem wymiany Mam większy problem hehe po przeczytaniu tego wątku przypomniałem sobie, że na desce jest zegarek. Tyle czasu nie działa, że zapomniałem o jego istnieniu. Kiedyś jak kończył swój żywot to raz działał, raz nie. Jakies sugestie? Czy poprostu padł ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S1M0N Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 To i ja dorzucę swoje trzy grosze Poczytałem dokładnie temat i zakupiłem jedną żarówkę W3W i trzy W1,2W, po czym zabrałem się za demontaż zegarów (GF MY99, wolnossak). No i niestety tylko żarówka W3W mi się przydała, pozostałe trzy okazały się mocno nietypowe - nie były to ani W1,2W, ani W3W. Także pojawił się kolejny typ żarówek, które można spotkać w zegarach Żarówka wygląda następująco: (zdjęcie zapożyczone z innego tematu na forum, o zegarach w WRX, mam nadzieję, że się nikt za to nie obrazi ) Zjeździłem kilka sklepów, zarówno motoryzacyjnych, jak i elektronicznych. Po zobaczeniu zdjęcia żaden ze sprzedawców nie był w stanie mi pomóc, nawet po długich przeszukiwaniach wszelkich katalogów. Z wyjątkiem Pana pracującego w niewielkim, motoryzacyjnym sklepiku, który jak twierdzi "ma wszystkie rodzaje żarówek" I coś w tym chyba musi być Powiedział, że są to typowo fordowskie żaróweczki, których w ciągu roku sprzedaje nie więcej jak 10 sztuk Cena: 4,90 za sztukę Kupiłem, założyłem i teraz świeci elegancko i całkiem równomiernie Także chyba najlepszą opcją jest wstępne dostanie się do zegarów i sprawdzenie żarówek, a dopiero potem ich zakup - bo jak widać co klasyk to obyczaj Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlik Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Zebrałem się w końcu dzisiaj i, korzystając z powyższego manuala (dzięki Xionc), wymieniłem w GTku żarówki we włącznikach świateł przeciwmgielnych, awaryjnych i ogrzewania tylnej szyby. Potwierdzam, włącznik awaryjnych nalepiej rozbierać w pozycji włączony ("ON"), nie ma wtedy problemu z wypadającymi sprężynkami, itp. Teraz czas na konsolę środkową... Co to za żarówki "T5"? To to samo, co W5W, czyli takie wciskane jak np. w postojówkach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Zebrałem się w końcu dzisiaj i, korzystając z powyższego manuala (dzięki Xionc), wymieniłem w GTku żarówki we włącznikach świateł przeciwmgielnych, awaryjnych i ogrzewania tylnej szyby. Potwierdzam, włącznik awaryjnych nalepiej rozbierać w pozycji włączony ("ON"), nie ma wtedy problemu z wypadającymi sprężynkami, itp. Teraz czas na konsolę środkową... Co to za żarówki "T5"? To to samo, co W5W, czyli takie wciskane jak np. w postojówkach? Tak, też są takie płaskie, wciskane. Oryginalne mają zielone kapturki, które mi udało się zdjąć, ale nie było to łatwe i za drugim razem kupiłbym po od razu zielone żarówki(akurat wtedy na wolumenie nie mieli ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal Wojtowicz Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Odświeżę trochę wątek po raz kolejny Otóż próbowałem skorzystać z manuala na pierwszej stronie, ale nie okazał się on w pełni pomocny. Oto mój panel środkowy. odkręciłem właściwe śrubki, zdjąłem gałkę zmiany biegów, nawet doszedłem do tego, że panel nawiewu trzeba wypchnąć od wewnątrz, ale nie wiem i nie widzę tam za dużo, co i jak odpiąć, żeby go wyjąć? Przy zegarach zdjąłem osłonę, odpiąłem wtyczki i tu zaczyna się różnica - moje zegary przykręcone są na 4, a nie na 3 śrubki. z tyłu po bokach mają dwie duże wtyczki (udało mi się je odpiąć), wymacałem jeszcze jedną, mniejszą (nie udało mi się położyć zegarów "na plecy"), a także jakąś umazaną smarem linkę (od prędkościomierza?) Jakieś koncepcje, jak to odpiąć? Zegar świeci na zielono, a chciałbym przerobić go na kolor amberowy/pomarańczowy. Ktoś ma jakieś doświadczenie w tej kwestii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Odkop. Jak zdemontować obudowę kratek środkowego nawiewu? Jest on scalony z dolną częścią środkowego schowka. Od spodu wykręciłem uchwyt na napoje, podłoga schowka też od podszybia wyskakuje, coś jednak obudowe kratek trzyma. I jak wyciągnąć same kratki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonasz Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Jak otworzysz środkowy schowek masz tam 2 zaślepki, Wyjmujesz je lekko podważając od przodu. Pod nimi są śrubki, odkręcasz je. Żeby zdjąć schowek musisz go pociągnąć energicznie, ale z wyczuciem do siebie. Kratki nawiewu są na 'wcisk', sam zobaczysz jak je wyjąć 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Kratki trzeba wyciągnac pierwsze? Czy najpierw ramka, a potem kratki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonasz Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Jak wolisz, ja polecam najpierw cala ramke wyjąć, bo kratki jest potem niewygodne równo włożyć 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexter4127 Opublikowano 31 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 Odkopię temat. Panowie, czy żeby zdjąć konsolę środkową trzeba najpierw zdemontować podłokietnik i tunel, czy ten element sam zejdzie? Próbowałem ją odpiąć i udało mi się odczepić jedynie górne i boczne zaczepy, a dół trzyma. Ogólnie rzecz biorąc potrzebuję zdemontować kieszeń na radio w celu dostania się do kostek pod nią aby zamontować nowe radio w miejsce starego kaseciaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 31 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 Odkopię temat. Panowie, czy żeby zdjąć konsolę środkową trzeba najpierw zdemontować podłokietnik i tunel, czy ten element sam zejdzie? Próbowałem ją odpiąć i udało mi się odczepić jedynie górne i boczne zaczepy, a dół trzyma. Ogólnie rzecz biorąc potrzebuję zdemontować kieszeń na radio w celu dostania się do kostek pod nią aby zamontować nowe radio w miejsce starego kaseciaka. Wystarczy, że najpierw wypniesz ten element dookoła lewarka skrzyni biegów. Żeby to sobie ułatwić możesz podnieść przednią część tego plastiku od ręcznego. Mam nadzieję, że mniej/więcej domyślisz się o które elementy mi chodzi . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexter4127 Opublikowano 31 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 Dzięki bardzo, udało się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schwefel Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2020 W dniu 4.04.2014 o 22:27, S1M0N napisał: Poczytałem dokładnie temat i zakupiłem jedną żarówkę W3W i trzy W1,2W, po czym zabrałem się za demontaż zegarów (GF MY99, wolnossak). No i niestety tylko żarówka W3W mi się przydała, pozostałe trzy okazały się mocno nietypowe - nie były to ani W1,2W, ani W3W. Także pojawił się kolejny typ żarówek, które można spotkać w zegarach Żarówka wygląda następująco: Z zegarami w GTeku walczę już drugi rok, najpierw kupiłem żaróweczki 1,4W 14V, bo te zwykłe 1,2W 12V padają szybko. Niestety świeciły tak, że wskazówki były ledwo widoczne a tarcze ciemne. Później przyszła kolej na LEDy różnej barwy, niestety te zielone nie chciały współpracować z pomarańczowymi wskazówkami i wychodziło "gówno w lesie", ciepłe białe były spoko ale trochę za słabe, zostawały zimne białe ale z tymi zegary z zielonych robiły się błękitne. Po długich poszukiwaniach znalazłem odpowiednie do podświetlenia tarcz (łącznie 3 żaróweczki) numer części 85066GA390 https://www.monotaro.com/p/7441/6405/ Poprzedni właściciele najwidoczniej olali temat, bo bak podświetlała W5W aż osmoliła oprawkę, a tarcze podświetlały 1,2W 12V, więc nawet nie miałem jednej żaróweczki na wzór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się