Jump to content

Wydech Forester Diesel


MirekEm
 Share

Recommended Posts

Wczoraj popołudniu odebrałem mojego wymarzonego Forestera a dzis po przejechaniu 275 km stwierdziłem w tłumiku (przy uchwycie) rdzę jakiej nie powstydziłby się dwadzieścia lat temu mój 12 letni maluch :)

 

Z czego oni k...a robią te tłumiki?? -------------

Oczywiście tłumik nie jest objęty gwarancją (na wygląd )

Link to comment
Share on other sites

Jest ze stali nierdzewnej.

Kolego, buduję oczyszczalnie ścieków i wiem jak wygląda stal nierdzewna, ta napewno nie jest nierdzewna :)

Link to comment
Share on other sites

Może

Oczywiście tłumik nie jest objęty gwarancją (na wygląd )

 

z tym, że chyba nie na pewno....może nie ma gwarancji na wygląd, ale na korozję w każdej postaci jest na pewno, najpierw zgłoś w ASO, a potem się wkurzaj.... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Może
Oczywiście tłumik nie jest objęty gwarancją (na wygląd )

 

z tym' date=' że chyba nie na pewno....może nie ma gwarancji na wygląd, ale na korozję w każdej postaci jest na pewno, najpierw zgłoś w ASO, a potem się wkurzaj.... :smile:[/quote']

 

No to podejdź do tego tak, żeby zgłosić TO muszę zrobić sobie ekstra wycieczkę (w jedną stronę 150km) i co mam być zadowolony?? :)

Link to comment
Share on other sites

No to podejdź do tego tak, żeby zgłosić TO muszę zrobić sobie ekstra wycieczkę (w jedną stronę 150km) i co mam być zadowolony?? :)

A próbowałeś się dowiedzieć telefonicznie? podzwonić po różnych ASO, uzyskać różne (może sprzeczne :lol:) opinie?

Rdza w nowym samochodzie, jak nie był walony to chyba podchodzi pod gwarancję, niezależnie czy to tłumik, czy rant klapy bagażnika...

Link to comment
Share on other sites

MirekEm nie martw sie, rdzewienie tlumikow w foresterze to normalka i nalezy sie przyzwyczaic, twoj egzemplarz nie jest jakiś wyjątkowy :wink: Slyszalem teorię że to efekt transportu morskiego (sól osiada na tłumiku przez kilka tygodni i powoduje potem podatność blachy na korodowanie). Jest to na szczescie kwestia bardziej estetyczna niz praktyczna - zanim ci ten nalot przeżre blache, zdazysz juz raczej auto wymienic. Wątpię zeby ci wymienili z takiego powodu tłumik na gwarancji. Jak ci zalezy, mozna tłumik wyczyscic i pomalowac specjalną farbą i jest jak nowy :smile:

Link to comment
Share on other sites

Greg uspokoiłeś mnie

 

to dobrze, bo zamiast martwic z nowym autkiem lepiej sie z niego cieszyc :wink: poczekaj spokojnie do pierwszego przegladu, ocenisz wtedy stan wydechu i ew. bedzie mozna podjac jakies działania...

Link to comment
Share on other sites

mozna tłumik wyczyscic i pomalowac specjalną farbą i jest jak nowy

 

tak swoją drogą czy ktoś słyszał o lakierze bezbarwnym antykorozyjnym, odpornym na wysoką temperaturę?

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

A swoją drogą jestem ciekaw po co koledze bezbarwny?

(A pomuka poproszę o ile się należy)

 

-- 6 lis 2010, o 16:58 --

 

...dodam jeszcze, że poprzedniej zimy to mi nawet plamy korozyjne wyskoczyły na nierdzewnej nasadce na końcówkę tłumika, która swoją drogą nieźle maskuje problem.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...