Skocz do zawartości

P0447 - układ odprowadzania par paliwa


ares

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc mecze sie z bledem ECU:

P0447 - Układ odprowadzania par paliwa obwód ster.went. - przerwa

lub jak kto woli

P0447 EVAP VENT CONTROL CIRCUIT OPEN

 

wie ktos z czym to sie je ? szukalem tego ukladu pod autem i pod prawym kolem pod zderzakiem tylnym znalazlem mocno ublocona wtyczke do czegos - myslalem, ze to ten EVAP wyjalem, przeczyscilem i skasowalem blad - niestety to nie to.

Wszelkie wskazowki gdzie szukac, co wyczyscic bardzo przydatne - poleca pomuki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc mecze sie z bledem ECU:

P0447 - Układ odprowadzania par paliwa obwód ster.went. - przerwa

lub jak kto woli

P0447 EVAP VENT CONTROL CIRCUIT OPEN

 

wie ktos z czym to sie je ? szukalem tego ukladu pod autem i pod prawym kolem pod zderzakiem tylnym znalazlem mocno ublocona wtyczke do czegos - myslalem, ze to ten EVAP wyjalem, przeczyscilem i skasowalem blad - niestety to nie to.

Wszelkie wskazowki gdzie szukac, co wyczyscic bardzo przydatne - poleca pomuki :)

 

Sprawdź czy masz dobrze zakrecony korek od wlewu paliwa , ewentualnie czy jest on szczelny , sprawdz czy masz napiecie we wtyczce do czujnika w zbiorniku oparów, moze być przrwa w instalacji, no i oczywiście sam zbiornik oparów moze być uszczkodzony, sprawdź róznież przewody które dochodza i wychodzą od niego, powinny być szczelne bo panuje tam podcisnienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem smierdzi :( ale to chyba z baniaczka.

W Imprezie to 'to' widzialem, duze takie, czarne :wink: A Turbo-Dziadek tez ma taki balast?

 

Edwin, fajnie ze jestes, moze cos podpowiesz... zalozylem do T-Dz sruby Monroe do regulacji tylnego zawieszenia i max. negatyw jaki sie udalo zrobic to 0,5 stopnia. Buda prosciutka. Legac ma inne wahacze niz GT czy tez te sruby do kitu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem smierdzi :( ale to chyba z baniaczka.

W Imprezie to 'to' widzialem, duze takie, czarne :wink: A Turbo-Dziadek tez ma taki balast?

 

Edwin, fajnie ze jestes, moze cos podpowiesz... zalozylem do T-Dz sruby Monroe do regulacji tylnego zawieszenia i max. negatyw jaki sie udalo zrobic to 0,5 stopnia. Buda prosciutka. Legac ma inne wahacze niz GT czy tez te sruby do kitu?

 

jesli tyle Ci wyszło , to znaczy ze masz coś krzywe, na tych śrubach jak jest wszystko piko bello , uzyskujesz do 2,0 w minusie

Buda moze byc prosta, krzywa moze moze byc zwrotnica, wahacz , belka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, to moze sie cos pokrecilo diagnostom, albo jak to zakladali. Az trudno uwiezyc... no bo jak tak samo krzywe dla obu kol? Nie...

Zrobie zdjecie jak to jest zalozone i Ci przysle. Dzieki.

Bo ja chce drugie takie do Imprezy... ale takie co ponad -1 dadza :???:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, to moze sie cos pokrecilo diagnostom, albo jak to zakladali. Az trudno uwiezyc... no bo jak tak samo krzywe dla obu kol? Nie...

Zrobie zdjecie jak to jest zalozone i Ci przysle. Dzieki.

Bo ja chce drugie takie do Imprezy... ale takie co ponad -1 dadza :???:

 

0,5 w minusie to po kilku latach eksploatacji , wychodzi samo bez śrub :twisted: serio, albo coś nie halo z montażem, albo geometria, albo coś krzywe, innej opcji brak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sie tutaj troszeczkę podepnę, wywaliłem te wszystkie gajgi od oparów ( w trakcie przeróbki na równoległy) i został mi ten przewód ktory wchodzi do komory silnika. teraz mam pytanko, mogę go po prostu zaslecic, żeby nie capiło paliwem ?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sie tutaj troszeczkę podepnę, wywaliłem te wszystkie gajgi od oparów ( w trakcie przeróbki na równoległy) i został mi ten przewód ktory wchodzi do komory silnika. teraz mam pytanko, mogę go po prostu zaslecic, żeby nie capiło paliwem ?

 

Pozdrawiam.

 

mówisz o tym trzecim przewodzie co idzie do kolektora ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...