ares Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Czesc mecze sie z bledem ECU: P0447 - Układ odprowadzania par paliwa obwód ster.went. - przerwa lub jak kto woli P0447 EVAP VENT CONTROL CIRCUIT OPEN wie ktos z czym to sie je ? szukalem tego ukladu pod autem i pod prawym kolem pod zderzakiem tylnym znalazlem mocno ublocona wtyczke do czegos - myslalem, ze to ten EVAP wyjalem, przeczyscilem i skasowalem blad - niestety to nie to. Wszelkie wskazowki gdzie szukac, co wyczyscic bardzo przydatne - poleca pomuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Czesc mecze sie z bledem ECU:P0447 - Układ odprowadzania par paliwa obwód ster.went. - przerwa lub jak kto woli P0447 EVAP VENT CONTROL CIRCUIT OPEN wie ktos z czym to sie je ? szukalem tego ukladu pod autem i pod prawym kolem pod zderzakiem tylnym znalazlem mocno ublocona wtyczke do czegos - myslalem, ze to ten EVAP wyjalem, przeczyscilem i skasowalem blad - niestety to nie to. Wszelkie wskazowki gdzie szukac, co wyczyscic bardzo przydatne - poleca pomuki Sprawdź czy masz dobrze zakrecony korek od wlewu paliwa , ewentualnie czy jest on szczelny , sprawdz czy masz napiecie we wtyczce do czujnika w zbiorniku oparów, moze być przrwa w instalacji, no i oczywiście sam zbiornik oparów moze być uszczkodzony, sprawdź róznież przewody które dochodza i wychodzą od niego, powinny być szczelne bo panuje tam podcisnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 A teraz tak 'krowie na rowie' co to ustrojstwo daje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 A teraz tak 'krowie na rowie' co to ustrojstwo daje? to że Ci nie śmierdzi paliwem w aucie :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Czasem smierdzi ale to chyba z baniaczka. W Imprezie to 'to' widzialem, duze takie, czarne :wink: A Turbo-Dziadek tez ma taki balast? Edwin, fajnie ze jestes, moze cos podpowiesz... zalozylem do T-Dz sruby Monroe do regulacji tylnego zawieszenia i max. negatyw jaki sie udalo zrobic to 0,5 stopnia. Buda prosciutka. Legac ma inne wahacze niz GT czy tez te sruby do kitu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Czasem smierdzi ale to chyba z baniaczka.W Imprezie to 'to' widzialem, duze takie, czarne :wink: A Turbo-Dziadek tez ma taki balast? Edwin, fajnie ze jestes, moze cos podpowiesz... zalozylem do T-Dz sruby Monroe do regulacji tylnego zawieszenia i max. negatyw jaki sie udalo zrobic to 0,5 stopnia. Buda prosciutka. Legac ma inne wahacze niz GT czy tez te sruby do kitu? jesli tyle Ci wyszło , to znaczy ze masz coś krzywe, na tych śrubach jak jest wszystko piko bello , uzyskujesz do 2,0 w minusie Buda moze byc prosta, krzywa moze moze byc zwrotnica, wahacz , belka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Kurcze, to moze sie cos pokrecilo diagnostom, albo jak to zakladali. Az trudno uwiezyc... no bo jak tak samo krzywe dla obu kol? Nie... Zrobie zdjecie jak to jest zalozone i Ci przysle. Dzieki. Bo ja chce drugie takie do Imprezy... ale takie co ponad -1 dadza :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Kurcze, to moze sie cos pokrecilo diagnostom, albo jak to zakladali. Az trudno uwiezyc... no bo jak tak samo krzywe dla obu kol? Nie...Zrobie zdjecie jak to jest zalozone i Ci przysle. Dzieki. Bo ja chce drugie takie do Imprezy... ale takie co ponad -1 dadza :???: 0,5 w minusie to po kilku latach eksploatacji , wychodzi samo bez śrub serio, albo coś nie halo z montażem, albo geometria, albo coś krzywe, innej opcji brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Tak sie tutaj troszeczkę podepnę, wywaliłem te wszystkie gajgi od oparów ( w trakcie przeróbki na równoległy) i został mi ten przewód ktory wchodzi do komory silnika. teraz mam pytanko, mogę go po prostu zaslecic, żeby nie capiło paliwem ? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Tak sie tutaj troszeczkę podepnę, wywaliłem te wszystkie gajgi od oparów ( w trakcie przeróbki na równoległy) i został mi ten przewód ktory wchodzi do komory silnika. teraz mam pytanko, mogę go po prostu zaslecic, żeby nie capiło paliwem ? Pozdrawiam. mówisz o tym trzecim przewodzie co idzie do kolektora ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ares Opublikowano 10 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 carfit ten uklad to taki spory czarny prostokat pod tylnym zderzakiem na oko wielkosci akumulatora ? bo jeszcze pod auto nie wlazilem od ostatniego czyszczenia 'czegos co mialobyc tym' a w aucie mi nie smierdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 carfit, teraz to juz one ida zupełnie inaczej, ale to jest ten trzeci (dwa pierwsze to zasilanie i powrót paliwa). Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się