Jump to content

wymiana rozrządu


jeedrass
 Share

Recommended Posts

Najwyzszy czas zmienic rozrząd, bo juz jakies dziwne dzwieki z niego dochadza. Gdzie dostane tani i w miare dobry i jaki to koszt??na jakie firmy uwazac??jest konieczna wymiana pompy wody?bo to chyba najdrozsza sprawa...:/

Link to comment
Share on other sites

Dobrym zwyczajem jest wymiana pompy wody.

Jesli masz na tym oszczedzic, to odpusc sobie takze wymiane pozostalych rolek.

Wlasciwie to moze i nawet paska... po co brnac w koszta :)

 

Przepraszam za sarkazm.

 

Jak robic, to porzadnie.

 

Co do czesci, to ASO na pewno Ci zaoferuje zestaw. Jest takze pare innych firm sprzedajacych czesci do rozrzadu, ale w zwiazku z faktem, iz firmy owe sa straszliwa konkurencja godzac w zyski wlasciciela tego forum, podam Ci namiary w wiadomosci prywatnej.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

pompa wody to nie najdroższa sprawa OEM to firma GMB koszt chyba 180zl i w autach w ktorych napędzana jest z paska zaleca sie wymiane!!!

Pasek to wg uznania ja kupowalem continentala cos 100zl

Reszta to rolki i napinacz rivile (chyba tak sie pisze ) w środku sa pakowane orginały KOYO i to szło na pierwszy montaż.

Koszt częsci jak poszukasz po allegro to ok 900zl ASO ok 1300zl jak mnie pamieć nie myli.

Nie wiem jaki masz motor ale jak masz ręczną regulacje luzu zaworowego warto zrobic regulacja.

A przy okazji uszczelki pod dekle i male uszczelki pod śróby chyba 200zl to wychodzilo

i zmienic uszczelnienia na wale i wałkach 3szt po 18zl.

 

Robocizna wyjdzie cie z 100zl wiecej a zapomnisz o temacie na dłogo(uszczelnienia lubia ciec) a wtedy czeka cie zdejmowanie raz jeszcze rozrządu :evil:

:evil:

Link to comment
Share on other sites

pompa wody to nie najdroższa sprawa OEM to firma GMB koszt chyba 180zl

 

Pompa wody w GT/WRX/STI jest inna jak w N/A i droższa :roll:

w autach w ktorych napędzana jest z paska zaleca sie wymiane!!!
bzdura :twisted:
to ok 900zl ASO ok 1300zl jak mnie pamieć nie myli.

moze do N/A :roll:

ale jak masz ręczną regulacje luzu zaworowego warto zrobic regulacja.

nie ma ręcznej :cool:

i zmienic uszczelnienia na wale i wałkach 3szt po 18zl.

 

jest 5 szt :roll:

 

a tak po za tym to sie wszystko zgadza :wink: :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

to ok 900zl ASO ok 1300zl jak mnie pamieć nie myli.

moze do N/A :roll:

Carfit, ja wiem gdzie mają rozrząd do WRX za 1130 zł :mrgreen:

 

a ja nie wiem :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Ja zrobiłem na japońskich częściach tak jak wyżej wymienione z pompą za 700 zł z robocizną :shock: ale fakt subaru co do serwisu tanie nie jest.

Szukałem właśnie informacji na temat regulacji luzów zaworowych i już się pogubiłem - w jakich silnikach się reguluje zawory??? JA mam 2.0 N/A 115KM??

Link to comment
Share on other sites

Szukałem właśnie informacji na temat regulacji luzów zaworowych i już się pogubiłem - w jakich silnikach się reguluje zawory??? JA mam 2.0 N/A 115KM??

Zalezy od rocznika, pierwsze mialy samo regulatory, pozniejsze plytki.

Link to comment
Share on other sites

a tak po za tym to sie wszystko zgadza

Szacun.

Lubię jak fachowiec znęca się nad pseudofachowcami. Szkoda, że mało kto jak nie jest pewien na 100% to jednak doradza innym.

Ale, żeby nie było OT. Ja mając samochód też z T ale niestety tylko 177KM ba łbym się robić rozrząd byle jak, szczególnie gdybym mieszkał w Poznaniu lub W-wie bo tam są naprawdę dobre serwisy. Może nie tanie i może nie "the best" ale napewno takie, które rozrząd ogarniają. No ale do odważnych świat należy. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

pompa wody to nie najdroższa sprawa OEM to firma GMB koszt chyba 180zl

 

Pompa wody w GT/WRX/STI jest inna jak w N/A i droższa :roll:

w autach w ktorych napędzana jest z paska zaleca sie wymiane!!!
bzdura :twisted:
to ok 900zl ASO ok 1300zl jak mnie pamieć nie myli.

moze do N/A :roll:

ale jak masz ręczną regulacje luzu zaworowego warto zrobic regulacja.

nie ma ręcznej :cool:

i zmienic uszczelnienia na wale i wałkach 3szt po 18zl.

 

jest 5 szt :roll:

 

a tak po za tym to sie wszystko zgadza :wink: :mrgreen:

 

gdyby to był mój temat to bym Ci pomuka wlepił :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Szukałem właśnie informacji na temat regulacji luzów zaworowych i już się pogubiłem - w jakich silnikach się reguluje zawory??? JA mam 2.0 N/A 115KM??

Zalezy od rocznika, pierwsze mialy samo regulatory, pozniejsze plytki.

 

Czyli jak mam rocznik 96 to......

Link to comment
Share on other sites

Szukałem właśnie informacji na temat regulacji luzów zaworowych i już się pogubiłem - w jakich silnikach się reguluje zawory??? JA mam 2.0 N/A 115KM??

Zalezy od rocznika, pierwsze mialy samo regulatory, pozniejsze plytki.

 

Czyli jak mam rocznik 96 to......

Myslalem co innego a co innego napisalem, w nowych regulujesz srubkami.

Rocznika nie znam. "Phase 1" mialy samoregulatory, ale nie wiem czy do konca. Jesli masz swiece zaplonowe wkladane od gory pod katem, a nie przez pokrywe zaworow to masz samoregulatory

Link to comment
Share on other sites

Edycja moderatora

 

III. Przymusowy urlop od Forum przysługuje m.in. za:

a) prowadzenie u nas działalności komercyjnej związanej z motoryzacją,

B) promowanie działalności konkurencyjnej wobec gospodarza Forum (SIP),

 

Tym razem TYLKO pasek. Następnym razem będzie ban

Link to comment
Share on other sites

pompa wody to nie najdroższa sprawa OEM to firma GMB koszt chyba 180zl

 

Pompa wody w GT/WRX/STI jest inna jak w N/A i droższa :roll:

w autach w ktorych napędzana jest z paska zaleca sie wymiane!!!
bzdura :twisted:
to ok 900zl ASO ok 1300zl jak mnie pamieć nie myli.

moze do N/A :roll:

ale jak masz ręczną regulacje luzu zaworowego warto zrobic regulacja.

nie ma ręcznej :cool:

i zmienic uszczelnienia na wale i wałkach 3szt po 18zl.

 

jest 5 szt :roll:

 

a tak po za tym to sie wszystko zgadza :wink: :mrgreen:

 

Z tego co pamietam w tym modelu były reg.reczne (sti z tego co pamietam a nie wiedzialem co ma autor postu..w sumie tylko na zdjecie zerknolem a potem dodal ze to wrx)

 

A tak pozatym dziekuje za wszelkie poprawki troche wiecej wiedzy sie przyda :oops:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm o uszczelnieniach myslalem od str przodu bo to najlepiej przy wymiane rozrzadu zrobic (tył mozna zawsze taki był moj zamysł!!)

 

DOHC ma cztery wałki = 4 uszczelniacze + 1 na wał korbowy daje jak w mordę Carfitowe 5 sztuk :razz:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...