jeedrass Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Najwyzszy czas zmienic rozrząd, bo juz jakies dziwne dzwieki z niego dochadza. Gdzie dostane tani i w miare dobry i jaki to koszt??na jakie firmy uwazac??jest konieczna wymiana pompy wody?bo to chyba najdrozsza sprawa...:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Dobrym zwyczajem jest wymiana pompy wody. Jesli masz na tym oszczedzic, to odpusc sobie takze wymiane pozostalych rolek. Wlasciwie to moze i nawet paska... po co brnac w koszta Przepraszam za sarkazm. Jak robic, to porzadnie. Co do czesci, to ASO na pewno Ci zaoferuje zestaw. Jest takze pare innych firm sprzedajacych czesci do rozrzadu, ale w zwiazku z faktem, iz firmy owe sa straszliwa konkurencja godzac w zyski wlasciciela tego forum, podam Ci namiary w wiadomosci prywatnej. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 jest konieczna wymiana pompy wody?bo to chyba najdrozsza sprawa...:/ Najdroższą sprawą może się okazać zaniechanie wymiany któregoś z elementów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 pompa wody to nie najdroższa sprawa OEM to firma GMB koszt chyba 180zl i w autach w ktorych napędzana jest z paska zaleca sie wymiane!!! Pasek to wg uznania ja kupowalem continentala cos 100zl Reszta to rolki i napinacz rivile (chyba tak sie pisze ) w środku sa pakowane orginały KOYO i to szło na pierwszy montaż. Koszt częsci jak poszukasz po allegro to ok 900zl ASO ok 1300zl jak mnie pamieć nie myli. Nie wiem jaki masz motor ale jak masz ręczną regulacje luzu zaworowego warto zrobic regulacja. A przy okazji uszczelki pod dekle i male uszczelki pod śróby chyba 200zl to wychodzilo i zmienic uszczelnienia na wale i wałkach 3szt po 18zl. Robocizna wyjdzie cie z 100zl wiecej a zapomnisz o temacie na dłogo(uszczelnienia lubia ciec) a wtedy czeka cie zdejmowanie raz jeszcze rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeedrass Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 mam wrx 2.0T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 pompa wody to nie najdroższa sprawa OEM to firma GMB koszt chyba 180zl Pompa wody w GT/WRX/STI jest inna jak w N/A i droższa :roll: w autach w ktorych napędzana jest z paska zaleca sie wymiane!!! bzdura to ok 900zl ASO ok 1300zl jak mnie pamieć nie myli. moze do N/A :roll: ale jak masz ręczną regulacje luzu zaworowego warto zrobic regulacja. nie ma ręcznej :cool: i zmienic uszczelnienia na wale i wałkach 3szt po 18zl. jest 5 szt :roll: a tak po za tym to sie wszystko zgadza :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 to ok 900zl ASO ok 1300zl jak mnie pamieć nie myli. moze do N/A :roll: Carfit, ja wiem gdzie mają rozrząd do WRX za 1130 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 to ok 900zl ASO ok 1300zl jak mnie pamieć nie myli. moze do N/A :roll: Carfit, ja wiem gdzie mają rozrząd do WRX za 1130 zł a ja nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwibel Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Ja zrobiłem na japońskich częściach tak jak wyżej wymienione z pompą za 700 zł z robocizną :shock: ale fakt subaru co do serwisu tanie nie jest. Szukałem właśnie informacji na temat regulacji luzów zaworowych i już się pogubiłem - w jakich silnikach się reguluje zawory??? JA mam 2.0 N/A 115KM?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 a tak po za tym to sie wszystko zgadza :wink: Czyli, jak zwykle, podpis użytkownika się zgadza Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Szukałem właśnie informacji na temat regulacji luzów zaworowych i już się pogubiłem - w jakich silnikach się reguluje zawory??? JA mam 2.0 N/A 115KM?? Zalezy od rocznika, pierwsze mialy samo regulatory, pozniejsze plytki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 a tak po za tym to sie wszystko zgadza Szacun. Lubię jak fachowiec znęca się nad pseudofachowcami. Szkoda, że mało kto jak nie jest pewien na 100% to jednak doradza innym. Ale, żeby nie było OT. Ja mając samochód też z T ale niestety tylko 177KM ba łbym się robić rozrząd byle jak, szczególnie gdybym mieszkał w Poznaniu lub W-wie bo tam są naprawdę dobre serwisy. Może nie tanie i może nie "the best" ale napewno takie, które rozrząd ogarniają. No ale do odważnych świat należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 pompa wody to nie najdroższa sprawa OEM to firma GMB koszt chyba 180zl Pompa wody w GT/WRX/STI jest inna jak w N/A i droższa :roll: w autach w ktorych napędzana jest z paska zaleca sie wymiane!!! bzdura to ok 900zl ASO ok 1300zl jak mnie pamieć nie myli. moze do N/A :roll: ale jak masz ręczną regulacje luzu zaworowego warto zrobic regulacja. nie ma ręcznej :cool: i zmienic uszczelnienia na wale i wałkach 3szt po 18zl. jest 5 szt :roll: a tak po za tym to sie wszystko zgadza :wink: gdyby to był mój temat to bym Ci pomuka wlepił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwibel Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Szukałem właśnie informacji na temat regulacji luzów zaworowych i już się pogubiłem - w jakich silnikach się reguluje zawory??? JA mam 2.0 N/A 115KM?? Zalezy od rocznika, pierwsze mialy samo regulatory, pozniejsze plytki. Czyli jak mam rocznik 96 to...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Szukałem właśnie informacji na temat regulacji luzów zaworowych i już się pogubiłem - w jakich silnikach się reguluje zawory??? JA mam 2.0 N/A 115KM?? Zalezy od rocznika, pierwsze mialy samo regulatory, pozniejsze plytki. Czyli jak mam rocznik 96 to...... Myslalem co innego a co innego napisalem, w nowych regulujesz srubkami. Rocznika nie znam. "Phase 1" mialy samoregulatory, ale nie wiem czy do konca. Jesli masz swiece zaplonowe wkladane od gory pod katem, a nie przez pokrywe zaworow to masz samoregulatory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misior Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Edycja moderatora III. Przymusowy urlop od Forum przysługuje m.in. za: a) prowadzenie u nas działalności komercyjnej związanej z motoryzacją, promowanie działalności konkurencyjnej wobec gospodarza Forum (SIP), Tym razem TYLKO pasek. Następnym razem będzie ban Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 edycja moderatora z napinaczem hydraulicznym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misior Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Sorki ze naruszylem temat tabu, ale ogolnie mowiac to ja nic nie sprzedaje i niewiem ile co kosztuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 edycja moderatora z napinaczem hydraulicznym? Edycje moderatora czesto pachna na tym forum jakims napieciem Byc moze i hydraulicznym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 pompa wody to nie najdroższa sprawa OEM to firma GMB koszt chyba 180zl Pompa wody w GT/WRX/STI jest inna jak w N/A i droższa :roll: w autach w ktorych napędzana jest z paska zaleca sie wymiane!!! bzdura to ok 900zl ASO ok 1300zl jak mnie pamieć nie myli. moze do N/A :roll: ale jak masz ręczną regulacje luzu zaworowego warto zrobic regulacja. nie ma ręcznej :cool: i zmienic uszczelnienia na wale i wałkach 3szt po 18zl. jest 5 szt :roll: a tak po za tym to sie wszystko zgadza :wink: Z tego co pamietam w tym modelu były reg.reczne (sti z tego co pamietam a nie wiedzialem co ma autor postu..w sumie tylko na zdjecie zerknolem a potem dodal ze to wrx) A tak pozatym dziekuje za wszelkie poprawki troche wiecej wiedzy sie przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Hmmm o uszczelnieniach myslalem od str przodu bo to najlepiej przy wymiane rozrzadu zrobic (tył mozna zawsze taki był moj zamysł!!) DOHC ma cztery wałki = 4 uszczelniacze + 1 na wał korbowy daje jak w mordę Carfitowe 5 sztuk :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 poprawilem sie uparlem sie na stary motor ..... wyedytowano i skasowano co by głopot nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 śróby dłogo wyedytowano i skasowano co by głopot nie było niestety dalej są - "zainwestuj" w firefox'a!! Tam jest autokorekta pisowni! ps. wybaczcie offtopa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się