loudner Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Witam padał mi chłodnica od SVX rok 1994 chłodnica wraz z chłodzeniem oleju w skrzyni. Gdzie mogę kupić nową za normalne pieniądze. Pękła mi od góry niestety. Proszę o pomoc bo nie wiem jak sobie poradzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_Jr Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 ja u siebie mam nowa - dorabiana, jak skoncze rozrzad to ją wsadzam. Tyle, że nowa jest bez chlodzenia oleju skrzyni biegów, bo do tego mam osobną małą chlodnice, którą zamontował któryś z poprzednich właścicieli. Za moją płaciłem chyba coś ok.500zl, ale musze to jeszcze sprawdzić bo nie pamiętam dokładnie ile. Aha, żeby ją zrobić to musiałem im zawieźć swoją pęknięta (też u góry) a oni dorobili nową - całą z metalu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Gdzie mogę kupić nową za normalne pieniądze. Moze w US , moze w ASO... Proszę o pomoc bo nie wiem jak sobie poradzić Należy udac sie do firmy ktora naprawia/robi chlodnice.......moze cos wymysla.... AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_Jr Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Panie Andrzeju mamy idealny timing tej odpowiedzi:D Wysłany: Dzisiaj 20:52 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Panie Andrzeju mamy idealny timing tej odpowiedzi:DWysłany: Dzisiaj 20:52 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loudner Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 w usa kosztuja około 150 $. tylko problem jest z wysyłką. A dlaczego mogła pęknąć od góry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_Jr Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 A dlaczego mogła pęknąć od góry? Bo góra jest z tworzywa - czas, wysokie temperatury, zmęczenie materiału i nie wytrzymała. Mi najpierw pękła u góry z prawej to zakleiłem to uszczelniaczem do zbiorników paliwa, pomogło choć troszke podciekało, ale to i tak był mały problem bo tydzień później pękła z lewej strony. Jutro postaram się dowiedzieć ile dokładnie za nią płaciłem. [ Dodano: Sro Lis 04, 2009 9:18 pm ] 150 $ dolicz cło i 22% vat - ostatnio ściągałem rozrząd z usa i płaciłem jedno i drugie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loudner Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 z tego co słyszałem to aby ne płacić cła itd prosisz kolesia aby napisał wartość paczki 10 dolarów i wtedy nie płacisz mi tak sie udał jak ściągałem lampy do legenda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_Jr Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 wartość paczki 10 dolarów ale wtedy też paczka jest na tyle ubezpieczona, więc jak się z nią coś stanie w czasie transportu to zamiast 150$ dostaniesz 10$. a celnicy i tak chcą od Ciebie wydruk z paypala ile zapłaciłeś - razem z kosztami wysyłki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loudner Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 czyli jak zawsze problem . zastanawiam sie nad kupnem używanej ale tez nigdy nie wiadomo w jaki stanie będzie a druga sprawa to kosmiczne siano chcą za chłodnice. dzwoniłem to 700zł za używaną to trochę dużo. jutro dam to zakładu co naprawiają chłodnice może coś im sie uda zrobić z tym tzn wymienić calą górę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_Jr Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 loudner posprawdzałem i tak, za swoją zapłaciłem 400zł (cała metalowa) no i tylko silnika. Nie wyszedłby Cie taniej taki zabieg, że wrzucasz taką jak moja chłodnice, do tego dokupujesz mała chlodnice oleju do skrzyni i problem z głowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loudner Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 a co z mocowaniami chłodnicy i wiatraków oraz zbiornikiem wyrównawczym. Możesz załatwić taka za 400zł? A jak masz zamontowana chłodnice skrzyni masz może jakieś zdjęcia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_Jr Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Musze złapać tego gościa który mi ją załatwiał i się dowiedzieć co i jak. Poniżej masz link do zdjęć chłodnicy oleju skrzyni - przypięta jest tak tylko na czas wymiany rozrządu, i tej nowej chłodnicy silnika. Na tej nowej mam dospawane wszystkie mocowania itd, - tak jak było w orginalnej. http://yfrog.com/9f05112009188jx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loudner Opublikowano 6 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 dzieki za pomoc. kupiłem używana ale w stanie idealnym teraz czekam na nia. ale mam jeszcze sprawę na czym polega ten guzik manual przy skrzyni oraz jak sie programuje klamkę. mam instrukcje auta ale niestety po włosku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_Jr Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 ale mam jeszcze sprawę na czym polega ten guzik manual przy skrzyni tzn, ze mozesz "niby" zmieniac biegi recznie, ale po 1. kiepsko to dziala, 2.nie poleca się tego ze wzgledu na te słabe automaty. Ja tego guzika używałem może ze 2 razy żeby sprawdzić jak się na tym jeździ i wg. mnie kiepsko. Ogólnie robisz to tak: 1.Mając wrzucone P (Park) wciskasz manuala. 2.Zjezdzasz az na 1, ruszasz i jedziesz zmieniajac biegi pchajac lewarek do gory, ALE! da się zrobić redukcje z 2 na 1, ale juz z 3 na 2, i z 4(D) na 3 to już nie. Tzn. możesz jak wciśniesz guzik na lewarku, ale to jest wbrew sztuce jazdy automatem. I drugie ale, nie da się przeciągnąć żadnego biegu, tzn. jezeli przejedziesz na 1 do 7tys i nie popchniesz na 2, to on i tak sam zmieni bieg. Także wg. mnie zabawa nie warta świeczki. W zaleznosci od przebiegu (jaki masz? na liczniku? i realny?) moze jednak zastanow sie nad dodatkowo chlodnica oleju skrzyni, bo te niestety są dosyc slabym punktem svx'ow. jak sie programuje klamkę. ale że co, bo nie kumam :wink: :!: p.s. przywitałbyś się na forum http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=947558#947558 i pochwalił swoim svx'em http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=947475#947475 :wink: p.s.2. poproszę o pomuka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Ja w swoim wymieniłem chłodnicę . Taką dwuczęściową dorobili mi do imprezy N/A i chodzi mi już pięć lat . Trafił kamień i zrobiła się dziura . Wymienili cały środek - zostały tylko ramki . Zrobiłem to w zakładzie w Warszawie i kosztowało 500 zł . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 A przypadkiem z WRXa automata by nie podeszla? Ma tez chlodniczke do skrzyni w sobie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xt6 Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Mi padla chłodnica w XT6 to regenerowałem dorobili mi boki z miedzi... Poszukac jakiegos starego warsztatu takiego co to robił chłodnice za PRL-u.W takich warsztatach sie ludziska nie boja takich tematów i znaja sie na robocie naprawde polecam .Ja jestem zadowolony i to bardzo!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 xt6 myślisz że po 15 miesiącach ktoś jeszcze się interesuje tą chłodnicą ? Rychło w czas dałeś poradę - poproś o pomuka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorOla Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 loudner napisał(a):A dlaczego mogła pęknąć od góry? Bo góra jest z tworzywa - czas, wysokie temperatury, zmęczenie materiału i nie wytrzymała. albo też nieostrożny mechanik, który ściągał górny wąż z chłodnicy, mógł dopomóc staremu, zmurszałemu plastikowi z którego zrobiony jest górny zbiornik, poprzez zdejmowanie węża ,,na siłę" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się