Demon0 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Witam W moim autku tj: Subaru Legacy kombi '99 2,5 GX AT jakiś czas temu uszkodzeniu uległa taśma od poduszki powietrznej i tempomatu w kierownicy, zdemontowałem naprawiłem ale przestawiłem niechcący czujnik położenia kierownicy no i po teście ( przejechaniu odcinka drogi) zapaliła się kontrolka ABS i komputer wyłączył ABS no i tempomat. Jesli ktos wie jak najprościej usunąć ten problem to proszę o odpowiedź. Czy wystarczy wykasowanie błędu, ustawienie w miarę kierownicy i oraz zdjęcie klemy aby się komputer nauczył na nowo ustawień, czy potrzebna wizyta w ASO i kalibracja czujników? Pozdrawiam serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 jak komp widzi,ze jedziesz cały czas na skręconych kołach, nie ma się co dziwić. nie wiem, czy po odłączeniu aku na pewno się zresetuje, ale powinno byc mozliwe skasowanie błędu i skalibrowanie krnąbrnego urządzenia.... P.S, a po co CI w ogóle ABS....? :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demon0 Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Dzwoniłem do ASO i powiedzieli że po skasowaniu błędu tak zrobić i może pomoże (komp sam się zresetuje i zatwierdzi nowe ustawienia) PS. A no bo skoro jest to niech będzie sprawny zawsze można go wyłączyć ale sama świadomość że wszystko jest ok i subik jest w 100% sprawny lepiej wpływa na pogodę ducha :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się